abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6713502
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:41 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik hoop niet voor je dat jack je te erg uit zal lachen

Ik weet het zeker dat hij het gaat doen. Hij zal in iedergeval wel verschrikkelijk staan te lachen. Maar goed Tim vraagt er zelf om dus moet je er ook geen medelijden mee hebben.
  Milf zaterdag 9 november 2002 @ 17:59:53 #227
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_6713599
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet zelf nog van niks dat ik vanavond in Kopspijkers te zien ben, is misschien wel zo maar ik ben niet in de studio geweest. Ik ga toch wel kijken net als elke week rules!
he tim! te gek voor je hoor. wat vind je trouwens van alle aanbiedingen die je hebt gekregen via mail?

quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:50 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je niet bent uitgenodigd want dan zou je voor de tweede keer voor lul staan. Stop nou met die onzin je kan echt niet zingen. De andere kandidaten waren gewoon veel beter dan jouw.

sorry hoor. dattie misschien niet goed kan zingen prima. dat weet hij zo onderhand zelf ook wel.(zo vaak als hem dat word ingepeperd) maar hij heeft wel lef gehad om dit te doen.
het lijkt erop dat sommige mensen jaloers zijn op zijn "succes". hij is nu wel de beroemdste idols-kandidaat geweest.
laat hem lekker genieten van de aandacht dattie nu krijgt. Hij wou een ster worden en hij is nu ff een sterretje. ik gun het hem van harte
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_6713811
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:59 schreef nikky het volgende:
sorry hoor. dattie misschien niet goed kan zingen prima. dat weet hij zo onderhand zelf ook wel.(zo vaak als hem dat word ingepeperd) maar hij heeft wel lef gehad om dit te doen.
het lijkt erop dat sommige mensen jaloers zijn op zijn "succes". hij is nu wel de beroemdste idols-kandidaat geweest.
laat hem lekker genieten van de aandacht dattie nu krijgt. Hij wou een ster worden en hij is nu ff een sterretje. ik gun het hem van harte
Jaloers worden nou nee, als ik in de positie was als Tim nu is zou ik Nederland zo snel mogelijk verlaten. Het is alleen jammer dat de aandacht nu alleen nog maar gericht op de niet kunnen "zingers". Want er waren gelukkig nog heel veel mensen die wel konden zingen. En zullen wel weer een paar hele leuke talenten uit komen. En voor Tim geldt : one day fly
  Milf zaterdag 9 november 2002 @ 18:16:03 #229
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_6713857
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:13 schreef suikerberg het volgende:

[..]

. En voor Tim geldt : one day fly

maar dat geeft toch niet? zou jij het niet leuk vinden om "even" beroemd te zijn? ik zou het hartstikke leuk vinden wie zou dat niet willen?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_6714162
zo, de fansite is aangepast !
pi_6714784
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:16 schreef nikky het volgende:

[..]

maar dat geeft toch niet? zou jij het niet leuk vinden om "even" beroemd te zijn? ik zou het hartstikke leuk vinden wie zou dat niet willen?

Ik zou niet op deze manier beroemd willen zijn. Maar goed over een paar weken is iedereen Tim weer vergeten.
pi_6714796
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 19:15 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Ik zou niet op deze manier beroemd willen zijn. Maar goed over een paar weken is iedereen Tim weer vergeten.

Daarom, waar maak je je druk om... Gun het die jongen toch gewoon
pi_6714947
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 19:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Daarom, waar maak je je druk om... Gun het die jongen toch gewoon

Nee, dat doe ik juist niet. Die gozer heeft helemaal niks gepresteerd. Stond te blèren voor een jury en wil nu in de volgende ronde komen.
Als hij nou kon zingen dan had ik gezegd JA, maar de jury heeft gewoon gelijk het is zoals al eerder zij een zingende plee borstel.
pi_6714989
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 19:24 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik juist niet. Die gozer heeft helemaal niks gepresteerd. Stond te blèren voor een jury en wil nu in de volgende ronde komen.
Als hij nou kon zingen dan had ik gezegd JA, maar de jury heeft gewoon gelijk het is zoals al eerder zij een zingende plee borstel.

Lees die hele site van me nou eens met een knipoog
pi_6715071
Nee, meneer de Moderator dan wordt ik weer van allerlei dingen beschuldigd en daar heb ik geen zin in.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 november 2002 @ 19:50:34 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_6715350
Suikerberg suikerberg suikerberg, wat zit je te zieken zeg! Het was echt niet mijn bedoeling om een ster te worden, anders had ik wel geblaat net als die anderen dat het "mijn lot" was enzo. Verder heb ik niet gevraagd om die e-mailactie om mij terug te krijgen in het programma, maar ik vind het wel leuk dus ik laat mensen lekker hun gang gaan . Anders nog iets?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6715412
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:55 schreef dolle_hond het volgende:
gaat achteruit: 59% met ruim 10000 stemmen
En nu 59% met 12147 stemmen.
pi_6716402
niet bij kopspijkers zoals ik al vermoedde
pi_6716719
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Suikerberg suikerberg suikerberg, wat zit je te zieken zeg! Het was echt niet mijn bedoeling om een ster te worden, anders had ik wel geblaat net als die anderen dat het "mijn lot" was enzo. Verder heb ik niet gevraagd om die e-mailactie om mij terug te krijgen in het programma, maar ik vind het wel leuk dus ik laat mensen lekker hun gang gaan . Anders nog iets?
Ik zit niet te zieken maar ik wordt ziek van mensen die denken iets te zijn en dat niet zijn. Mocht jij de echte Tim zijn en je verhaal lezende zit het anders in elkaar dan er wordt gesuggereerd . Van mij heb je geen last meer.

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 09-11-2002 21:32]

zondag 10 november 2002 @ 15:05:05 #240
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_6724214
* Vleermuis is ook nog ff creatief geweest en heeft dit gemaakt.

Rammstein vs Tim mix

veel plezier ermee

pi_6724739
Beste Tim,

Ik wil hierbij reageren op je auditie c.q. optreden in het programma "Idols" op RTL4.

Als eerste vind ik je immitatie van dit nummer zeer origineel gevonden is en ik moet het met de voorzitter van de jury, Henk-Jan Smits, eens zijn dat ook voor mij geldt dat jij de eerste persoon bent die mij (maar wie ben ik?) heeft laten lachen op dit nummmer.

Ondanks dat je auditie origineel was, vind ik het persoonlijk wél terecht dat je bent afgewezen door de jury. Waarom? Je moet je goed bedenken dat je op een auditie alles moet laten zien wat je in huis hebt.

Het ging tijdens deze auditie niet om hoe goed je imitatie is of was. Idols is immers niet een programma waarin het gaat om de beste imitatie. Daar heb je de Soundmixshow voor... Bedenk goed dat er meer imitaties zijn geweest die misschien nog wel beter waren als jouw "My way", maar die ook zijn afgewezen.

Idols is op zoek naar een nieuwe ster, een persoon die alles in huis heeft om een nieuw idool te worden. Ze zoeken daarvoor iemand die goed kan zingen, uitstraling heeft en hét helemaal moet gaan maken als artiest. Ik neem aan dat je dat met me eens bent - dat is was zij steeds vermelden op tv en tot vervelends toe herhalen.

Nogmaals: het gaat niet om hoe goed je imitatie is maar om wat jij kunt. Jij moet laten zien dat je goed kunt zingen - dat je talent hebt, jij moet laten zien dat je uitstraling hebt en dat je hét kunt. Sorry, naar mijn idee en met alles wat ik van je heb gezien, kun of heb je dat niet.

Het gaat om talent en niets meer of minder. Ik heb een MP3 bestand gedownload van je auditie en een paar keer geluisterd. Daarnaast heb ik ook de video een paar keer bekeken. Daar is mij het volgende opgevallen:

- Je zang is verre van zuiver. Dat is opzich niet zo'n ramp, dat kun je herstellen, helemaal als je net bent begonnen. Dat heb je niet gedaan.

- Je timing was niet altijd juist. Ook dat heb je naarmate het lied verstreek niet hersteld.

- Ondanks je kleding "dress-to-impress" ben ik ook van mening dat je geen uitstraling had. Er kon geen lachje van af...

Auditie volgens de van Dale: "niet-openbare uitvoering, als proef". Tim, het was geen goede auditie en ik hoop dat jij je daar ooit bij kunt neerleggen, ondanks het feit dat je bijster origineel en vooral ook leuk was.

Ik hoop dat je mijn reactie ziet als een serieuze en ik ik zie graag uit naar je reactie. Ik heb geprobeerd om mijn mening te onderbouwen. Uiteraard kun je het niet met mij eens zijn. Ieder zijn mening.

Echter, ik hoop dat je deze reactie ziet als een aanval en ik ga er vanuit dat ook nu niet de aanval vol tegen mij wordt geopend. Immers dit is een forum. Om een discussie te vormen, niet om erkaar af te slachten.

Mocht je reactie op een of andere manier uitblijven wil ik je hierbij toch nog heel veel succes wensen met alles wat je verder gaat doen.

Sebastiaan Sandee
sebastiaan@sandee.tv

zondag 10 november 2002 @ 16:03:59 #242
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_6724893
quote:
Op zondag 10 november 2002 15:49 schreef Sebastard het volgende:

Idols is op zoek naar een nieuwe ster, een persoon die alles in huis heeft om een nieuw idool te worden. Ze zoeken daarvoor iemand die goed kan zingen, uitstraling heeft en hét helemaal moet gaan maken als artiest. Ik neem aan dat je dat met me eens bent - dat is was zij steeds vermelden op tv en tot vervelends toe herhalen.

Whatever. Tot nu toe is Tim de enige die beroemd is door jullie programma. Ohja, Jerney Kaagman heeft de uitstraling en zingt ook als een zieke kip terwijl zij ook ooit eens een soort van "idol" was.

Maar geeft verder niet. Tim is CULT en wat jullie voor bagger gaan uitstorten over de nederlandse tv en radio zal waarschijnlijk net als Sita weer vlug in de vergetelheid geraken.

Furby.

www.furby.tv of furby@fok.nl

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 november 2002 @ 16:13:02 #243
39237 crew  H_T
2733
pi_6724997
quote:
Op zondag 10 november 2002 15:49 schreef Sebastard het volgende:
Beste Tim,

Ik wil hierbij reageren op je auditie c.q. optreden in het programma "Idols" op RTL4.

Als eerste vind ik je immitatie van dit nummer zeer origineel gevonden is en ik moet het met de voorzitter van de jury, Henk-Jan Smits, eens zijn dat ook voor mij geldt dat jij de eerste persoon bent die mij (maar wie ben ik?) heeft laten lachen op dit nummmer.

Ondanks dat je auditie origineel was, vind ik het persoonlijk wél terecht dat je bent afgewezen door de jury. Waarom? Je moet je goed bedenken dat je op een auditie alles moet laten zien wat je in huis hebt.

Het ging tijdens deze auditie niet om hoe goed je imitatie is of was. Idols is immers niet een programma waarin het gaat om de beste imitatie. Daar heb je de Soundmixshow voor... Bedenk goed dat er meer imitaties zijn geweest die misschien nog wel beter waren als jouw "My way", maar die ook zijn afgewezen.

Nogmaals: het gaat niet om hoe goed je imitatie is maar om wat jij kunt. Jij moet laten zien dat je goed kunt zingen - dat je talent hebt, jij moet laten zien dat je uitstraling hebt en dat je hét kunt. Sorry, naar mijn idee en met alles wat ik van je heb gezien, kun of heb je dat niet.

Het gaat om talent en niets meer of minder. Ik heb een MP3 bestand gedownload van je auditie en een paar keer geluisterd. Daarnaast heb ik ook de video een paar keer bekeken. Daar is mij het volgende opgevallen:

- Je zang is verre van zuiver. Dat is opzich niet zo'n ramp, dat kun je herstellen, helemaal als je net bent begonnen. Dat heb je niet gedaan.

- Je timing was niet altijd juist. Ook dat heb je naarmate het lied verstreek niet hersteld.

- Ondanks je kleding "dress-to-impress" ben ik ook van mening dat je geen uitstraling had. Er kon geen lachje van af...

Auditie volgens de van Dale: "niet-openbare uitvoering, als proef". Tim, het was geen goede auditie en ik hoop dat jij je daar ooit bij kunt neerleggen, ondanks het feit dat je bijster origineel en vooral ook leuk was.

Ik hoop dat je mijn reactie ziet als een serieuze en ik ik zie graag uit naar je reactie. Ik heb geprobeerd om mijn mening te onderbouwen. Uiteraard kun je het niet met mij eens zijn. Ieder zijn mening.

Echter, ik hoop dat je deze reactie ziet als een aanval en ik ga er vanuit dat ook nu niet de aanval vol tegen mij wordt geopend. Immers dit is een forum. Om een discussie te vormen, niet om erkaar af te slachten.

Mocht je reactie op een of andere manier uitblijven wil ik je hierbij toch nog heel veel succes wensen met alles wat je verder gaat doen.

Sebastiaan Sandee
sebastiaan@sandee.tv

Eindelijk es goed onderbouwd commentaar, leuk om te zien Veel mensen zeggen gewoon dat ik er niks van kan, maar omdat jij het zo goed onderbouwd kan ik eigenlijk niet anders dan je gelijk geven. Toch wel . En Suikerberg, oke geaccepteerd
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6725034
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eindelijk es goed onderbouwd commentaar, leuk om te zien Veel mensen zeggen gewoon dat ik er niks van kan, maar omdat jij het zo goed onderbouwd kan ik eigenlijk niet anders dan je gelijk geven. Toch wel
Tja, als de jury naar jou idee geen onderbouwd commentaar geeft, moet iemand het toch doen? Vriendjes?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 november 2002 @ 16:18:32 #245
39237 crew  H_T
2733
pi_6725057
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:16 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Tja, als de jury naar jou idee geen onderbouwd commentaar geeft, moet iemand het toch doen? Vriendjes?

Ik had het niet over de jury maar over de haters in het gastenboek . En vriendjes
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 10 november 2002 @ 16:57:15 #246
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6725609
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En publieksgeil ben ik niet, anders had ik wel eerder geprobeerd om in de media te komen
quote:
Geregistreerd op 02 november 2002
je bnet wel publieksgeil, anders had je je niet onder deze naam geregistreerd.
Een pure ijdeltuit, zonder enig talent.
pi_6725914
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:57 schreef Frenkie het volgende:

[..]

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen, daar zít wel wat in ja.

Hoewel ik het stiekem ook wel leuk zou vinden als er een plaatje uit zou komen van H.T. Maar ik denk wel dat het dan bij één plaatje blijft.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6725978
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:34 schreef gelly het volgende:
zo, de fansite is aangepast !
Ja stom, dat bericht klopte helaas niet.

disclaimer

Thunder announces that the storm is coming
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 november 2002 @ 17:50:57 #249
39237 crew  H_T
2733
pi_6726402
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:57 schreef Frenkie het volgende:

[..]

[..]

Deze naam werd me hier op het forum gegeven voor ik hier kwam, toen heb ik em maar genomen zodat jullie me konden herkennen. En het kon erger, bijvoorbeeld Tim_van_Idols
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_6726506
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik had het niet over de jury maar over de haters in het gastenboek . En vriendjes
Ik denk juist dat je het wél over de jury moet hebben, ik maak namelijk uit je reacties op dit forum op dat je het juist niet met de jury eens bent en/of was omdat je hun oordeel om je niet verder door te laten gaan niet onderbouwd genoeg vond.

Wat betreft de reacties op dit forum en in je gastenboek. Relativeer a.u.b.! Ik bedoel, het zijn (niet allemaal) maar mensen die snel even iets typen over wat ze op tv hebben gezien, zonder dat ze eigenlijk echt overnadenken wat ze schrijven. Bovendien wil ik je aanraden om daar boven te gaan staan... die mensen kennen jou niet, maar hebben je 3 minuten op tv gezien.

Zou je mij trouwens een mailtje willen sturen? Mijn e-mail adres is sebastiaan@sandee.tv. Zou graag, zonder dat iedereen het kan lezen, iets aan je willen vragen. Alvast bedankt!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')