beter leggen ze drains aan onder de stoelenquote:Op zondag 14 december 2014 20:25 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze wat extra toiletten op het terrein hebben. Is verstandig met deze culinaire ellende
die vreet vanavond wel weer verderquote:Op zondag 14 december 2014 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot zit helemaal vol, ze kan niet meer.
En ze wilde het wel laten, maar 'dan zit ze tegenover je'.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef brabomiep het volgende:
[..]
beter leggen ze drains aan onder de stoelen
Yeahhhhquote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Bouwen we een tribune en komen we allemaal bij jou kijken
of de plasgeitebreier .....quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef brabomiep het volgende:
[..]
beter leggen ze drains aan onder de stoelen
O dan ben ik er niet, tenminste niet overdag, weet niet hoelaat die culinair hoogstandje gaat beginnen.quote:
En gij geleuft ditquote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef beequeen het volgende:
De generale repetitie gaat vaak mis. Ik weet zeker dat het diner voor de gasten vlekkeloos verloopt.
Jazeker. het 2014 eindfeest dan.quote:Op zondag 14 december 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We gaan gewoon door he 2.0 !!!!
deze ?quote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
de fles is goed in de boel flessen en ik ken nog wel een kabouter die haar graag laat helpen
Ik ga dit jaar voor het eerst helemaal niets koken met de kerst. Wel lekker hoef dus ook geen boodschappen te doen héérlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 20:21 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Ik heb maar streams tot de 24e en de 25e ga ik wel lekker koken voor familie dus ik moet het daarna met fok en de streams doen dus mijn kerstwens is gezellige grappige filmpjes.
Ik ga mn buren vast op de hoogte brengen. Al vermoed ik dat in deze wijk bijna uitsluitend Utopiakijkers zitten en er dus geen bezwaren zullen zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Met toeters en spandoeken en maar joelen bij alles wat mis gaat, heerlijk
das pas een goedkope Anus.. kan Marjet niet tegenopquote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef brabomiep het volgende:
Zelfs die weet de fles te verprutsen, hij zag er echt gemolestreerd uit vandaag!
[ afbeelding ]
En dan die paarse sticker erop "Hier komt u voor terug"quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef brabomiep het volgende:
Zelfs die weet de fles te verprutsen, hij zag er echt gemolestreerd uit vandaag!
[ afbeelding ]
Woon je in Laren?quote:Op zondag 14 december 2014 20:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ga mn buren vast op de hoogte brengen. Al vermoed ik dat in deze wijk bijna uitsluitend Utopiakijkers zitten en er dus geen bezwaren zullen zijn.
In die playmobiel keuken een profesioneel kerstdiner voor 100 man dat kan gewoon nietquote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik juist weer een keer zelf, vind het thuis gezelliger maar inderdaad de boodschappenquote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor het eerst helemaal niets koken met de kerst. Wel lekker hoef dus ook geen boodschappen te doen héérlijk.
Ja en vooral ook veel oe's en ah's, omdat we het zo sneu (quote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Bouwen we een tribune en komen we allemaal bij jou kijken
Nee, Spoorwijk. Soort van instapmodel voor de Schilderswijk.quote:
Jij wordt dus in de watten gelegd dit jaar. Ga ik ook regelen voor volgend jaar. Strak planquote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor het eerst helemaal niets koken met de kerst. Wel lekker hoef dus ook geen boodschappen te doen héérlijk.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een draak van een ventquote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Mijn god Patrick man up en kom uit die slachtofferrol.
Iedereen mag komen, Rico heeft een kast van een huis, een villaquote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mag ik ook komen ik bouw de tribunes wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |