SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Heb 1 tegenstander gezegd waarvan ik zei dat ze die niet moesten loten, van 15 opties en jawel hoor.
Helaas einde europees verhaal.![]()
![]()
Nee joh! We pakken ze in.quote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef vanpers het volgende:
Heb 1 tegenstander gezegd waarvan ik zei dat ze die niet moesten loten, van 15 opties en jawel hoor.
Helaas einde europees verhaal.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb 1 tegenstander gezegd waarvan ik hoopte dat we die zouden krijgen, van 15 opties en jawel hoor. Prachtige club om tegen te spelenquote:Op maandag 15 december 2014 13:30 schreef vanpers het volgende:
Helaas einde europees verhaal.![]()
![]()
Roma laat die wedstrijd toch lopen als ze dan nog steeds in de buurt van Juventus staan. En het is tenminste geen verre kut reis naar een tyfes koud konko land.
edit. al is het wel de stad waar Konko speelt gr gr![]()
Wat een kutlotingen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thuiswedstrijd als laatste is wel voordelig voor Feyenoord, als je de schade beperkt weet te houden in de uitwedstrijd zouden ze nog kunnen stunten in de thuiswedstrijd![]()
Die jonkies houden dit tempo niet vol.quote:Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef wieisboos het volgende:
Thuiswedstrijd als laatste is wel voordelig voor Feyenoord, als je de schade beperkt weet te houden in de uitwedstrijd zouden ze nog kunnen stunten in de thuiswedstrijdHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het is daar gvd gemiddeld -11 graden in februari. Hopelijk valt Poetin snel Estland binnen ofzo, zodat het hele land geboycot wordt.![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Het is daar gvd gemiddeld -11 graden in februari. Hopelijk valt Poetin snel Estland binnen ofzo, zodat het hele land geboycot wordt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Elke Nederlandse club gaat gewoon doorniet zeiken jongens.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |