SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weer een assist voor Andersen #altijdalfangeweestAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
mooie aanval![]()
al was die pegel van ricardo ook bestPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Coke en hoeren om het te vieren lijkt me.quote:Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Serero, wat doe je als die er echt komt DS?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel hard JUICHEN.quote:Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Serero, wat doe je als die er echt komt DS?![]()
coke en doritos bedoel jequote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coke en hoeren om het te vieren lijkt me.![]()
Monster, Doritos en hoeren danquote:
Alleen niet per ongeluk je bestellingen voor monster en hoeren door elkaar halen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe maaaaar misschien krijg je dan zo'n promotiegriet van Monster.quote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Monster, Doritos en hoeren dan
Alleen niet per ongeluk je bestellingen voor monster en hoeren door elkaar halen.
risicootje nemen![]()
hoerenkotsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe maaaaar misschien krijg je dan zo'n promotiegriet van Monster.
risicootje nemen
bohhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh vannacht Layun vs Torres Nilo
(America vs Tigres)
De eerste wedstrijd was 1-0 voor Tigres en het kampioenschap wordt door de 2e wedstrijd beslist.![]()
Wat een geweldenaren zijn het tochquote:Op zondag 14 december 2014 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh vannacht Layun vs Torres Nilo
(America vs Tigres)
De eerste wedstrijd was 1-0 voor Tigres en het kampioenschap wordt door de 2e wedstrijd beslist.![]()
Tussen de jongen of de vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
bohh nu moet ik wel een keuze maken![]()
Tussen die links of rechts.quote:Op zondag 14 december 2014 13:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tussen de jongen of de vrouwen?![]()
Beide was nog niet in je op gekomen ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Evra wellicht..Juve staat 1-0 voor door zijn goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op hem of in hem?quote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beide was nog niet in je op gekomen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh boyquote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tim86 het volgende:
IF Evra wellicht..Juve staat 1-0 voor door zijn goalkomt goed uit voor mn geplande team met ronny
![]()
Dat Serero er nu na al die jaren ineens achterkomt dat hij linksbenig is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meteen een assist, verder viel hij niet zo op ofzo. Maar soweiso een bazendebuutquote:Op zondag 14 december 2014 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erste_interview.html
Kon ie er wat van Tim?
Beste puistenkop wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
een GJE'tje doenquote:Op zondag 14 december 2014 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Dat Serero er nu na al die jaren ineens achterkomt dat hij linksbenig is![]()
![]()
Even lobbyen voor 5* WF.quote:Op zondag 14 december 2014 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Dat Serero er nu na al die jaren ineens achterkomt dat hij linksbenig is![]()
Haha. mooi mooi manquote:Op zondag 14 december 2014 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Deal of the day. Abate voor 10k. Had hem nodig voor mijn team. Goedkoopste is 50k. Haha
Damn son i get those deals not![]()
Dan klagen wij in in NL over de arbitrage..teringquote:
Dat uitwisselingsprogramma met die Belgische en Nederlandse scheidsrechters was hier ook echt een flop..gasten konden er niks van.
Spookdoelpuntje bij Genk ter compensatie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op zondag 14 december 2014 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan klagen wij in in NL over de arbitrage..tering
Dat uitwisselingsprogramma met die Belgische en Nederlandse scheidsrechters was hier ook echt een flop..gasten konden er niks van.
Spookdoelpuntje bij Genk ter compensatie.__________________!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gepasseerd na zijn 50e blunder van het seizoen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Is Mignolet geblesseerd ofzo dat ie niet speelt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De AB's lijken niet meer zo actief te zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Deal of the day. Abate voor 10k. Had hem nodig voor mijn team. Goedkoopste is 50k. Haha![]()
ik kan het me heel goed voorstellen. Ben benieuwd of die Jones er wat van kanquote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gepasseerd na zijn 50e blunder van het seizoen.![]()
Keeper passeren is wel echt zo'n typische actie van een wanhopige trainer..ben benieuwd. Bij Twente vind ik de switch een stuk logischer dan deze, ook al deed Mignolet het slecht.quote:Op zondag 14 december 2014 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan het me heel goed voorstellen. Ben benieuwd of die Jones er wat van kanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sampdoria maakt 1-1 tegen Juve. Kans op een IF Evra meteen veulll kleinerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja je sloopt wel het laatste beetje vertrouwen wat ie had dus het is hopen dat Jones niet nog slechter isquote:Op zondag 14 december 2014 13:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keeper passeren is wel echt zo'n typische actie van een wanhopige trainer..ben benieuwd. Bij Twente vind ik de switch een stuk logischer dan deze, ook al deed Mignolet het slecht.![]()
Wakker worden Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gouden wissel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wil je zo'n hongerkindje niet vergelijken met Clasiegodquote:
het zit diep hequote:Op zondag 14 december 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je zo'n hongerkindje niet vergelijken met Clasiegod![]()
hoeveel goals heeft Clasie gescoord dan dit seizoen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je zo'n hongerkindje niet vergelijken met Clasiegod![]()
Wow wat een burn.quote:
Ik gooi er wel wat geld tegenaan en dat heb ik zo weer een paar miljoen.. gelukkig niet zo'n pauper als jou.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
buuuuurnquote:Op zondag 14 december 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wow wat een burn.
Ik gooi er wel wat geld tegenaan en dat heb ik zo weer een paar miljoen.. gelukkig niet zo'n pauper als jou.![]()
ja en dan krijg je een ban hahaquote:Op zondag 14 december 2014 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wow wat een burn.
Ik gooi er wel wat geld tegenaan en dat heb ik zo weer een paar miljoen.. gelukkig niet zo'n pauper als jou.![]()
Dan maak ik een nieuw account aan en dan gooi ik er weer wat geld tegenaan.quote:Op zondag 14 december 2014 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja en dan krijg je een ban hahaHet is allemaal zo moeilijk he.
Allahhhh Akbarquote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Barazite heeft een lekkere haatbaard laten staan zeg, jezus
ok het zal wel. wil je nu ophouden mijn dag te verpesten?quote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan maak ik een nieuw account aan en dan gooi ik er weer wat geld tegenaan.Het is allemaal zo moeilijk he.
![]()
Ik had het alleen over Serero en jij maakt het gelijk persoonlijk...quote:Op zondag 14 december 2014 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok het zal wel. wil je nu ophouden mijn dag te verpesten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je dag hier door laten verpestenquote:Op zondag 14 december 2014 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok het zal wel. wil je nu ophouden mijn dag te verpesten?![]()
![]()
Ja en waarom zeg je dat? Om mij te pesten.quote:Op zondag 14 december 2014 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het alleen over Serero en jij maakt het gelijk persoonlijk...![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Barazite heeft een lekkere haatbaard laten staan zeg, jezus
Lekker kebabjes eten, baardje laten staan. Heerlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee ik vind het gewoon een pauper? Net als de rest hier Clasie een pauperdwerg vindt doe ik toch ook niet moeilijk overquote:Op zondag 14 december 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja en waarom zeg je dat? Om mij te pesten.
Sjitterendquote:Op zondag 14 december 2014 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker kebabjes eten, baardje laten staan. Heerlijk.![]()
ok.quote:Op zondag 14 december 2014 14:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon een pauper? Net als de rest hier Clasie een pauperdwerg vindt doe ik toch ook niet moeilijk over![]()
Ik hoorde het ook jaquote:Op zondag 14 december 2014 14:22 schreef Freire het volgende:
Boh Manchester United gebruikt IF Van Persie vandaag volgens Fox
Zie je ineens een team met allemaal pauperbronzes omdat Van Gaal een coin buying ban heeftquote:Op zondag 14 december 2014 14:22 schreef Freire het volgende:
Boh Manchester United gebruikt IF Van Persie vandaag volgens Fox
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Terwijl jij dit leest maak ik voor het eerst gebruik van mijn nieuwe toilet. Die schijt me toch een end lekker weg zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
voorverwarmde bril, wifi verbinding en LCD scherm enzo?quote:Op zondag 14 december 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Terwijl jij dit leest maak ik voor het eerst gebruik van mijn nieuwe toilet. Die schijt me toch een end lekker weg zeg![]()
Allesquote:Op zondag 14 december 2014 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voorverwarmde bril, wifi verbinding en LCD scherm enzo?
En mijn billetjes worden automatisch gepoetst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Psst stewieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 14:57 schreef Zhano het volgende:
Psst stewieHij heeft liever dat die Doritoszakjes aan een balzak hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wil je stoppen met zijn dag verpesten?quote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft liever dat die Doritoszakjes aan een balzak hangen.
Dankjewel![]()
o jawel hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij bent niet echt in de positie om eisen te stellen![]()
Volgens mij wel.quote:Op zondag 14 december 2014 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja, en ik val niet op mannen. gr gr terugRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
das nguyen grap kevinhoquote:Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
krijg je hier een Harden snikkel van?
(snap je hem?)![]()
Wel erg laat, maar ziet er degelijk uitquote:Op zondag 14 december 2014 15:05 schreef Mandekker het volgende:
Omdat PrideoftheSouth graag mijn teams wilde zien, bij dezen.![]()
Team 1:
[ afbeelding ]
Team 2:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh boh, bericht gekregen van EA dat ik niet aan hun algemene voorwaarden heb gehouden door coins te kopen.. Vreesde even voor een account/FUT team reset.. Maar voorlopig niks aan het handje
Eerste keer dat ik coins heb gekocht voor fifa 15.
Oftewel het loont dus toch om eenmalig goed wat coins in te slaan als er toch verder niet wordt opgetreden![]()
![]()
Je krijgt drie strikes en jij zit nu op strike 1quote:Op zondag 14 december 2014 15:23 schreef Downstar het volgende:
Boh boh, bericht gekregen van EA dat ik niet aan hun algemene voorwaarden heb gehouden door coins te kopen.. Vreesde even voor een account/FUT team reset.. Maar voorlopig niks aan het handje
Eerste keer dat ik coins heb gekocht voor fifa 15.
Oftewel het loont dus toch om eenmalig goed wat coins in te slaan als er toch verder niet wordt opgetreden
Hoeveel coins had je gekocht?![]()
Ik ken gasten die miljoenen hebben gekocht en die hebben geen mail gehad
quote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ken gasten die miljoenen hebben gekocht en die hebben geen mail gehad![]()
![]()
![]()
Ik ook. Trapz en Ozzquote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ken gasten die miljoenen hebben gekocht en die hebben geen mail gehad![]()
Dat spelletje voor in het zwembad?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja zoiets zag ik voor de release van 15 al.quote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je krijgt drie strikes en jij zit nu op strike 1
Hoeveel coins had je gekocht?
Dat ze strenger zouden zijn en dat je dus bij een eerste keer een waarschuwing zou krijgen.
2e keer een reset ofzo en 3de keer een online ban.
Maar het leek me wat stug, om de eerste keer alleen te waarschuwen en niks af te nemen..
Ik bedoel dan koop je gewoon lekker in en dan kun je het gewoon met 1 waarschuwing af ( mocht je die al krijgen)
Ik heb zon 4 dagen geleden 500K gekocht, en kreeg dus gisternacht een bericht van ea![]()
![]()
Marco Polo (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op zondag 14 december 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat spelletje voor in het zwembad?![]()
500k?quote:Op zondag 14 december 2014 15:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja zoiets zag ik voor de release van 15 al.
Dat ze strenger zouden zijn en dat je dus bij een eerste keer een waarschuwing zou krijgen.
2e keer een reset ofzo en 3de keer een online ban.
Maar het leek me wat stug, om de eerste keer alleen te waarschuwen en niks af te nemen..
Ik bedoel dan koop je gewoon lekker in en dan kun je het gewoon met 1 waarschuwing af ( mocht je die al krijgen)
Ik heb zon 4 dagen geleden 500K gekocht, en kreeg dus gisternacht een bericht van ea![]()
Ik heb woensdag 5 miljoen over moeten zetten van mn tweede account naar mn main maar nog nooit iets van ea gehoord![]()
![]()
Hmm 8.5 maar altijd als ik een film of serie kijk met een hoog cijfer dan valt hij tegenquote:Op zondag 14 december 2014 15:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Marco Polo (TV Series 2014– ) - IMDb
quote:Op zondag 14 december 2014 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
En nu wil ik geen commentaar meer horen.oke Kim Yong ds2
![]()
Haha ja eerste keer.quote:Op zondag 14 december 2014 15:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
500k?![]()
Ik heb woensdag 5 miljoen over moeten zetten van mn tweede account naar mn main maar nog nooit iets van ea gehoord
maargelijk dus al een waarschuwing.
ach ik heb er leuke spelers van kunnen halen, en mijn team staat nu wel oké.![]()
Volgens mij ben je wel een kampioen in paalzitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb ergere opmerkingen gelezen hierquote:Op zondag 14 december 2014 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weet je hoe vervelend het is om elke keer die opmerkingen te lezen.![]()
![]()
foxsports.nlquote:Op zondag 14 december 2014 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Echt elke stream is aids vanmiddagdan maar in het Spaans kijken..
![]()
Jij hebt geen Skype.quote:Op zondag 14 december 2014 15:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb ergere opmerkingen gelezen hier![]()
Toen was diegene boos ja.quote:Op zondag 14 december 2014 15:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb ergere opmerkingen gelezen hierRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je weet dat Skype groter is dan alleen het groepsgesprekje waar we jou gedogen...?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat Skype groter is dan alleen het groepsgesprekje waar we jou gedogen...?dit
![]()
quote:quote:Op zondag 14 december 2014 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wil je stoppen met zijn dag verpesten?
Dankjewel![]()
Ik ben al weggegaan. Maar hij leest dus niet wat jullie in dat gesprek allemaal zeggen. Hij is dan ook nog niet oud genoeg daarvoor.quote:Op zondag 14 december 2014 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat Skype groter is dan alleen het groepsgesprekje waar we jou gedogen...?![]()
Hij zit niet in dat gesprek...quote:Op zondag 14 december 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al weggegaan. Maar hij leest dus niet wat jullie in dat gesprek allemaal zeggen. Hij is dan ook nog niet oud genoeg daarvoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je hebt je laten wegpesten?quote:Op zondag 14 december 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al weggegaan. Maar hij leest dus niet wat jullie in dat gesprek allemaal zeggen. Hij is dan ook nog niet oud genoeg daarvoor.![]()
![]()
niet oud genoeg?quote:Op zondag 14 december 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al weggegaan. Maar hij leest dus niet wat jullie in dat gesprek allemaal zeggen. Hij is dan ook nog niet oud genoeg daarvoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou als hij mee zat te praten in een gesprek als wij zat te clubben was het altijd wel gezellig dus ik weet niet wat er nou weer wasquote:
had ik je toen toch terecht op de banlijst gezetquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Iemand?quote:Op zondag 14 december 2014 15:44 schreef rolls-reus het volgende:
41212 of 41212(2)? Neymar en Navas in het eerste geval, Iniesta en Toure en het tweede geval![]()
41212(2) is een beetje kapoet gegaan na de patch volgens mij..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Coins boeien niet zoveelquote:Op zondag 14 december 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
41212 (2) vind ik maar kut en Neymar op LM lijkt me zonde van de coins![]()
![]()
Wat dacht je van die opmerkingen die Karel plaatste die toen meteen hier werden gepost.quote:Op zondag 14 december 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou als hij mee zat te praten in een gesprek als wij zat te clubben was het altijd wel gezellig dus ik weet niet wat er nou weer was![]()
Ja dan moet je niemand op je laptop laten...quote:Op zondag 14 december 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die opmerkingen die Karel plaatste die toen meteen hier werden gepost.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mooi gespeeld jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zielig voor Liverpool dit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
jizzzzquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TIF De Gea zal er wel niet komen nu al lijkt me, maar je weet het nooit. Die UP kan hem bijna niet ontgaan zou je denken
SIF is nu met ruim 20k gestegen door deze wedstrijd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van die SIF zijn echt bizar veel op de markt.. maar dat was dan ook de week dat de 100k packs uitkwamen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
TIF De Gea zal er wel niet komen nu al lijkt me, maar je weet het nooit. Die UP kan hem bijna niet ontgaan zou je denken
SIF is nu met ruim 20k gestegen door deze wedstrijd.![]()
Ruud In FormerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik loop echt honderdduizenden coins mis doordat die web app zo traag is. Dan vanavond maar een IF Ibra uit een 35k pack halen.![]()
tis watquote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik loop echt honderdduizenden coins mis doordat die web app zo traag is. Dan vanavond maar een IF Ibra uit een 35k pack halen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gast.. tis weekend, doe eens gek. Doe iets wat wel werkt en/of leuk is.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik loop echt honderdduizenden coins mis doordat die web app zo traag is. Dan vanavond maar een IF Ibra uit een 35k pack halen.![]()
Ik heb gistermiddag en avond de hele tijd voetbal gekeken bij mijn broer en vanmiddag weer. Dus nu is het weer tijd om te SMLENO'en.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast.. tis weekend, doe eens gek. Doe iets wat wel werkt en/of leuk is.![]()
Staat genoteerd.quote:Op zondag 14 december 2014 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gistermiddag en avond de hele tijd voetbal gekeken bij mijn broer en vanmiddag weer. Dus nu is het weer tijd om te SMLENO'en.gr gr van Ernstquote:![]()
dan pas ikquote:Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
@1.05 dat Toefjes of Ernst of hoe hij heet hier vandaag of morgen komt postendit keer je moeder wel gewoon doritos voor je gehaald?quote:Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, ik ben ook voor de 3e week op rij op de fiets naar Burgum geweest. gr gr'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, daarom heb ik het zelf gekocht.quote:Op zondag 14 december 2014 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan pas ik
[..]
dit keer je moeder wel gewoon doritos voor je gehaald?![]()
spareribsquote:Op zondag 14 december 2014 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet vanavond koken trouwens, dus wat zal ik bestellen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 14 december 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel erg laat, maar ziet er degelijk uit![]()
hommotjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Basje Dost in de basis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik het zelf gekocht.
Tip voor jou; verwijder je FOK! account en ga er iets van maken buiten dit forum.![]()
Kun je dat eten?quote:Waarom dat nou weer? Ik zeg gewoon wat ik heb gedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tip voor jou; verwijder je FOK! account en ga er iets van maken buiten dit forum.![]()
Het eeuwige geleuter over Doritos enzo, wordt je daar niet heel moe van?quote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je dat eten?
[..]
Waarom dat nou weer? Ik zeg gewoon wat ik heb gedaan.
Kom op joh![]()
![]()
Mario Beenhamquote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je dat eten?
[..]
Waarom dat nou weer? Ik zeg gewoon wat ik heb gedaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus? Daar mag ik toch gewoon over posten? Net als dat mensen over PSV, series etc. posten.quote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het eeuwige geleuter over Doritos enzo, wordt je daar niet heel moe van?
Kom op joh![]()
Wordtquote:Op zondag 14 december 2014 17:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het eeuwige geleuter over Doritos enzo, wordt je daar niet heel moe van?
Kom op joh
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Autocorrectie op mobiel jongen.quote:
Kut wefut.
#PAYBACKJe mag alles doen wat je wilquote:Op zondag 14 december 2014 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus? Daar mag ik toch gewoon over posten? Net als dat mensen over PSV, series etc. posten.Ga je echt niet tegenhouden. Zeg alleen dat ik het niet snap dat je nog terugkomt. Alhoewel ik het wel vermakelijk vind.
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Autocorrectie op mobiel jongen.
Kut wefut.
#PAYBACK
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
83k advanced shooting challenge. Het blijft leuk omdat je geweldige goals kan maken die in wedstrijden onmogelijk zijn. Alles vliegt de hoeken in![]()
wtf, Kazim
en de goal van Kazim Kazim KazimAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is Esteban toch teringslecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beste silver keeper die ik heb gehad jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
gr gr thadcastleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die blonde is na het filmpje uit elkaar getrokken door die negerquote:![]()
![]()
Kazim neukt iedereen de moeder'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
RIP de hamstring van ToornstraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Esteban
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Berichten sturen werkt prima hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
Berichten sturen via ps4 is nog steeds kapot. Psn is zo tering triest
Echt slecht tov xbox
Of bedoel je dat je je tegenstanders niet ziet bij players met? Dat komt door EA/Fifa, niet door Sony/PS4.![]()
Nou komen we nooit meer van die clasie af
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
om 1850 trouwens op nl2 dat focus programma over mensen met autisme. wel interessant programma altijdquote:quote:entertainment factor
Berichten sturen en ontvangen. Duurt echt 4 minquote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Berichten sturen werkt prima hoor.
Of bedoel je dat je je tegenstanders niet ziet bij players met? Dat komt door EA/Fifa, niet door Sony/PS4.![]()
EriksengodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eriksenbaas
yupquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nooit last van gehad.quote:Op zondag 14 december 2014 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Berichten sturen en ontvangen. Duurt echt 4 min![]()
je kon beter die docu opzettenquote:
Gewoon een matige kut partij waarin goed te zien was hoe slecht Feyenoord voorin is. Woensdag verliezen van Psv en dan wacht ons nog Nac/Heerenveen/Ajax uit de volgende wedstrijden. En dan zijn er nog mensen die durfde te beweren dat we titelkandidaat zijn. Lijkt nergens op, team van vorig jaar was stukken beter en hadden we tenminste een goede trainer.quote:![]()
Ik ben Studio Sport aan het zien.quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kon beter die docu opzetten![]()
Aan het zien?quote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben Studio Sport aan het zien.![]()
Ik ben jouw post aan het zien.quote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben Studio Sport aan het zien.![]()
nou geen dank voor de tipquote:Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben Studio Sport aan het zien.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IF PraetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF De Gea maar even opgepikt als yolo aanwinst. Cech is het even kwijt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die maakte bij mij echt superreddingen maar liet vaak ook de raarste ballen door. Wel vreemd hoe subjectief keepers zijn dit jaar.quote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef Tim86 het volgende:
SIF De Gea maar even opgepikt als yolo aanwinst. Cech is het even kwijt.![]()
Ben benieuwd. Als hij geen TIF krijgt, waar ik vanuit ga, bewaar ik hem sowieso wel tot de UP's denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 19:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die maakte bij mij echt superreddingen maar liet vaak ook de raarste ballen door. Wel vreemd hoe subjectief keepers zijn dit jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanmiddag de eerste paar potjes FUT15 op mijn PS3 gespeeld. Los van het feit dat de laadtijden bij PS4 beter zijn, speelt het op de oude console wel fijner, lijkt het
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal wel gewoon FUT14 gameplay zijnquote:Op zondag 14 december 2014 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vanmiddag de eerste paar potjes FUT15 op mijn PS3 gespeeld. Los van het feit dat de laadtijden bij PS4 beter zijn, speelt het op de oude console wel fijner, lijkt hetSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe weet jij nou weer wanneer ik dit leesquote:Op zondag 14 december 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Terwijl jij dit leest maak ik voor het eerst gebruik van mijn nieuwe toilet. Die schijt me toch een end lekker weg zeg![]()
![]()
zie net een inhoudelijk sterke post over de ek 2016 opstelling van nl. kan me er wel in vinden eigenlijk
Opstelling EK 2016:
--------Vermeer---------
care--care--care--care
----------care------------
----care-----care-------
Robben--care-----care'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Clasie vergeten?quote:Op zondag 14 december 2014 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
zie net een inhoudelijk sterke post over de ek 2016 opstelling van nl. kan me er wel in vinden eigenlijk
Opstelling EK 2016:
--------Vermeer---------
care--care--care--care
----------care------------
----care-----care-------
Robben--care-----care![]()
nee, die heeft al een vaste tribuneplekquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Grote kans, aangezien ik er zowat de hele dag op heb gezeten. Puur genot.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer wanneer ik dit leesNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga binnenkort toch een keer PS4 + Fifa 15 halen denk ik, het begint toch wel weer te jeuken om te gaan FUT'en. Wat is met die legend kaarten eigenlijk, kan iemand mij daar kort over inlichten?
![]()
Legends zijn er alleen voor de xboxquote:Op zondag 14 december 2014 21:14 schreef Fenomeno het volgende:
Ga binnenkort toch een keer PS4 + Fifa 15 halen denk ik, het begint toch wel weer te jeuken om te gaan FUT'en. Wat is met die legend kaarten eigenlijk, kan iemand mij daar kort over inlichten?
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marktplaatsvolkquote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Bohhh, binnenkort vuurwerk halen. Had een mooi Marktplaats aanbiedingkje gevonden
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Toefjes in gesprek met Bochum om daar aan de slag te gaan. 2. Bundesliga
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wieisboos mag ook wel eens een weak foot upgrade regelen voor El Ghazi
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En voor Sereroquote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Reemi het volgende:
Wieisboos mag ook wel eens een weak foot upgrade regelen voor El Ghazi![]()
![]()
Sowieso een shooting upgrade. Maar ik was net zo verbaasd als toen Enoh zo'n mooie goal scoordequote:![]()
![]()
Moest ook meteen aan die van Enoh denken jaquote:Op zondag 14 december 2014 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sowieso een shooting upgrade. Maar ik was net zo verbaasd als toen Enoh zo'n mooie goal scoorde
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Eyong Tarkang Enoh!quote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moest ook meteen aan die van Enoh denken ja
Waar zit die nu eigenlijk?![]()
Standard Luikquote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enoh!
Waar zit die nu eigenlijk?![]()
![]()
IF LimaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg net een notificatie van een berichtje van m'n tegenstander, eerste dit jaar.Heeft dus helemaal de moeite genomen om m'n naam te onthouden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Op de Xbox zie je wel gewoon de GT van degene waar je net tegen hebt gespeeld.quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef Reemi het volgende:
Krijg net een notificatie van een berichtje van m'n tegenstander, eerste dit jaar.Heeft dus helemaal de moeite genomen om m'n naam te onthouden.
![]()
Xbox masterracequote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox zie je wel gewoon de GT van degene waar je net tegen hebt gespeeld.![]()
![]()
huuuuuuuuuuquote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen begint het nieuwe seizoen van De Slimste Mens![]()
![]()
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik dacht ik open er eens eentjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
damn sonquote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik dacht ik open er eens eentje![]()
Thanks
Net als ik voor het eerste CoD in mijn PS4 schuif, miss wil EA me graag overhalen te blijven
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Huh, je had toch geen internetslot meer?quote:Op zondag 14 december 2014 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel jammer dat die wedstrijd in Mexico pas om 1 uur begint. Dan kan ik maar een half uur kijken.![]()
Na 1:30 zit ik op mijn broer zjjn internetquote:Op maandag 15 december 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Huh, je had toch geen internetslot meer?Dan gaat het te traag.
![]()
Het Deense toernooi is allang afgelopen maar sommige Denen zijn nog steeds duur (Boilesen) Er stond 4 uur geleden een Boilesen op de PS markt voor 200 BINBedankt futbin.
![]()
COD AWTis alleen wel een beetje simpel vooralsnog
Elke dag![]()
35k pack? Ik heb alleen 25k packs?quote:Op maandag 15 december 2014 00:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik had een Iniesta in zo'n 35k pack, maarja ik opende ze alle 5 en de rest was poep dus ...
Elke dag![]()
Ja, die bedoel ik. Komt door DS2, zonder die post van hem had ik niet eens gekeken of er packs waren.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Harry Kane gaat echt een dikke UP krijgen.. maar ik vind zijn H2H stats nog steeds niet zo goed. http://sofifa.com/player/150037-harry-kane?hl=en-GB![]()
Slecht nieuws DSquote:Op maandag 15 december 2014 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Harry Kane gaat echt een dikke UP krijgen.. maar ik vind zijn H2H stats nog steeds niet zo goed. http://sofifa.com/player/150037-harry-kane?hl=en-GB
http://www.dailymail.co.u(...)l-5-hammer-blow.html![]()
Erg jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Slecht nieuws DS
http://www.dailymail.co.u(...)l-5-hammer-blow.html![]()
Nicequote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen begint het nieuwe seizoen van De Slimste Mens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die prijs van IF Miranda
Wat een allerbelabberst Totw
Elke dag![]()
Sow speelde ST volgens Ozzquote:Op maandag 15 december 2014 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van IF Miranda
Wat een allerbelabberst Totw
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTF, 7 kopgoals tegen in 1 wedstrijd. Snap er niks van...alleen langs de lijn rennen met Walcott en dan crossen..sinds wanneer is dat weer effectief![]()
De Gea pakt nog geen punten voor me vooralsnog ook..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: