SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weer een assist voor Andersen #altijdalfangeweestAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
mooie aanval![]()
al was die pegel van ricardo ook bestPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Coke en hoeren om het te vieren lijkt me.quote:Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Serero, wat doe je als die er echt komt DS?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel hard JUICHEN.quote:Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Serero, wat doe je als die er echt komt DS?![]()
coke en doritos bedoel jequote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coke en hoeren om het te vieren lijkt me.![]()
Monster, Doritos en hoeren danquote:
Alleen niet per ongeluk je bestellingen voor monster en hoeren door elkaar halen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hehe maaaaar misschien krijg je dan zo'n promotiegriet van Monster.quote:Op zondag 14 december 2014 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Monster, Doritos en hoeren dan
Alleen niet per ongeluk je bestellingen voor monster en hoeren door elkaar halen.
risicootje nemen![]()
hoerenkotsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe maaaaar misschien krijg je dan zo'n promotiegriet van Monster.
risicootje nemen
bohhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh vannacht Layun vs Torres Nilo
(America vs Tigres)
De eerste wedstrijd was 1-0 voor Tigres en het kampioenschap wordt door de 2e wedstrijd beslist.![]()
Wat een geweldenaren zijn het tochquote:Op zondag 14 december 2014 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh vannacht Layun vs Torres Nilo
(America vs Tigres)
De eerste wedstrijd was 1-0 voor Tigres en het kampioenschap wordt door de 2e wedstrijd beslist.![]()
Tussen de jongen of de vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
bohh nu moet ik wel een keuze maken![]()
Tussen die links of rechts.quote:Op zondag 14 december 2014 13:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tussen de jongen of de vrouwen?![]()
Beide was nog niet in je op gekomen ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Evra wellicht..Juve staat 1-0 voor door zijn goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op hem of in hem?quote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beide was nog niet in je op gekomen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh boyquote:Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tim86 het volgende:
IF Evra wellicht..Juve staat 1-0 voor door zijn goalkomt goed uit voor mn geplande team met ronny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |