abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147622527
Kwak, als je toch van plan bent om over 3 uur weer te controleren zou ik nog even afwachten met de paracetamol.
pi_147622873
Ja we wachten even af :Y over drie uur even checken of hij niet te warm of nu juist koud ligt en dan evt kleding/dekentje aanpassen of paracetamol geven.
Kwak
pi_147624943
s'avonds om half 10 wakker maken en houden maakt ook geen verschil voor mn pretbaby! bellen blazen, kletsen, lachen.... maar slapen... :{w toen dacht ik,nou dan mag (8> t vannacht opknappen, maar dan vind madame t helemaal drama, mama uit beeld is krijsen, en dan slaap ik ook niet.. Dus ik zit met baby is een donkere kamer en probeer haar charme lachjes een beetje te negeren...
we veren gewoon maar mee, tegen dat ze 18 is zal ze het wel doorhebben :7
S. 2014
J. 2016
pi_147625120
Dyre spannend nachtje!
Hier sliep ons jochie vanaf het begin al op zijn eigen kamertje (met nogsteeds de babyfoon onder mijn kussen :@ )
Kan me zo indenken dat dat vreemd is en dat je kijken gaat!
Zo druk ik gedurende nacht nog wel op de connectiviteitsknop om zeker te zijn dat er geademd wordt.

Kwak goed bezig hoor, even extra check als hij toch drinken moet is prima bedacht.

Franny klinkt vervelend zo met je vader!
En die dramatiek :D
Nu lach ik er om, mag je me straks op wijzen hoor als ik zelf die buien heb hier in huis.

Nikki die arts :X
Ik denk dat ik perplex zou zijn bij zo'n consult.

RFR hoop dat je nacht mee gaat vallen :*

Razz hier geen duidelijke afspraken rondom verdeling, wel heeft vriend gezegd dat hij liever heeft dat hij soms extra doet ondanks zijn drukke baan, omdat ik bv geef en vindt hij al dat ik veel doe. Zou het wel bespreken als ik jou was hoor!

JM blijft vervelend die krampen, hoop dat jullie snel over het hoogtepunt zijn :*

Fazz wat klinkt dat als een genietmomentje zo met dat spetteren O+

Chanty mag de mijne ook vriendjes worden in de harem?
Heb zelf ook al geroepen hier dat ie van mij prima homootje mag worden, dan he ik namelijk een jongen en meisje in een en kan ik toch nog veel gaan shoppen samen met mijn kind :D

Zo, klaar met kolven (ipv voeden, tis weer eens wat anders) nu slapen.. :Z
pi_147625148
GM dat is hier ook een veel gemaakte opmerking hoor... Ach, als hij 18 is snapt hij het vast wel, zo niet, dan wel bij 19 :+
  dinsdag 16 december 2014 @ 02:52:19 #156
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147626696
Dyre de eerste nachten zijn gewoon spannend. Is echt niet gek dat je gaat kijken

Fazz kijken of je over een paar weken nogssteeds blij bent met het gespetter :D en f. Mag wel in het mannenharem :7
En blue jouw f. Is ook welkom O+

Jm weet niet precies wat het is. Denk omdat ik echt door de werkeloosheid de hele dag bij hem ben. Niemand kent hem zo goed als ik, zelfs mijn man niet. Eerlijk is eerlijk: ook bij hem ga ik altijd uitgebreid na of alles goed ging. En helpt ook niet mee dat we weinig oppas mogelijkheden in de buurt hebben. Eigenlijk alleen mijn schoonzus dus dan kom je al snel bij een vreemde uit en dat vind ik bij een baby een no go *even los van go en kdv).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_147626729
Nog 4 dagen en dan is ie te oud voor dit topic, alles gaat goed, ken al bijna lopen en lacht veel.
pi_147626743
Het kotsen heeft ie ook geleerd, waarschijnlijk een buikgriep opgelopen bij andere kinderen in de opvang.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2014 02:59:57 ]
pi_147626746
Foutje.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2014 02:59:20 ]
pi_147627257
Woah! Nadat ik er eerst een hard hoofd in had of uk wel in z'n eigen bed zou gaan slapen, maar dat bij poging 1 toch prima ging, is-ie vervolgens net pas wakker *O* Half 11 was vorige voeding, bijna 5 uur geslapen dus, da's nieuw!

Na wat lezen vind ik het inderdaad klinken als een sprongetje, twee weken na het vorige ook, dus dat past wel. We zitten dan niet op het 'juiste' aantal weken na geboorte of UD (net er tussenin, lijkt ook wel weer logisch), maar het klopt wel met wat hij kan, doet en 'moppert'.

En Chanty; snap ik hoor! Herken het van een vriendin, die vond het ook niet ok voelen om haar zoon uit handen te geven (ik had met liefde willen oppassen! Was toen nog niet cq nog maar kort zwanger). Wij hebben veel vrienden in de buurt met mini's, die zou ik wel vertrouwen met Lucas, en zij zouden het leuk vinden. En mijn ouders hebben aangegeven best hier te willen oppassen, als het niet structureel is (hebben ze heul geen tijd voor ;)), die zijn ook superleuk en ontspannen met 'm.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147627408
Ik heb nog een vraag. Waarom schopt ie steeds zijn sokken uit?
pi_147627501
*O* S heeft niet gekrijst vannacht.
pi_147627547
Wat fijn Nikki!

Ik zag leuke foto's O+

Chanty omg wat een knapperd O+

Kwakz0r prikjesleed :(

Hier een #@(# nacht
Vanaf 3u wakker. Echt weet niet meer wat ik moet. Het is ons niet gegund ofzo. Van 23 tot 3 geslapen ^O^ trots en daarna was het dus feest. Shitzooi
Ze zijn dan beide wakker..geen honger ofzo. Ze zijn verder overdag ook wakker geweest en voldoende geknuffeld

Ik zou t helemaal niet erg vinden als iemand zou willen oppasen (overdag) maar niemand durft op 2 baby's :')

Schoonmoeder nog steeds niet gezien trouwens. Die gaat dus niet (betaald) oppassen als ik ga werken. Als je nu al geen interesse toont (ze had zelf aangeboden op te passen in het nieuwe.jaar)
(ze is 24/7 bij schoonzus die betaald dr ook voor allerlei klusjes) maar ze is ook oma en zou ook gewoon interesse moeten hebben ipv het zien als werk
  dinsdag 16 december 2014 @ 06:38:04 #164
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147627560
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 december 2014 05:27 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog een vraag. Waarom schopt ie steeds zijn sokken uit?
Om zijn ouders bezig te houden :D

Jm wat fijn een wat langere nacht *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_147627770
:* Zoe! Ik hoorde van het weekend bij een special over slaapproblemen bij pubers dat het een half jaar duurt voordat baby's een slaap-waakritme hebben opgebouwd...

Fijn JM!

Hopelijk een klachtenvrije M van kwak!

En een hele nacht voor Nikki! Ik zag nog een enorm leuke foto van je mannen in en uit de buik. Wat had jij toc een superbuik! En ik vind het nog steeds bizar dat we een UD deelden en Stip pas over 10 dagen 9 maanden is.

Ik las ook een doorslaapM. van SQ en Blei. Das lekker! Hopelijk gaat het wennen goed! En ik heb zelf het idee dat ik pas net bevallen ben, laat staan jij :X

Wij zijn vorige week gaan kijken bij een kdv, maar we maakten in een lege groep per ongeluk een kindje wakker en dat kindje heeft ons hele bezoek gehuild. Toen ik vroeg of ze niet even moest gaan kijken zei ze dat hij er pas net in lag, dus dat hij nog even moest slapen. Verder was het wel echt een leuke locatie met een natuurtuin en een waterkamer, maar ik vond dat toch echt 3x niks. En ja, ik weet niet wat die ouders hebben afgesproken, maar je kan nooit checken of ze het ook bij jouw kind doen en met die slechte slaper van ons...
pi_147627863
Dot
Nou dan wordt werken nog lastig voor me het komende half jr :9
Saar heeft er bijna 2jr over gedaan om goed te slapen.

En over het kdv. zou ik me ook niet prettig bij voelen. Saar haar 1e go liet haar huilen terwijl we hadden afgesproken dat ze me zou bellen. Mijn werk zat 5min verderop. Toen ik saar ophaalde waren dr oogjes helemaal rood en had ze overgegeven. De 2e keer dat het was gebeurd is Saar daar weggegaan.

Kan er slecht tegen om al zo vroeg wakker te zijn en smiddags niet te kunnen slapen (want de baby's slapen niet altijd tegelijk smiddags. Maar als peuter weg is kan ik wel even rusten) :@ Hoop dat dit ooit overgaat.

De huisarts vroeg nog hoe t met me ging ivm pnd of oververmoeidheid. Erg lief. Moet volgende week weer contact opnemen.
Peuter heeft een infectie gelukkig geen kinkhoest. Ze vond het fijn dat we peuter lieten nachecken. Je weet t nooit
  dinsdag 16 december 2014 @ 07:49:30 #167
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147627959
Zoe wat balen dat ze elke nacht zo slecht slapen. Is het misschien een idee om je moeder of een go bij jullie thuis overdag te laten oppassen zodat je overdag even kan slapen.
Misschien dat je moeder het dan wel aandurft omdat je er wel gewoon bent dan.
pi_147628035
Snoenk
Dat durf ze niet -O- ze heeft zelf 5kinderen met 2x een tweeling dus ze is wel wat gewend zou je denken :9
(Het is ook best hectisch overdag met 3kindjes heb zelf handen tekort. Kan me voorstellen dat een 'buitenstaander' het als heftig ervaart)

maar ze vind het nu spannend ofzo omdat ze nog zo klein zijn. Dat respecteer ik. Ze neemt peuter 2x pw eventjes mee en haalt een boodschap als ik iets nodig heb dus mag echt niet klagen.
Andere familieleden werken allemaal. Een go is een optie maar mijn man heeft vanaf vrijdag vakantie.. Nog ff doorzetten -O-
pi_147628051
Als ik geen baby had kwam ik met liefde een dagje oppassen Zoë :* (heb je nu geen klap aan, maar ik wil maar aangeven: er zijn mensen die het aandurven)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147628057
Dat is lief van je JM O+
pi_147628104
Zoë gelukkig heeft je peuter geen kinkhoest. Dat is een hele zorg minder met twee mini's.
Wat een rotnacht heb je weer gehad. -O- Is er echt niemand die even overdags op kan passen zodat jij wat kunt slapen/rusten? Die desnoods op één baby (degene die het slechts slaapt) en peuter past bijvoorbeeld? :*

Wat jammer dat je schoonmoeder geen interesse heeft in de meisjes, ik snap je opmerking over het oppassen wel, als het alleen leuk is als ze ervoor betaald krijgt zou het van mij ook niet hoeven.
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:06:48 #172
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147628138
Jammer zoe, hoopte dat ze het misschien wel zou aandurven als jij boven was.
Verder gelukkog geen kinkhoest voor s *O* en wat een knappe baby's zag ik voorbijkomen! O+ nu weer snel weg hier, hoop dat ik snel legaal mag meeposten hier
pi_147628301
Sterkte Zoe, wat hier hielp wat toch proberen om ze toch op een soort schema te krijgen van (semi) tegelijk voeden en tegelijk slapen. Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en je hebt ook eventjes rust als ze allebei slapen. Alleen dat gaat de ene keer beter dan de andere keer.

Ik ben helemaal voor volledig op verzoek maar hier werkte dat dus niet. Voor de kinderen niet, en voor mij niet.

Dat ze tegelijk slapen is mijn redding. Want hier na bijna 2 jaar nog steeds zulke nachten (het went ;) ).
pi_147628330
Dankje Snoenk :* succes met de laatste loodjes!

Nikki
Echt iedereen werkt. En zus zit met BI en een peuter thuis.
Mn andere zus is ongewenst kinderloos dus dat zit wat ingewikkeld (al komt zr met veel liefde langs we hebben een goede band maar het is ook confronterend voor dr) schoonzus heeft zelf veel hulp nodig van schoonmoeder ;) dus ja. Nouja tis even lastig. Ben blij als het vakantie is.

Misschien sneu voor Sm maar zo hoeft het niet voor ons. Is (8> het gelukkig mee eens.

Toen ik hoogzwanger was kwam ze 1x pw schoonmaken superlief. Dacht dat ze wel wist dat ze altijd welkom is (ook wel benoemd enz dat het gezellig is en dat ze ook 'gewoon' mag langskomen)
Maargoed
pi_147628380
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:22 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Zoe, wat hier hielp wat toch proberen om ze toch op een soort schema te krijgen van (semi) tegelijk voeden en tegelijk slapen. Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en je hebt ook eventjes rust als ze allebei slapen. Alleen dat gaat de ene keer beter dan de andere keer.

Ik ben helemaal voor volledig op verzoek maar hier werkte dat dus niet. Voor de kinderen niet, en voor mij niet.

Dat ze tegelijk slapen is mijn redding. Want hier na bijna 2 jaar nog steeds zulke nachten (het went ;) ).
We geven ze ook tegelijk voeding
Alleen willen ze niet altijd een fles of blijven ze na een fles lang wakker. Vannacht toevallig allebei na de fles van 3u. Wat moet ik in zo'n geval? Dat is vrijwel het grootste probleem snachts.

Ze krijgen rond 22/23 laatste fles en als 1 wakker is snachts krijgt de ander ook een fles terwijl ze slaapt

Overdag krijgen ze ook tegelijk de fles. Voeden op verzoek ben ik al mee gestopt. Als de 1 gespuugd heeft krijgt ze weleens 30ml tussendoor zodat ze de volgende voeding weer mee kan pakken. 3uren rekken met hongerig huilend kind doe ik dan niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')