SPOILER: in een spoiler, want reclame mag nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder die knopen erop, dat wel.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op maandag 15 december 2014 02:00 schreef Metalfrost het volgende:
Het merk is Michael Kors, de serie is 'Selma'.
Hier te koop:Dank je. Het gaat wel juist over deze specifieke uitvoering.SPOILER: in een spoiler, want reclame mag nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder die knopen erop, dat wel.
Ik vermoed dat dit ook de Selma serie is inderdaad.
Ben ik nou gek of zie ik hem hier niet tussen staan?quote:Op maandag 15 december 2014 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
MICHAEL KORS Micro-stud Selma Mini Messenger Bag tote
en ja, dat was behoorlijk makkelijk te vinden.
Inderdaad niet zo heel snel, pas vanaf de 7e rij. De witte is wat moeilijker te vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 02:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik hem hier niet tussen staan?
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1242&bih=606
Ik zoek een echte. Liefst wel voor iets minder dan de oorspronkelijke Bijenkorf prijs van tegen de 400 euro.quote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie hem steeds in een Facebook groep voorbij komen voor 20 euro, nep uiteraard al ontkent ze het
Bel eens met Roermond zou ik zeggen...quote:Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zoek een echte. Liefst wel voor iets minder dan de oorspronkelijke Bijenkorf prijs van tegen de 400 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |