abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147602480
Saar heeft de symptomen van kinkhoest :{
Zit te lezen en haar ziekteverloop is precies zo. Vannacht hoestbuien en slijm overgegeven. Hiervoor alleen verkouden. Sta nu in de wacht bij de huisarts..irritant mens hing perongeluk op.
  maandag 15 december 2014 @ 14:52:27 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_147602513
Is kinkhoest goed te behandelen?

De hoofdleiding is kapot kennelijk. De hele wijk zit zonder :')
disclaimer
pi_147602631
SQ, dat meen je niet... Wij hebben nog water *O*
als de nood echt hoog is kom je maar langs hoor, jerrycans onder de wagen :+ ,huis staat wel een beetje op z'n kop ivm slaapkamer leegruimen
pi_147602635
Het medicijn dat ik kreeg toen ik kinkhoest had was zo smerig. Textuur, smaak en geur van kattengrit :'(

Morgen krijgt Lou ook haar eerste prikjes. Ze is de laatste dagen zo huilerig, hopelijk wordt dat niet nog erger :{
pi_147602708
Zoë -O-
Als ze echt kinkhoest heeft is dat tegenwoordig best prima te behandelen, maar hier zit je natuurlijk totaal niet op te wachten :{ Hopelijk is het toch 'gewoon' een hoestje die zo over is.
pi_147602711
De baby's kunnen antibiotica krijgen om te voorkomen dat ze er ziek van worden.
Maar wat ik eng vind is dat E.mma benauwd is. En ik dacht dat het kwam door verkoudheid. Nu voel ik me slecht omdat er geen alarmbellen zijn afgegaan ofzo.

Maar het is normaal zeiden ze dat Peuter zich tussen de aanvallen door 'goed' voelt. Het hoesten is eerst voornamelijk snachts en later krijgen ze er overdag ook last van. Tussendoor lijken ze fit tenzij koorts dat is het teken dat er complicaties optreden (longontsteking bijv)

Kindjes onder de 6mnd kunnen niet goed ophoesten daarom is het erg gevaarlijk voor baby's.

-O- Nu maak ik me zorgen
Ze bellen 16:30 terug of ze de baby's gelijk gaan behandelen of dat Saar eerst geprikt moet worden (maar de uitslag komt dan pas over een paar dagen)
pi_147602762
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef Skittles het volgende:
Het medicijn dat ik kreeg toen ik kinkhoest had was zo smerig. Textuur, smaak en geur van kattengrit :'(

Morgen krijgt Lou ook haar eerste prikjes. Ze is de laatste dagen zo huilerig, hopelijk wordt dat niet nog erger :{
Oh bah -O- dat krijg ik er nooit in bij Saar
Werd het snel beter?

Aww wat sneu. Hoop niet dat ze veel last vd prikjes krijgt
pi_147602826
Zoe -O- dus je moet nu tot half 6 wachten?? Damnnn :{

SQ, succes zo zonder water :')
pi_147602876
Zooo klaarbij CB. Eerste prikken meteen gehad, dat was een verrassing. Hij gilde even heel hard maar was meteen stil bij papa.

Stats: 5535 gram (vorige keer is ruim vier weken geleden, toen was hij 4155) / 59,5 cm / hoofd 40,2

Alles op de +1 lijn van het CB. Lengte nog iets boven die lijn.

:o

Ze begon uiteraard over johannesbroodpitmeel/nutriton viir t spugen. Dat wil ik liever niet, dus even afwachten hoe t zich ontwikkelt de kimende tijd. Maagje moet ws gewoon wennen aan de wat grotere hoeveelheden die hij neemt nu.

Volgende keer een andere arts want ga naar een ander team (dinsdag, want anders moet ik steeds op werkdagen naar het CB)

Melle net nog even gevoed. Hij is Helen maal knock out nu al... Coor de zekerheid maar even zetpillen halen.
Kwak
pi_147602893
Oh zoe, had je post gemist, wat rot!! :*
Kwak
pi_147602923
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Oh bah -O- dat krijg ik er nooit in bij Saar
Werd het snel beter?

Aww wat sneu. Hoop niet dat ze veel last vd prikjes krijgt
Mijn beste vriendin had tegelijkertijd met mij kinkhoest en haar medicatie had bananensmaak. Zo jaloers was ik :P
Werd snel beter. Het hoesten en daarbij overgeven van speeksel bleef ongeveer een weekje, maar ik voelde me totaal niet ziek. Mocht wel 3 weken thuisblijven van school O+
  maandag 15 december 2014 @ 15:12:18 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_147602977
Zo kwak, dat gaat wel extreem hard :D groeispurt!
disclaimer
pi_147603035
59,5 cm :o wat een lange!
pi_147603079
Wow Kwak :o 1,2 kg erbij gegeten in 4 weken, best knap :+
  maandag 15 december 2014 @ 15:43:35 #65
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147603967
Oei, Zoe, hopelijk geen kinkhoest bij S.! Wat rot zeg...

Kwak :D, goeie stats!

SQ :o! Heb je alweer water?

Een spontane TSR tijdens je werk is }:| niet leuk }:| :')
pi_147604130
Heb je alweer water SQ? Of sta je buiten een regendans te doen in de hoop op water van boven? :') ;(

Ja nu staat het maar op papier dat t een lange is. :+ . ze keken zijn papa er meteen op aan. Alle maat 56 nu maar echt de kast uit en 62 erin denk ik (op een paar pakjes na waarvan ik weet dat ze nog passen).

We hadden een hele stomme cb arts trouwens, krijgen nu een andere en dat vind ik niet zo erg :@ ze kwam niet zo scherp over, alsof ik haar alles moest vertellen. De vpk vorige keer vond ik wel heel fijn, ben benieuwd hoe de nieuwe is...
Kwak
pi_147604212
Wat gaan jullie weer snel!

Ik zag in het vorige topic mooie foto's voorbij komen O+ (Nikki met haar jongens, L van Chanty, paddenstoelenS van GM, het mooie poppetje van Franny en de maxitaxibabies van Zoe)

Fijn dat je een besluit hebt genomen over de bv Kwak, en dat het goed voelt voor jou

En ik heb een trip down memorylane gemist :'(

Doorslapers ^O^ Mijn baby snapt het sinds vannacht ook weer, ik hoop dat dat zo blijft.

Baggernachten :( , sterkte!

Het zit ook niet mee he Zoe -O-

Hier weer een opgeknapt kind. Nu een moeder met keelontsteking -O-
Maar ik zal overleven oO<

[ Bericht 2% gewijzigd door Butterflower op 15-12-2014 15:56:31 ]
pi_147604536
Kwak, wat een goede stats!

Ah bah Zoë, ik hoop dat je meisjes geen kinkhoest hebben/krijgen.

Mijn baby is vrij high maintenance vandaag. :'). Gelukkig is hij wel schattig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147604805
Een kerstbaby O+

Iemand in de wachtkamer op m'n werk heeft de meest ranzigste parfum ever op :r :r
Ik ga maar even achter zitten geloof ik, met m'n hoofd uit het raam
  maandag 15 december 2014 @ 16:06:20 #70
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147604833
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je net de hondenpoep van de kinderwagen hebt geveegd en daarna ontdekt dat er geen water meer uit de kraan komt. Kill me now.
OMG :X :X :X :r

Hilmo klinkt ook smakelijk :')

Zoe kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk is het toch iets anders, kinkhoest is niet fijn en al helemaal niet voor een kleintje.

Soesa :D :X

Kwak mooie stats! *O*

BF beterschap!

Lucas was gisteren in kerststemming :+

Het staat hem net zo goed als mij :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kijk hem banaan smikkelen met zijn 1/10e tand :+ O+

Net definitief die baan afgebeld. Ik voel me zoooo opgelucht :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 15 december 2014 @ 16:07:10 #71
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147604856
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat een goede stats!

Ah bah Zoë, ik hoop dat je meisjes geen kinkhoest hebben/krijgen.

Mijn baby is vrij high maintenance vandaag. :'). Gelukkig is hij wel schattig.
[ afbeelding ]
Oeh jouw baby is ook al in kerstsfeer ^O^ En right place to be! Bij de cadeautjes >:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_147604896
Lucas O+
Heeft hij al verkering eigenlijk? oO<
pi_147604936
Woah, kerstkadootjes!! O+ En kerst-I, cuuute!
Zoë, hoop dat het meevalt met S, zit niet mee inderdaad -O-
En Kwak met groeispurt-M, wauw!
En beterschap voor Butter, keelontsteking is }:|
En Lucas met gewei en banaan O+

Hier nog steeds zzzzzzz-L in de doek, ga 'm er zo toch maar eens voorzichtig uit pellen voor badje/voeding, begin m'n rug te voelen :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147605045
Chanty, wat een mooi mannetje is het toch. Die banaanfoto <3

Oi DaD, mooi kerstmannetje heb je daar zeg <3

En ik vind je gewaad mysterieuzer dan je bollen :D

Zoe, wat naar. Hopelijk valt het mee! Beterschap!
pi_147605080
Sugar onze vaste gastouder is per direct moeten stoppen vanwege haar zwangerschap. Dat ging echt niet meer.

Dud toen naar een andere die we al kenden. Die morst per direct de ziektewet in vanwege gezondheid.

Dus weer op zoek naar een andere. Die kan di tm vrij opvang doen.

Dus toen op zoek naar iemand voor de maandag. Gevonden. Blijkt die ook de hele week te kunnen. Dus nu hebben we voor haar gekozen. 1 Gezicht.

Maar bovenstaande is in 2 weken gebeurd dus hectisch wel :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')