Jeetje.quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ningen-11876123.html
Echt kk fugly, binnenkant nog lelijker (hier).
dWc ken jij mensen in je woonplaats (via via, I don't care) die fucking weinig geld hebben en nooit iets extra's voor zichzelf (kunnen) halen etc etc, the real poor story zeg maar?quote:
Dit is toch prachtig. Met een bankrekening zoals Robben die vast heeft dan toch nog ff flink onderhandelen dat er een ton afgaat. Dan ben je echt wel een nuchtere Groningerquote:De vrijstaande woning aan de Verlengde Hereweg 177a is verkocht door Harm Roggen, handelaar in roerende en onroerende zaken. Hij zakte 120.000 euro in de vraagprijs om tot overeenstemming met de voetballer en zijn echtgenote te komen.
Ja (srs). Liep stage bij een welzijnsorganisatie (sportafdeling though), maar ze hebben ook een soort buurthuisachtig iets waar ook de voedselbank vanuit distribueert.quote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
dWc ken jij mensen in je woonplaats (via via, I don't care) die fucking weinig geld hebben en nooit iets extra's voor zichzelf (kunnen) halen etc etc, the real poor story zeg maar?
Ik ga een pakket maken namelijk en weggeven. Heb al wat spulletjes, ook voor kids, maar in m'n eigen woonplaats had ik oproepje geplaatst maar krijg alleen maar van die half imbeciele reacties waar je amper doorheen komt omdat het Nederlands zo baggerslecht is en ik kreeg eigenlijk bij geen één het gevoel van, ja, dit wordt 'm... Maja het is al bijna kerst dus moet opschieten
Ga je Secret Santa spelen, lieff.quote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
dWc ken jij mensen in je woonplaats (via via, I don't care) die fucking weinig geld hebben en nooit iets extra's voor zichzelf (kunnen) halen etc etc, the real poor story zeg maar?
Ik ga een pakket maken namelijk en weggeven. Heb al wat spulletjes, ook voor kids, maar in m'n eigen woonplaats had ik oproepje geplaatst maar krijg alleen maar van die half imbeciele reacties waar je amper doorheen komt omdat het Nederlands zo baggerslecht is en ik kreeg eigenlijk bij geen één het gevoel van, ja, dit wordt 'm... Maja het is al bijna kerst dus moet opschieten
Bijna kerst? Duurt nog 10 dagen. Je hebt sowieso nog een week de tijd. Als je het pakket maandag verstuurt, ben je nog op tijdquote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik stuur ff dm goed?quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja (srs). Liep stage bij een welzijnsorganisatie (sportafdeling though), maar ze hebben ook een soort buurthuisachtig iets waar ook de voedselbank vanuit distribueert.
Ja ehh hallo ik ga geen 7 euro besteden aan verzenden terwijl ik dat ook kan gebruiken voor inhoud he. Dus ik wil het gewoon geven of iemand daar laten ophalen. En ik moet alles er nog voor halen enzquote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Bijna kerst? Duurt nog 10 dagen. Je hebt sowieso nog een week de tijd. Als je het pakket maandag verstuurt, ben je nog op tijd
kan je nagaan, heb je nog langer de tijdquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik stuur ff dm goed?
[..]
Ja ehh hallo ik ga geen 7 euro besteden aan verzenden terwijl ik dat ook kan gebruiken voor inhoud he. Dus ik wil het gewoon geven of iemand daar laten ophalen. En ik moet alles er nog voor halen enz
Nog niks, wil dus beetje zelf inrichten op basis van voor wie het is.quote:
Zo zou ie perfect zijn, but okayquote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
Daarom zou ik Veer en Chloro wifen, looks, brains, en nog sociaal-maatschappelijk georienteerd ook.
Weet even niet wat me bezielde, kortsluiting in de bovenkamer ofzoquote:
Wint diegene ineens een ton, ineens rijker dan de hele SC bij elkaarquote:Is mooi toch. Haal ik ook stukje voldoening uit hoor. Iemand die echt in de bagger zit dan ff een vet kerstpakket geven. Wil er ook wat krasloten ingooien bijv
Hoe hard is het als je vet skeer bent en dan een kerstpakket krijgt, en dan ook nog eens 50 of 100 euro uit een kraslot die erbij zit haalt![]()
Haha dan zou ik echt kki zuur zijn verdommequote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet even niet wat me bezielde, kortsluiting in de bovenkamer ofzo![]()
.
[..]
Wint diegene ineens een ton, ineens rijker dan de hele SC bij elkaar.
Je bent al zo zuur als een batterij man. Houd toch effe opquote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha dan zou ik echt kki zuur zijn verdomme
Dven? Is this you? WHAT THE FUCK IS WRONG WITH U MANquote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent al zo zuur als een batterij man. Houd toch effe op
Doe niet zo zuur zegquote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dven? Is this you? WHAT THE FUCK IS WRONG WITH U MANNormaal doe je altijd zo aardig tegen me. Blaaskaak dat je bent.
Ik dacht even dat modus dit postte.quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat Veer in het openbaar post over de inhoud van haar doos.
2 onder 1 kap toch? Ja zal binnenkort eens een keertje langs lopenquote:Op maandag 15 december 2014 15:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Amsterdam anyway.
Boerendorp zegt ie.
Ik snap niet helemaal wat hij nu precies gekocht heeft, is 4 onder 1 kap las ik. Maar 5 slaapkamers en 2 badkamers in een van die 4?Zal aan ntm vragen nadat ze langs is geweest.
LOL @ prijs van jouw oso.![]()
![]()
Amsterdam, not even once.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |