SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Heb 1 tegenstander gezegd waarvan ik zei dat ze die niet moesten loten, van 15 opties en jawel hoor.
Helaas einde europees verhaal.![]()
![]()
Nee joh! We pakken ze in.quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef vanpers het volgende:
Heb 1 tegenstander gezegd waarvan ik zei dat ze die niet moesten loten, van 15 opties en jawel hoor.
Helaas einde europees verhaal.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb 1 tegenstander gezegd waarvan ik hoopte dat we die zouden krijgen, van 15 opties en jawel hoor. Prachtige club om tegen te spelenquote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef vanpers het volgende:
Helaas einde europees verhaal.![]()
![]()
Roma laat die wedstrijd toch lopen als ze dan nog steeds in de buurt van Juventus staan. En het is tenminste geen verre kut reis naar een tyfes koud konko land.
edit. al is het wel de stad waar Konko speelt gr gr![]()
Wat een kutlotingen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thuiswedstrijd als laatste is wel voordelig voor Feyenoord, als je de schade beperkt weet te houden in de uitwedstrijd zouden ze nog kunnen stunten in de thuiswedstrijd![]()
Die jonkies houden dit tempo niet vol.quote:Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef wieisboos het volgende:
Thuiswedstrijd als laatste is wel voordelig voor Feyenoord, als je de schade beperkt weet te houden in de uitwedstrijd zouden ze nog kunnen stunten in de thuiswedstrijdHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het is daar gvd gemiddeld -11 graden in februari. Hopelijk valt Poetin snel Estland binnen ofzo, zodat het hele land geboycot wordt.![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Het is daar gvd gemiddeld -11 graden in februari. Hopelijk valt Poetin snel Estland binnen ofzo, zodat het hele land geboycot wordt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Elke Nederlandse club gaat gewoon doorniet zeiken jongens.
Kut CL ploegen die instromen en ze dan ook nog beiden loten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vertrouwen in Trapz ?quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke Nederlandse club gaat gewoon doorniet zeiken jongens.
Hala Madrid !
Gewaagde uitspraak hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Toch denk ik dat geen van de Nederlandse clubs door gaat en als er een club doorgaat is het denk ik Ajax.
Ik heb ook vertrouwen in Feyenoord en PSV. Denk eerder dat er twee NL clubs doorgaan dan nul.![]()
Tuurlijk johquote:Zeg niet dat het makkelijk is maar moet haalbaar zijn.
Ik vraag me af waar dat vertrouwen op is gebasseerdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver AS Roma. Dat wordt een partij onmogelijk. Ben wel fan van Roma dus opzich vind ik het wel tof
![]()
Mooi.quote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak hoor.
Ik heb ook vertrouwen in Feyenoord en PSV. Denk eerder dat er twee NL clubs doorgaan dan nul.![]()
rot gewoon opquote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef Maver24 het volgende:
Godver AS Roma. Dat wordt een partij onmogelijk. Ben wel fan van Roma dus opzich vind ik het wel tof
![]()
quote:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Spitting on Maver because he is l-a-z-yquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een trio te doen met je vriendin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Daar hebben ze helemaal geen tijd voor, jij wel daarentegenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thuis welquote:Op maandag 15 december 2014 13:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar wordt pittig, ga je naar deze wedstrijden?
Wat een tering debiel zeg die Maver.quote:Waarom rot je gewoon niet een heel eind op en ga je lekker op xboxworld je dagboek posten.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wel lullig dat ajax geen uitsupporters mee mag![]()
Elke dag![]()
Laat gaan joh, verspilde moeite.quote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een tering debiel zeg die Maver.Waarom rot je gewoon niet een heel eind op en ga je lekker op xboxworld je dagboek posten.
Negeren werkt het beste![]()
![]()
Donder straal een eind op dan als je je te oud voelt. Luie aap dat je bent.quote:Op maandag 15 december 2014 13:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stelletje kleine kinderen zijn hetOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En jouw reactie laat echt zien dat je erboven staat en een wijze oude man bent.quote:Op maandag 15 december 2014 13:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stelletje kleine kinderen zijn het![]()
Lol. De debielen zijn diegene die niet normaal kunnen doen. Doe je tampon eens goed en haal die speen uit kastquote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een tering debiel zeg die Maver.Waarom rot je gewoon niet een heel eind op en ga je lekker op xboxworld je dagboek posten.
![]()
Dat was gelogen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:47 schreef wieisboos het volgende:
Hoe is het met je vrijwilligerswerk maver?![]()
Hahaha sukkelquote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Donder straal een eind op dan als je je te oud voelt. Luie aap dat je bent.![]()
Klein kindquote:Op maandag 15 december 2014 13:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lol. De debielen zijn diegene die niet normaal kunnen doen. Doe je tampon eens goed en haal die speen uit kast![]()
26 februari Zenit-PSV
1 maart PSV-Ajax
#zalwelweereenBteamwordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Een grote hoax, hij wachtte gewoon tot 12 uur zodat hij zogenaamd kon zeggen dat hij terug was van werk.quote:Op maandag 15 december 2014 13:47 schreef wieisboos het volgende:
Hoe is het met je vrijwilligerswerk maver?
Niemand moet zo'n idioot op de werkvloer hebben, ook al is hij gratis.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom heeft een kind een tampon nodig? Snap je wel iets van het vrouwelijk geslacht?quote:Op maandag 15 december 2014 13:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lol. De debielen zijn diegene die niet normaal kunnen doen. Doe je tampon eens goed en haal die speen uit kastDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahaha je mam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sukakokquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Elke dag![]()
Hahahahaha. Jullie zijn zo dom. Lachwekkend gewoon.quote:Op maandag 15 december 2014 13:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Een grote hoax, hij wachtte gewoon tot 12 uur zodat hij zogenaamd kon zeggen dat hij terug was van werk.
Niemand moet zo'n idioot op de werkvloer hebben, ook al is hij gratis.![]()
Ajax komt dan ook net terug van hun uitwedstrijd in Polen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:48 schreef Tim86 het volgende:
26 februari Zenit-PSV
1 maart PSV-Ajax
#zalwelweereenBteamworden
Dus deze keer geen uitstel.![]()
hey ruzie. Dat is lang geleden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahahahaha en jij bent lui en moet wachten tot je vriendin zorgt voor brood op de plank. Lachwekkend gewoon!quote:Op maandag 15 december 2014 13:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Jullie zijn zo dom. Lachwekkend gewoon.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ideaal voor Maver!quote:
Oh wacht, hij heeft geen auto.
Jij weet helemaal niks dus bek houden. Bemoei je lekker met je eigen leven.quote:Op maandag 15 december 2014 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hahahahaha en jij bent lui en moet wachten tot je vriendin zorgt voor brood op de plank. Lachwekkend gewoon!![]()
Hey boys, please do normal men. Dit is not fine for the gezelligheid in this topic.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij weet ook niet of ''wij'' dom of slim zijnquote:Op maandag 15 december 2014 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks dus bek houden
Op Sjon na dan daarvan weet iedereen dat ie dom is.![]()
Waarom staat daar alleen Zenit PSV en niet Legia Ajaxquote:Op maandag 15 december 2014 13:48 schreef Tim86 het volgende:
26 februari Zenit-PSV
1 maart PSV-Ajax
#zalwelweereenBteamworden?
Elke dag![]()
Als het je vriendin niet is, is het de overheid wel.quote:Op maandag 15 december 2014 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks dus bek houden. Bemoei je lekker met je eigen leven.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Schalke finished second in their group and will play the first leg in the VELTINS-Arena on the 18th February 2015. The away leg will take place on 10th March 2015 in the Estadio Santiago Bernabeu.
Hoppa![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Ajax niet aan B-teams doet in Europa.quote:Op maandag 15 december 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat daar alleen Zenit PSV en niet Legia Ajax?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet aan B-teams doet in Europa.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
inb4 trapz die een opmerking maakt over het eerste elftal van Ajax.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet aan B-teams doet in Europa.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het hele eerste elftal is een B-team.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet aan B-teams doet in Europa.Sukkelquote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
inb4 trapz die een opmerking maakt over het eerste elftal van Ajax.
Het B-team kiezen donderdag heeft gisteren wel effect gehad voor PSV. Goede keuze dus.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet aan B-teams doet in Europa.![]()
VERTEL DAN G.quote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Grappig dat jullie schijnbaar van alles weten maar er helemaal niks van klopt.![]()
We weten wel waar je woont gr grquote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Grappig dat jullie schijnbaar van alles weten maar er helemaal niks van klopt.![]()
Wij weten waar je woont, hoe je heet, hoe lelijk je vriendin is en wat voor rotkop je hebt.quote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Grappig dat jullie schijnbaar van alles weten maar er helemaal niks van klopt.
En met een beetje moeite achterhalen we je 06 ook wel.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ze moeten eerst een mile in jouw shoe lopen voordat ze mogen haten, fucked up dit Gquote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Als je terugleest zie dat Zhano en Ozz diegene zijn die zo lomp reageren en mij meteen lopen uit te dagen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
Alleen nog maar fittie als Maver aanwezig is
Blijf aub![]()
Niemand mag jou, wat doe je hier eigenlijk nog?quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je terugleest zie dat Zhano en Ozz diegene zijn die zo lomp reageren en mij meteen lopen uit te dagen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik daag je niet uit.. Ik spreek meteen precies uit wat ik wil. Wat jjj daarmee doet is aan jou.quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je terugleest zie dat Zhano en Ozz diegene zijn die zo lomp reageren en mij meteen lopen uit te dagen.![]()
de 3Jsquote:Op maandag 15 december 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik daag je niet uit.. Ik spreek meteen precies uit wat ik wil. Wat jjj daarmee doet is aan jou.
Staat een Seat in de fik hier in de straat, brandweer alles. Je maakt wat mee op een maandagmiddag zeg![]()
Je gaat er zelf gelukkig ook niet op inquote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je terugleest zie dat Zhano en Ozz diegene zijn die zo lomp reageren en mij meteen lopen uit te dagen.![]()
Doe gewoon lekker normaal. Je reageerd als een gefrustreerde puberquote:Op maandag 15 december 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik daag je niet uit.. Ik spreek meteen precies uit wat ik wil. Wat jjj daarmee doet is aan jou.![]()
Jij als een dyslectische cavia.quote:Op maandag 15 december 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doe gewoon lekker normaal. Je reageerd als een gefrustreerde puberRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon iemand in zn waarde laten en normaal reageren.quote:Op maandag 15 december 2014 14:01 schreef Freire het volgende:
[..]
Je gaat er zelf gelukkig ook niet op in![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doe gewoon lekker normaal. Je reageerd als een gefrustreerde puber![]()
![]()
Als jij dat vanaf het begin had gedaan was er niks aan de hand, maar je hebt jezelf als een idioot gedragen. Iedereen kotst je hier gewoon uit en jij blijft terug komen om uitgekotst te worden.quote:Op maandag 15 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon iemand in zn waarde laten en normaal reageren.
Een beter milieu begint bij jezelf was vroeger een uitspraak toch.
Laten we het hier op een beter forum begint bij jezelf houden.![]()
Alleen als hij je anus schoon likt nadat je diaree hebt gehad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De enige die ik hier echt irritant vind is hier al weer een tijdje niet geweest.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee ook gewoon zo. baasje dat het is.quote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alleen als hij je anus schoon likt nadat je diaree hebt gehad.
quote:Op maandag 15 december 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ook gewoon zo. baasje dat het is.
Oud speler van Ajax?quote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef over_hedge het volgende:
De enige die ik hier echt irritant vind is hier al weer een tijdje niet geweest.![]()
Of blijft in het verleden leven of je kijkt naar het heden. Dat ik ooit wel iets heb gedaan heb ik mijn excuses voor aangeboden meerdere malen maar volgens mij zit het zo diep bij jullie dat het gewoon sneu isquote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als jij dat vanaf het begin had gedaan was er niks aan de hand, maar je hebt jezelf als een idioot gedragen. Iedereen kotst je hier gewoon uit en jij blijft terug komen om uitgekotst te worden.![]()
Bohhhhhh, dus niet je boy Kiidquote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef over_hedge het volgende:
De enige die ik hier echt irritant vind is hier al weer een tijdje niet geweest.![]()
![]()
Ik ben het roerend met je eens. Die gasten hebben echt niks te doen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Of blijft in het verleden leven of je kijkt naar het heden. Dat ik ooit wel iets heb gedaan heb ik mijn excuses voor aangeboden meerdere malen maar volgens mij zit het zo diep bij jullie dat het gewoon sneu isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Die ja.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dat ik niet full time kan gaan werken dat is gewoon door mijn toestand gekomen. Heeft helemaal niks te maken dat ik lui ben ofzo. Das gewoon bs![]()
Dat je een lul bent heeft niks met je beperking te maken verder.quote:Op maandag 15 december 2014 14:09 schreef Maver24 het volgende:
En dat ik niet full time kan gaan werken dat is gewoon door mijn toestand gekomen. Heeft helemaal niks te maken dat ik lui ben ofzo. Das gewoon bs![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 14:09 schreef Maver24 het volgende:
Willen en kunnen zijn twee verschillende dingenquote:Op maandag 15 december 2014 14:09 schreef Maver24 het volgende:
Daar lijkt het anders verdacht heel veel op want ik hoor steeds dezelfde dingen wat wel degelijk over mijn toestand gaat. En die dingen dat ik wel eens heb gedaan wat niet goed is gevallen is heus niet mijn bedoeling geweest en heb daar al meerdere keren sorry voor gezegdquote:Op maandag 15 december 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat je een lul bent heeft niks met je beperking te maken verder.![]()
Thomasss, waar die roma tickets voor 50-60eu retour dan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
Alleen nog maar fittie als Maver aanwezig is
Blijf aub
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ging over vliegtickets maar die zijn nu al gestegen naar 115 euroquote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Thomasss, waar die roma tickets voor 50-60eu retour dan?
quote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Thomasss, waar die roma tickets voor 50-60eu retour dan?![]()
![]()
Ik zou wel wilen maar het kan gewoon niet. Het is combinatie van allerlei factoren waardoor het op dit moment onmogelijk is. Als jullie ooit hetzelfde hebben als ik dan zal je het wel begrijpen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn twee verschillende dingen![]()
Brusselquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Altijd eerst je cookies verwijderen als je vliegtickets op internet zoekt.quote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ging over vliegtickets maar die zijn nu al gestegen naar 115 euro
DS2 en Sjon zijn regelmatig ook de klos hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Het is hier soms net een schoolplein.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben er zelf het hele weekend niet geweest maar waar is Sjon?quote:Op maandag 15 december 2014 14:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
DS2 en Sjon zijn regelmatig ook de klos hoor.![]()
Was er vanmiddag nogquote:Op maandag 15 december 2014 14:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben er zelf het hele weekend niet geweest maar waar is Sjon?![]()
Strak plan, ik moet zo wel gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
Wat staat er vanaf 15:00 op het programma?
Ik zeg met zn allen op Ozz
Nee joh dat is te makkelijk. Kunnen jullie niet tegen elkaar Fifa gaan spelen en dan streamen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
Wat staat er vanaf 15:00 op het programma?
Ik zeg met zn allen op Ozz![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 14:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee joh dat is te makkelijk. Kunnen jullie niet tegen elkaar Fifa gaan spelen en dan streamen.Turken lopen altijd wegquote:
Oh kut ik ben te vroeg![]()
![]()
Misschien toch eens een wedstrijd van PSV bezoeken dit seizoen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Bespaar je die ellende.quote:Op maandag 15 december 2014 14:51 schreef TBakkert het volgende:
Misschien toch eens een wedstrijd van PSV bezoeken dit seizoen.![]()
BBVA manager kaart is best duur hoorquote:Op maandag 15 december 2014 14:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh.
Manager zelf geen fuck waard, liga bbva ook niks waard..
Combineer ze:
[ afbeelding ]![]()
Waarom verkocht ik hem dan telkens niet?quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
BBVA manager kaart is best duur hoor150 coins open bid gezet en 4x afgelopen zonder shizza
Ik list ze altijd voor 2k BIN en ze gaan altijd wel een keer weg.quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom verkocht ik hem dan telkens niet?150 coins open bid gezet en 4x afgelopen zonder shizza
En Del Bosque voor 2.5k![]()
Onmogelijk. Misschien heb je die Mexicaanse BBVAquote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom verkocht ik hem dan telkens niet?150 coins open bid gezet en 4x afgelopen zonder shizza
![]()
Bukharov speelt al een tijdje bij Rostov.quote:Op maandag 15 december 2014 14:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij gaat fappen op een reserve speler van Zenith"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
bohhhhquote:Op maandag 15 december 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Tbakkert gaat hier tussen staan.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee, in januari pas.quote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef Alovenac het volgende:
Het is weer gezellig hier.
Wanneer komt het TOTY is de verwachting? Rond kerstmis zeker..![]()
Oh, dan kan ik nog wel even een nieuw teampje aanschaffen en over 2 weken verkopen ongeveerquote:.
433 schijnt echt bazig te zijn sinds de laatste updates, maar eens proberen dan.
![]()
Als ze lang genoeg wachten valt hij vanzelf een keer inslaap.quote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is die gijzeling nou nog steeds bezig?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wel de meest rare gijzeling ooit.quote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ze lang genoeg wachten valt hij vanzelf een keer inslaap.Wat probeert hij nou te bereiken?
De PM spreken en dan vragen of hij aub wilt stoppen met het bombaderen van IS?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja, het is idd beetje vreemd. Best veel moeite om aan een vlag te komen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel de meest rare gijzeling ooit.Wat probeert hij nou te bereiken?
De PM spreken en dan vragen of hij aub wilt stoppen met het bombaderen van IS?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Best een pauper ja.quote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, het is idd beetje vreemd. Best veel moeite om aan een vlag te komen.
Ik geloof er eigenlijk ook vrij weinig van dat hij bommen heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch vervelend als die ze wel heeft.quote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Best een pauper ja.
Ik geloof er eigenlijk ook vrij weinig van dat hij bommen heeft.![]()
Jazeker maar het komt allemaal een beetje amateuristisch over.quote:Op maandag 15 december 2014 15:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Toch vervelend als die ze wel heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet meer op je Stan account?quote:Op maandag 15 december 2014 15:54 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar weer op dit account posten denk ik.![]()
Mislukte grap van je boyquote:Op maandag 15 december 2014 15:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik snap hem niet.![]()
Stan Mash. stan marsh?![]()
![]()
Het lijkt godverdomme wel oktober zoveel regent het de laatste dagen.
Verwachte reacties:
terechte klacht![]()
Schade verhalen van de gemiste SMLENO deals op EAquote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app is weer supertraag en ik kan niet eens zoeken want dan crasht hij weer![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 15 december 2014 15:54 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar weer op dit account posten denk ik.![]()
![]()
Wow.quote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app is weer supertraag en ik kan niet eens zoeken want dan crasht hij weer
Dit is toch wel het slechtste nieuws wat ik heb gehoord vandaag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad, ik loop nu honderdduizenden coins mis.quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schade verhalen van de gemiste SMLENO deals op EA![]()
Er is een lockercode zag ik op twitter. Alleen vandaag of zo/quote:Op maandag 15 december 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
loser waarom doe je nooit meer nba![]()
Heb mn ps4 al een week niet aan gehad ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
loser waarom doe je nooit meer nbaWilde toevallig net gaan spelen
![]()
Er was een lockercode voor Kobe, maar dat was toen heel Europa lag te slapen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is een lockercode zag ik op twitter. Alleen vandaag of zo/![]()
Ja. daar was het ook vanquote:Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooie naam man. Ik moet altijd hier aan denken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die was er vannacht toen Kobe MJ voorbij ging op all-time scorers list. Waren er maar heel weinig dus binnen no time wegquote:Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is een lockercode zag ik op twitter. Alleen vandaag of zo/![]()
![]()
Jij speelt gewoon heel erg veel, heb zaterdag toevallig nog even gedaan.quote:Op maandag 15 december 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
loser waarom doe je nooit meer nba![]()
Het slechtste nieuws is al geweest.quote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wow.
Dit is toch wel het slechtste nieuws wat ik heb gehoord vandaag.![]()
Dat Maver er was?quote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het slechtste nieuws is al geweest.![]()
Vertel?quote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Feyenoord Az was gister hoorquote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hehequote:Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb mn ps4 al een week niet aan gehad ofzoWilde toevallig net gaan spelen
De patch is er nog steeds niet voor EU
Dikke middelvinger wel naar ons![]()
![]()
Was toch al een patch 3 zag ik. Kwam binnenkort naar PS4 zag ik.quote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
HeheDe patch is er nog steeds niet voor EU
Dikke middelvinger wel naar ons![]()
EA servers zijn echt kut vandaag. constant disconnects. Als je easo.ea.com pingt krijg je ook veel time outs![]()
Ja USA heeft hem al een week maar EU nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was toch al een patch 3 zag ik. Kwam binnenkort naar PS4 zag ik.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat Trapz me nog steeds niet met rust laat.
Ik reageer gewoon op jou joh. Jankie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mond dicht.quote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik reageer gewoon op jou joh. Jankie.![]()
Er is hier niemand die ook daadwerkelijk speelt hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef Henrys het volgende:
EA servers zijn echt kut vandaag. constant disconnects. Als je easo.ea.com pingt krijg je ook veel time outs![]()
Gelukkig typ ik en praat ik niet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
LAAT JE DIT TEGEN JE ZEGGEN DS2? NEE TOCH?!quote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig typ ik en praat ik niet.![]()
hahaha raar ik lees altijd hardop wat ik typquote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig typ ik en praat ik niet.
net als iedereen.![]()
Idd DS2 hij probeert je gewoon te dissen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
LAAT JE DIT TEGEN JE ZEGGEN DS2? NEE TOCH?!![]()
Vandeweek ging hij nog terug naar Feyenoord om ruimte te maken voor Stoch.quote:Op maandag 15 december 2014 16:12 schreef wieisboos het volgende:
Goed nieuws voor Ozz
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig typ ik en praat ik niet.![]()
![]()
Wat moet jij nou weer, haringvanger?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
He anders hou jij die dikke plofkop van je even dicht.quote:Op maandag 15 december 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij weet ook niet of ''wij'' dom of slim zijn
Op Sjon na dan daarvan weet iedereen dat ie dom is.
WB maverouwe piemelgymmer
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorry dat was karelquote:Op maandag 15 december 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, haringvanger?![]()
Geen zin om een comeback te verzinnen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Kiid het volgende:
Als DS2 zoveel tijd ervoor uit trekt om een comeback te verzinnen dan mag Trapz wel oppassen![]()
Spelen jullie nog steeds clubs? Mag ik vanavond niet een avondje mee doenquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is best bereid zijn excuses aan te bieden, maar alleen als jij vanavond clubs komt doen?
![]()
Ok.. moet maar weer gr grquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is best bereid zijn excuses aan te bieden, maar alleen als jij vanavond clubs komt doen
All I need is a little bit of shelterquote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
gimme the hope to go on
pprrrt oh oh![]()
Van account geswitched over_hedge?quote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef mash_ het volgende:
politie is naar binnen gegaan. En worden nu allemaal mensen gereanimeerd.![]()
![]()
Wat mij betreft primaquote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Spelen jullie nog steeds clubs? Mag ik vanavond niet een avondje mee doen?
Zhano & Mo in?
Vanaf 21:00 ofzo![]()
Leuk man, heb de hele avond de tijdquote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima
Zhano & Mo in?
Vanaf 21:00 ofzo![]()
Ofja Victoria Secret Show zet ik wel op mijn iPadje aan![]()
![]()
Ouwe Wanker.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Leuk man, heb de hele avond de tijd![]()
Ofja Victoria Secret Show zet ik wel op mijn iPadje aanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aan 1 gast die fapt tijdens het skypegesrpek hebben we wel genoegquote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ofja Victoria Secret Show zet ik wel op mijn iPadje aan
K zal ff kijken Trapz, moet dan ff mn PC opzetten. Heb de oplader van mm laptop opgeblazen![]()
![]()
Kom dan gewoon in een ps partyquote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aan 1 gast die fapt tijdens het skypegesrpek hebben we wel genoeg
K zal ff kijken Trapz, moet dan ff mn PC opzetten. Heb de oplader van mm laptop opgeblazen![]()
![]()
Chili is echt een bazenteam op H2H, 4 sterren en ik win nu 2x op rij met 3-0 binnen 30 minuten gevolgd door een ragequit tegen mensen met HSV en Lyon die volgens mij meer sterren hebben![]()
![]()
kan niet want H2Hquote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Chili is echt een bazenteam op H2H, 4 sterren en ik win nu 2x op rij met 3-0 binnen 30 minuten gevolgd door een ragequit tegen mensen met HSV en Lyon die volgens mij meer sterren hebbenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan beloof ik niet te fappen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aan 1 gast die fapt tijdens het skypegesrpek hebben we wel genoeg
![]()
Hala Madrid !
1x positief posten en gelijk afgestraft, volgende potje geraped door 2 crosses op fucking Peter Crouch![]()
Jinxquote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
1x positief posten en gelijk afgestraft, volgende potje geraped door 2 crosses op fucking Peter Crouch![]()
En Vi dan?!quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat een heldquote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef DePresident. het volgende:
Godver, Neuer.![]()
![]()
![]()
https://vine.co/v/O6D0LUHwEe1
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je die nog niet in HD gedownload dan?quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ofja Victoria Secret Show zet ik wel op mijn iPadje aan
Is dat vanavond al?quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het hele jaar door Kersthits.nlquote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Why couldn't it be Christmas everyday?!![]()
![]()
Nee, maar ik ga wel kijken.quote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je gaat hem nog even in de vaseline doppen of wat?![]()
Geen GTST?!quote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel simpel: eerst De Slimste Mens kijken, dan VI en daarna het begin van VI terugkijken.![]()
Waarom kijk de Slimste Mens niet terug?quote:
En die app werkt trouwens nog steeds echt niet
Ik wil dat echt zien. En het begin van VI kan ik later wel terugkijken.quote:Op maandag 15 december 2014 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom kijk de Slimste Mens niet terug?
En die app werkt trouwens nog steeds echt niet![]()
Je kan het allebei toch later terugkijken? De Slimste Mens dus ook.quote:Op maandag 15 december 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil dat echt zien. En het begin van VI kan ik later wel terugkijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk De Slimste Mens altijd live met mijn ouders. En dan kijken wie het meeste weet.quote:Op maandag 15 december 2014 17:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kan het allebei toch later terugkijken? De Slimste Mens dus ook.![]()
Jeetje wat leuk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk De Slimste Mens altijd live met mijn ouders. En dan kijken wie het meeste weet.
Mag ik een keer met jullie mee kijken. Slimmerikken onder elkaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kijk je de Victoria Secret show ook samen met je broer, en kijk je dan wie het eerst komt?quote:Op maandag 15 december 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk De Slimste Mens altijd live met mijn ouders. En dan kijken wie het meeste weet.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 17:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Kijk je de Victoria Secret show ook samen met je broer, en kijk je dan wie het eerst komt?![]()
![]()
![]()
Je bent pas een koning als je als laatst komt natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 17:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Kijk je de Victoria Secret show ook samen met je broer, en kijk je dan wie het eerst komt?vrouwen hebben toch niets aan mannen die snel komen.
#FreeTrapz![]()
Familieavondje in huize DS2quote:Op maandag 15 december 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk De Slimste Mens altijd live met mijn ouders. En dan kijken wie het meeste weet.![]()
![]()
Ja want in die post zeg ik echt dat je de beste bent als je als eerste komt!quote:Op maandag 15 december 2014 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je bent pas een koning als je als laatst komt natuurlijkvrouwen hebben toch niets aan mannen die snel komen.
en ib4 posts over dat dat in het geval van ds2 niet uit maakt![]()
Waarom zou je dan kijken wie als eerst komt, terwijl dat helemaal niet stoer is.quote:Op maandag 15 december 2014 17:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja want in die post zeg ik echt dat je de beste bent als je als eerste komt!
en ib4 posts over dat dat in het geval van ds2 niet uit maakt
Inb4 posts dat DS2 niet stoer is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, dat is echt een raar idee.quote:Op maandag 15 december 2014 17:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Kijk je de Victoria Secret show ook samen met je broer, en kijk je dan wie het eerst komt?![]()
Fixedquote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt geen raar idee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wauwquote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom zou je dan kijken wie als eerst komt, terwijl dat helemaal niet stoer is.
Inb4 posts dat DS2 niet stoer is.![]()
![]()
Je hebt gewoon een zieke geest. geef maar toe.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Om het ook voor Sjon duidelijk uit te leggen:quote:Op maandag 15 december 2014 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een zieke geest. geef maar toe.
Stel je doet een test waarbij je bekijkt of persoon A of B sneller is. Uit de test blijkt dat persoon A sneller is, kun je dan concluderen dat persoon B langzamer is?![]()
Daar gaat het niet om, die jongen verteld dat hij samen met zijn ouders de slimste mens kijkt en jij komt aan dat hij VS kijkt met zijn broer om te kijken wie het eerst komtquote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Om het ook voor Sjon duidelijk uit te leggen:
Stel je doet een test waarbij je bekijkt of persoon A of B sneller is. Uit de test blijkt dat persoon A sneller is, kun je dan concluderen dat persoon B langzamer is?![]()
you sick basterd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo zou ik ook doen als mijn iq lager was dan het nummer van het kanaal waar het op uitgezonden wordt.quote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk.
Mag ik een keer met jullie mee kijken. Slimmerikken onder elkaar.![]()
Hi hi wat een leuk orgineel grapjequote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo zou ik ook doen als mijn iq lager was dan het nummer van het kanaal waar het op uitgezonden wordt.![]()
Zullen we een keer een quizje doen zhano
#FreeTrapz![]()
Spelling van quizje even snel op google opgezocht?quote:Op maandag 15 december 2014 17:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hi hi wat een leuk orgineel grapje![]()
Zullen we een keer een quizje doen zhano![]()
![]()
Nee was niet nodig wist ik alquote:Op maandag 15 december 2014 17:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spelling van quizje even snel op google opgezocht?alleen d en t zijn wat lastig
![]()
verder durf ik hem wel aan met je hoor
#FreeTrapz![]()
Slimmerikenquote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk.
Mag ik een keer met jullie mee kijken. Slimmerikken onder elkaar.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
*bastardquote:Op maandag 15 december 2014 17:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, die jongen verteld dat hij samen met zijn ouders de slimste mens kijkt en jij komt aan dat hij VS kijkt met zijn broer om te kijken wie het eerst komt![]()
you sick basterd.![]()
Jammer ik had zhano eerder verwachtquote:
#FreeTrapz![]()
quote:quote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat is echt een rare spelling.![]()
Mijn stiefvader (ja, degene die het internetslot heeft ingevoerd) omdat die overal iets van weet.quote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef Kiid het volgende:
Wie wint er trouwens het meest, DS? Graag een eerlijk antwoord.![]()
Kwizzjequote:Op maandag 15 december 2014 17:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spelling van quizje even snel op google opgezocht?![]()
![]()
Het ligt niet aan mijquote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jammer ik had zhano eerder verwacht![]()
![]()
De show begint pas om kwart voor 11.quote:quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je die nog niet in HD gedownload dan?Nog niet, maar bedankt voor de tip, ga het meteen doen.
quote:22.45 Net 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |