Het Zogenaamde effect op vocals, is tegenwoordig veel gebruikt in dance nummers, en het werkt nog steeds. In principe is goed gebruik van het effect een nummer 1 hit en een record deal.
Ik heb dance nation - dance even gepakt als achtergrond, het gaat dus eigelijk gewoon om de vocals, ach het is voor de fun gemaakt
Binnenkort kunnen jullie een full-blown productie verwachten met een compleet nummer door mijzelf geschreven en geproduceert
http://62.131.97.102/dance_exportshort.mp3 (900kb streaming mp3)
Meer vocals: Korter en anders.
http://62.131.97.102/export_dance2.mp3 (200 kb)
En ja, het kan beter. Trimming, volume editing, vocal doubling, dit is maar 1 enkele take met effecten en verder niks.
Het einde is wat anders de rest is meegezongen
P.S Het klinkt nog het 'beste' door hoofdtelefoon
[Dit bericht is gewijzigd door Ickeane op 02-11-2002 00:59]
Ben um nu aan het downloaden @56K dus kan ff duren......
Ga 'em zo luisteren...
[edit]
vind m zelf wel leuk klinken... vooral het begin zit leuk in elkaar vink...
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 02-11-2002 00:03]
quote:Je url's werken trouwens niet meer.
Op vrijdag 1 november 2002 23:50 schreef Ickeane het volgende:
Onderstaande MP3 heb ik ff gemaakt.
quote:Relaxed.
Op zondag 17 november 2002 00:18 schreef Mikula het volgende:
Ik heb net een beginnetje gemaakt van een nieuw slaapliedje..http://members.home.nl/mikula/Mikula_Slaapliedje.mp3
.
Ik hoop alleen dat ik hem afmaak.. anders is dit weer een van de velen die op de niet-af stapel komt
quote:Dat is geen slaapliep. Dat is het begin van een romantische sexscene
Op zondag 17 november 2002 00:18 schreef Mikula het volgende:
Ik heb net een beginnetje gemaakt van een nieuw slaapliedje..http://members.home.nl/mikula/Mikula_Slaapliedje.mp3
.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-11-2002 20:50]
quote:Het maakt niet uit hoe goed je nummer is, als je geen fancy clip kunt maken komt het niet op tv
Op zaterdag 2 november 2002 00:19 schreef Oei het volgende:
Hee, dit klinkt niet slecht , hoewel het op (01:19) een heeeel klein beetje vals klinkt. Maar nog effe wat sleutelen en het kan de top 40 in!
quote:Idd
Op zondag 17 november 2002 20:47 schreef Yokozuna het volgende:Dat is geen slaapliep. Dat is het begin van een romantische sexscene
Wel mooi trouwens.
quote:Jep, het verdient wel een finish idd! En eigenlijk ook vocals, maar das vaak een probleem
Op zondag 17 november 2002 20:50 schreef Lien het volgende:[..]
Idd
Wel mooi trouwens.
quote:Cubase
Op zondag 17 november 2002 20:47 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Dat is geen slaapliep. Dat is het begin van een romantische sexscene
Wel een goed programma wat je gebruikt, zo te horen!
Heb een beetje problemen met mijn geluidskaart, dus kon niks opnemen.
Heb maar gebruik gemaakt van VSTi's. In dit geval Edirol's Orchestral en Superquartet. (dus de gitaar die je hoort is ook nep)
En voor het masteren (waar ik niet zo goed in ben) Heb ik een favo-preset gebruikt en deze als master effect gebruikt.
En wat dan zingen betreft. uhu
Bekenden van me vinden dat ik 'mooi' zing. Heb ook al wat pogingen gedaan om over andere nummers te zingen, maar ik kan maar niet wennen aan mijn eigen stem .
quote:Inderdaad, je denkt dat je kunt zingen. Doet het door de mic, hoort jezelf terug en denkt "huh, best slecht eigenlijk!"
Op zondag 17 november 2002 20:57 schreef Mikula het volgende:[..]
Cubase
Heb een beetje problemen met mijn geluidskaart, dus kon niks opnemen.
Heb maar gebruik gemaakt van VSTi's. In dit geval Edirol's Orchestral en Superquartet. (dus de gitaar die je hoort is ook nep)En voor het masteren (waar ik niet zo goed in ben) Heb ik een favo-preset gebruikt en deze als master effect gebruikt.
En wat dan zingen betreft.
uhu
Bekenden van me vinden dat ik 'mooi' zing. Heb ook al wat pogingen gedaan om over andere nummers te zingen, maar ik kan maar niet wennen aan mijn eigen stem.
quote:Jep.. dat is zo. Bovendien 'zegt men' dat ik een lenny kravits stem heb, terwijl ik of altijd van zulke ballads maak of wat meer jazzy/triphop achtig spul. Dus eigenlijk hoop ik een keer een dame te vinden die graag voor me wil zingen.
Op zondag 17 november 2002 21:00 schreef Yokozuna het volgende:Inderdaad, je denkt dat je kunt zingen. Doet het door de mic, hoort jezelf terug en denkt "huh, best slecht eigenlijk!"
Kwestie van wennen idd.
quote:Valt best mee. Ik denk dat de meeste mensen afgeschokken worden door het aantal knopjes/schermpjes etc. Maargoed, ik heb mezelf ook geen betere leermeester kunnen wensen.
Op zondag 17 november 2002 21:00 schreef Yokozuna het volgende:Wel goed dat je Cubase kunt trouwens, best een ingewikkelde prog toch? Dit is de eerste software gitaar die waarbij ik niet denk "dit is met de pc gedaan". Lekker hoor!
quote:Jah..
Op zondag 17 november 2002 21:00 schreef Yokozuna het volgende:Dit is de eerste software gitaar die waarbij ik niet denk "dit is met de pc gedaan". Lekker hoor!
Maar waar ik uiteindelijk naar toe wil is een eigen bandje. Ik bedoel dat is toch wel waar muziek om draait. Communicatie zonder woorden .
En daar hoort eigenlijk geen software bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |