Zoë wat eng die kinkhoest. Fingers crossed dat grote S het niet heeft en de baby's al helemaal niet. Ik kan me goed voorstellen dat je even flink geschrokken bent.
Kwak ik zou hem ook laten liggen. (spuit 11) Mooie curve trouwens!
BE wat schattig zo met zijn lappenpopjes.
Chanty als ik een meisjesbaby had dan zou ik L nu alvast willen reserveren voor haar. Ik vind hem trouwens echt op je lijken.
DaD wat lief een kerstbaby.

SQ wat heeft ze een tof pak aan vandaag! En

voor de tinylove mobile, hij is echt tof!
En nu al wennen op het kdv,

ik heb het gevoeld dat jij pas net bevallen bent.
Mijn man ging vandaag met S naar de HA want hij heeft hetzelfde soort rocheltje als T een paar weken geleden had. Kreeg mijn man te horen dat verkouden zijn goed is voor baby's, 6 weken verkouden zijn is prima, dat het niet erg is als baby's verkouden zijn en zolang hij geen koorts had was er niets aan de hand. Maar ohja, hij mocht wel hetzelfde pufje als T gebruiken, want ze hoorde wel wat slijm in de longetjes.

En ohja 2, die waterpokken kunnen nog terugkomen hè meneer, want hij is nog geen jaar en dus kan hij het nog eens krijgen.
Het is maar goed dat ik er niet heen ben gegaan, want ik had de beste mevrouw de wind van voren gegeven (was niet onze eigen HA). Ik bel nooit zomaar, achteraf gezien heb ik met het rocheltje van T veel te lang gewacht en had hij wel virale bronchitis.

Dan is het toch niet zo gek als ik S ook even na wil laten kijken omdat hij nu hetzelfde klinkt als T en ook moet spugen door het hoesten en de slijm. #klaagpost