Ben het helemaal met je eens. Ik snap echt niet waarom die Dotan zo op handen wordt gedragen, met dat zaaddodende nummer van 'm.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:45 schreef Norrage het volgende:
Home moet echt de saaiste mega-hit ooit zijn...jeetje...
Dat is en blijft een verrassing. Ik hoop Typhoon.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Norrage het volgende:
Nou mensen wie gaat hem volgend jaar winnen??
Eerlijk is eerlijk; hij zorgt wel weer voor leuke televisie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:11 schreef Vatta het volgende:
Die giel net zeg. Wat een paardenbeffer is het toch ook he.![]()
Dat is nu op zich wel duidelijk. Ga je 6 Februari ook Bibelot?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is en blijft een verrassing. Ik hoop Typhoon.
Misschien wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dat is nu op zich wel duidelijk. Ga je 6 Februari ook Bibelot?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien wel.Bibelot is niet heel ver van hier.
Overigens; Giel heeft wel een punt met dat bier-gegooi.
Dan ga je niet want het is uitverkocht. Ik dacht dat dat bier gooien een traditie van dat spul was. Is het dan niet handig om daarop voorbereid te zijn? Apparatuur wat naar achteren en zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien wel.Bibelot is niet heel ver van hier.
Overigens; Giel heeft wel een punt met dat bier-gegooi.
Oh ja dat wist ik eigenlijk niet. Is ook traditie en ze zullen vast ook wel voorbereid zijn, we praten over Giel hier.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:26 schreef Vatta het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je niet want het is uitverkocht. Ik dacht dat dat bier gooien een traditie van dat spul was. Is het dan niet handig om daarop voorbereid te zijn? Apparatuur wat naar achteren en zo.
Dat klopt natuurlijk niet inderdaad. Al kan ik het ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:31 schreef theodoor9 het volgende:
"Boven de 12 kan niemand een nummer van Afrojack noemen"
Hij probeerde zich nog in te houden en dan floept dit eruitquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:31 schreef theodoor9 het volgende:
"Boven de 12 kan niemand een nummer van Afrojack noemen"
Toch doet ze het wel mooiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:32 schreef Vatta het volgende:
Maaike Boutboter. Wat een vreselijk janknummer is dit zeg.
Reactie Afrojack: Wie is hij dan!! Ik rijdt in sportwaggies en neuk Paris Hilton.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij probeerde zich nog in te houden en dan floept dit eruit
Het leek wel alsof ze er 3 coupletten bij heeft geschreven voor haar opa en omaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:32 schreef Vatta het volgende:
Maaike Boutboter. Wat een vreselijk janknummer is dit zeg.
Haha vreselijk. Volgend jaar waarschijnlijk ook nog voor haar puppies en de buurvrouw van vijf hoog.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ze er 3 coupletten bij heeft geschreven voor haar opa en oma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |