quote:Op zondag 14 december 2014 13:30 schreef Hamster. het volgende:
Geen kerst vieren![]()
Hoe moet je anders december doorkomen.
En ook nog eens gelukkig!! aan het werk kan. Stel je voor dat je eens vrij bent en wat leuks voor jezelf kunt gaan doen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
Mensen die om dit soort redenen geen kerst vieren
De levenquote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef nikky het volgende:
[..]
En ook nog eens gelukkig!! aan het werk kan. Stel je voor dat je eens vrij bent en wat leuks voor jezelf kunt gaan doen.
Voor jullie sentimentele en emotionele vrouwen is dat natuurlijk een lastige opgave, voor echte mannen zoals mij is de decembermaand niet anders dan een normale maand behalve dat de 31ste een nieuw jaar begintquote:Op zondag 14 december 2014 13:30 schreef Hamster. het volgende:
Geen kerst vieren![]()
Hoe moet je anders december doorkomen.
Dus jij bent en wilt nooit vrij?quote:Op zondag 14 december 2014 13:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Voor jullie sentimentele en emotionele vrouwen is dat natuurlijk een lastige opgave, voor echte mannen zoals mij is de decembermaand niet anders dan een normale maand behalve dat de 31ste een nieuw jaar begint
Natuurlijk ben ik wel eens vrij en natuurlijk zou ik door de week ook wel eens een extra dag vrij willen zijn maar ik ga niet meteen huilen alsof het einde van de wereld zich meld aan het stormfront op het moment dat ik moet werken op een doordeweekse dag die toevallig op een dag valt dat iedereen ineens zich aan moet gaan passen aan de commercie. Ik werk niet fulltime dus heb sowieso al extra vrijetijd dan iemand die wel fulltime werktquote:
Oh boe boe de enge commerciequote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik wel eens vrij en natuurlijk zou ik door de week ook wel eens een extra dag vrij willen zijn maar ik ga niet meteen huilen alsof het einde van de wereld zich meld aan het stormfront op het moment dat ik moet werken op een doordeweekse dag die toevallig op een dag valt dat iedereen ineens zich aan moet gaan passen aan de commercie. Ik werk niet fulltime dus heb sowieso al extra vrijetijd dan iemand die wel fulltime werkt
Best eng dat hij zo geforceerd tegendraads wil zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh boe boe de enge commercieflikker toch op man
niet iedereen vult kerst in als een commerciële happening
Toch wel want de media en het hele bedrijfsleven wordt er voor ingericht om op zo,n Amerikaans mogelijk manier deze dagen door te komen met veel gezelligheid, warmte, familie en zoveel mogelijk etenquote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh boe boe de enge commercieflikker toch op man
niet iedereen vult kerst in als een commerciële happening
Zo zijn er wel meer hier op fok. Fuck the system ja tochquote:Op zondag 14 december 2014 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Best eng dat hij zo geforceerd tegendraads wil zijn.
En van die 4 dingen die je opnoemt hebben er 3 totaal niks met commercie te makenquote:Op zondag 14 december 2014 14:33 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Toch wel want de media en het hele bedrijfsleven wordt er voor ingericht om op zo,n Amerikaans mogelijk manier deze dagen door te komen met veel gezelligheid, warmte, familie en zoveel mogelijk eten
Klinkt verschrikkelijk inderdaad. Doe mij maar een koud en kil kantoor met stapels papier op mn bureau met de feestdagen.quote:Op zondag 14 december 2014 14:33 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Toch wel want de media en het hele bedrijfsleven wordt er voor ingericht om op zo,n Amerikaans mogelijk manier deze dagen door te komen met veel gezelligheid, warmte, familie en zoveel mogelijk eten
Jawel want Kerst is steeds meer een Amerikaanse happening aan het worden. Kerst in Amerika en Canada is een ritueel waar echt het volledige land plat ligt om het twee dagen per jaar zo gezellig mogelijk te hebben. Een maand geleden lagen er in diverse winkels al kerstartikelen. Op tv wordt er zo veel mogelijk gehamerd op het feit dat je '' zielig '' bent als je met kerst alleen bent dus oh oh oh we gaan reclame spots maken met dit onderwerp. Ik hoor Robert ten Brink op rtl 4 al 1.5 maand van te voren zeggen '' WANT NIEMAND MAG MET KERST ALLEEN ZIJN!quote:Op zondag 14 december 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En van die 4 dingen die je opnoemt hebben er 3 totaal niks met commercie te maken
Mijn familie viert ook geen kerst. Een vriendin heb ik niet op het momentquote:
Dat is toch ook zo?quote:Op zondag 14 december 2014 14:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jawel want Kerst is steeds meer een Amerikaanse happening aan het worden. Kerst in Amerika en Canada is een ritueel waar echt het volledige land plat ligt om het twee dagen per jaar zo gezellig mogelijk te hebben. Een maand geleden lagen er in diverse winkels al kerstartikelen. Op tv wordt er zo veel mogelijk gehamerd op het feit dat je '' zielig '' bent als je met kerst alleen bent dus oh oh oh we gaan reclame spots maken met dit onderwerp. Ik hoor Robert ten Brink op rtl 4 al 1.5 maand van te voren zeggen '' WANT NIEMAND MAG MET KERST ALLEEN ZIJN!
Waarom mag ik niet met kerst alleen zijn? Als ik dat wil dan wil ik dat toch? Dit land wordt gehersenspoeld
Waarschijnlijk zet ik de tv die twee dagen niet eens aan. Ik werk toch tot diep in de avond door(tot 21:00/22:00 van smiddags 13:00 uur af) dus waarschijnlijk eet ik op mijn werk of haal iets bij het tankstation als ik terug naar huis rijd, stap vervolgens even onder de douche en ga daarna mn nest inquote:Op zondag 14 december 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo?
Maar als jij per se lekker in je eentje je kerstdiner voor de tv wilt eten be my guest. Je kan mij alleen niet wijsmaken dat je dat echt doet omdat je er zo gelukkig van wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |