abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2002 @ 21:40:08 #101
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_6665018
net ff de herhaling gezien en echt briljant!!!

ook je radiointerview 's ochtends (yorin??) was leuk

|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
pi_6665026
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:34 schreef OviivO het volgende:

[..]

De herhaling van IDOLS is nu bezig of net afgelopen.
Wat ik alleen zo mooi vind is dat die kerel denkt dat hij echt goed is, maar iedereen praat over hem omdat hij juist zo enorm lachverwekkend was.
De jury liet niet voor niets hem het hele nummer zingen, puur en alleen alleen omdat ze wisten dat zo'n freak kijkers zou trekken!! Iedereen mocht alleen een coupletje en een refrein zingen, en tegen hem zeggen ze zing nog maar ff door!!!

Hey niet zo gemeen over TiM!

Heb net weer gekeken...het is echt helemaal tegek! Ook die gozer die zijn shirt uittrok:

quote:
[..]
Wat willen jullie horen??
Errug stoer programma..op het feit na dan dat ze Tim hebben weggestuurd!
-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_6665033
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:39 schreef Rens2001 het volgende:
Wie neemt Tim morgenochtend op van Stenders vroeg en zet et ff online??
Ik probeer het morgenochtend te doen, maar weet niet of ik tijd heb. Dus als iemand anders het ook even wil doen, alvast dank. Stuur dan even een mailtje naar timfanpage@hotmail.com
pi_6665053
Ik ga Tim wel luisteren

tim, kom je wel tussen 7 en 8.30?
Anders kan ik niet luisteren

woensdag 6 november 2002 @ 21:41:34 #105
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_6665054
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:40 schreef elegancez het volgende:

[..]

Hey niet zo gemeen over TiM!

Heb net weer gekeken...het is echt helemaal tegek! Ook die gozer die zijn shirt uittrok:
[..]

Errug stoer programma..op het feit na dan dat ze Tim hebben weggestuurd!

Die vent hadden ze er op het laatste moment moeten uitkicken in een van de laatste rondes, kijk hij kan gewoon echt niet zingen, maar voor de kijkcijfers en voor de entertaining hield ik die kerel erin!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_6665151
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:41 schreef OviivO het volgende:

[..]

Die vent hadden ze er op het laatste moment moeten uitkicken in een van de laatste rondes, kijk hij kan gewoon echt niet zingen, maar voor de kijkcijfers en voor de entertaining hield ik die kerel erin!!

Snap wel dat hij niet mooi kan zingen maar als je de versie heb beluisterd die hij na deed van de Sex pistols leek het nog best aardig! Ik had hem er ook ingehouden voor de entertainment als ik hun was! En hij zag er gewoon fantastisch uit!
-= You don't get a second chance to make the first move =-
  woensdag 6 november 2002 @ 21:51:52 #107
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_6665270
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:45 schreef elegancez het volgende:

[..]

Snap wel dat hij niet mooi kan zingen maar als je de versie heb beluisterd die hij na deed van de Sex pistols leek het nog best aardig! Ik had hem er ook ingehouden voor de entertainment als ik hun was! En hij zag er gewoon fantastisch uit!

Kan ik hem nergens adopteren??
Die vent moeten ze klonen!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_6665464
TIM!!!!!!!

Je was ge-wel-dig!!!!

Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 november 2002 @ 22:05:38 #109
39237 crew  H_T
2733
pi_6665602
quote:
Op woensdag 6 november 2002 20:17 schreef elegancez het volgende:
Hey tim!

Je optreden was echt grandioos! Subliem! Vooral zo doorgaan ...
Alleen vroeg ik me af waarom je zo raar reageerde, snapte niet helemaal waarom je zo reageerde? Dat stukje met dat je wel blij was dat je in ieder geval een balletje had gekregen.. Was je emotioneel? Of ?!?! Ik snapte het niet helemaal..leg eens uit als je wil..

Het is jammer dat ze in tv-programma's zoiets hebben als montage. Er is dus een stuk uitgeknipt, en in dat stuk is redelijk duidelijk waarom ik wel pissig was. Ik werd er namelijk "in de geest van het programma" uitgetrapt, heb gevraagd of ze dan iets zochten als K-Otic, maar ze zochten iets totaal anders. Ik: ja maar dit is totaal anders. Met hulp van Van Tijn kreeg ik te horen dat het te anders was voor het programma. Dat vind ik een klotereden om iemand eruit te trappen, dat het te anders was. Daarom was ik dus wel pissed, maar dat is niet op tv geweest. En met dat balletje: je moet er toch nog iets van maken, en dat is mij gelukt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6665632
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:38 schreef OviivO het volgende:

[..]

Nee hoor dat ligt helemaal niet aan jou!!

Offtopic: hoe is het trouwens met jou, krijg nooit meer mail van je!!

Blijft offtopic: Sorry helemaal vergeten, je krijgt er binnenkort 1tje ok?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_6665671
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Tim ? Had je me nou al een maitje gestuurd ?
  woensdag 6 november 2002 @ 22:08:55 #112
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6665687
quote:

[..]

Het is jammer dat ze in tv-programma's zoiets hebben als montage. Er is dus een stuk uitgeknipt, en in dat stuk is redelijk duidelijk waarom ik wel pissig was. Ik werd er namelijk "in de geest van het programma" uitgetrapt, heb gevraagd of ze dan iets zochten als K-Otic, maar ze zochten iets totaal anders. Ik: ja maar dit is totaal anders. Met hulp van Van Tijn kreeg ik te horen dat het te anders was voor het programma. Dat vind ik een klotereden om iemand eruit te trappen, dat het te anders was. Daarom was ik dus wel pissed, maar dat is niet op tv geweest. En met dat balletje: je moet er toch nog iets van maken, en dat is mij gelukt

als jij echt die gast van tv bent, dan ben je een complete idioot. Misschien moet je het eens bij de josti band proberen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 6 november 2002 @ 22:13:58 #113
39237 crew  H_T
2733
pi_6665804
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Tim ? Had je me nou al een maitje gestuurd ?

Dacht dat ik je al gemaild had? Heb er net toch weer eentje gestuurd. En Frenk, bedankt je maakt mijn dag nog beter Alleen verzin iets originelers dan de Jostiband, trouwens niks mis met josit's
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 6 november 2002 @ 22:24:05 #114
21635 Fortuna
Toedeledoosie
pi_6666044
Tim Rules

Jammer dat geen enkele link uit dit topic het doet bij mij!!
Iemand linkjes die het wel doen? fotos andere dingen :D:D ??

Heppie de Peppie.....
pi_6666191
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dacht dat ik je al gemaild had? Heb er net toch weer eentje gestuurd. En Frenk, bedankt je maakt mijn dag nog beter Alleen verzin iets originelers dan de Jostiband, trouwens niks mis met josit's

Done tim
pi_6667307
Tim, in 1 woord: briljant .

Dit is trouwens een serieze vraag die ik nu ga stellen: zou je het niet eens als komiek proberen? Ik bedoel dat actje was grappig, maar daarna had je ook wel een paar grappige droge opmerkingen.

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_6670762
Bij Stenders Vroeg (hij is er nog niet) zeiden ze dat hij in 6VWO zit. Da's wel erg vroeg voor 15 jaar. Of is dat wel waar?
pi_6670769
quote:
Op donderdag 7 november 2002 07:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij Stenders Vroeg (hij is er nog niet) zeiden ze dat hij in 6VWO zit. Da's wel erg vroeg voor 15 jaar. Of is dat wel waar?
Dat vertelden ze bij RTL Boulevard ook. Het zal dus wel waar zijn.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6670770
Zo, dan issie nog slim ook!
pi_6670807
Hij heeft My Way al gezongen. Weer zo laag
  donderdag 7 november 2002 @ 08:12:58 #121
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_6670812
Heb gisteren met een paar vrienden speciaal naar Idols gekeken om gewoon Timmie weer te zien hahahahah

OMFRG we hebben en een scheur gelegen van het lachen. MEESTERLIJK !!!!!!

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_6670837
Hij zit dus in de 5e, dat had boulevard fout gedaan.
En net was de Idols-opname van My Way op de radio. Toch weer leuk.
pi_6671297
Tim, heb je er weleens over gedacht om nu een plaatje uit te gaan brengen? Je bent nu een hot item. Als je iemand weet te vinden die je plaatje uit wil brengen dan staat die zo in de top 10 denk ik.
pi_6671313
quote:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom je daar boos om wordt. Zij zochten iets anders dan k-otic, jij bent anders dan k-otic. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij bent wat ze zoeken.
een appel is anders dan een peer, een banaan is anders dan een peer, maar een appel is geen banaan.

Ik kan me best voorstellen dat ze jou niet door lieten gaan, hoe geniaal je act ook was.

pi_6675976
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:37 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom je daar boos om wordt. Zij zochten iets anders dan k-otic, jij bent anders dan k-otic. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij bent wat ze zoeken.
een appel is anders dan een peer, een banaan is anders dan een peer, maar een appel is geen banaan.

Ik kan me best voorstellen dat ze jou niet door lieten gaan, hoe geniaal je act ook was.

Maar wees dan ook eerlijk en knip de werkelijke reden er niet uit....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')