tuurlijk. dat was een inkoppertjequote:
De enige aanwezige vrouw hier momenteel.quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk. dat was een inkoppertje
En dan moet ie het maar met mij doen, balen voor hemquote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De enige aanwezige vrouw hier momenteel.
Och, je bent aardig, da's al heel wat.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan moet ie het maar met mij doen, balen voor hem
Dat is waar.. dat is al heel watquote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, je bent aardig, da's al heel wat.
al gegeten dan?quote:
achjah, het had slimmer kunnen zijnquote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan moet ie het maar met mij doen, balen voor hem
grote meidquote:
Heb ik gister over nagedachtquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grote meid
ik ga denk ik spareribs bestellen
Ik had shoarma met patatquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grote meid
ik ga denk ik spareribs bestellen
we zijn geen belgenquote:Op zondag 14 december 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had shoarma met patat
En nee geen friet
dit is de keuze bij carretino:quote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik gister over nagedacht![]()
Ketjabvariant natuurlijk
Hmm.. bbqsaus dan maar?quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit is de keuze bij carretino:
Spareribs
Keuze uit: Zoet, hot, knoflook en naturel
Spareribs Barbecuesaus
Spareribs Hawaï
Spareribs met gegrilde ananas en amandelen
Spareribs Hot Peper
Spareribs met 4 gegrilde Spaanse pepers
Spareribs Carrettino Mix
3 spareribs met elk een eigen smaak. Zoet, Hot en Knoflook
de zoete variant is besteldquote:Op zondag 14 december 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. bbqsaus dan maar?
Of de zoette variant
denk dat 't dan al koud isquote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom je t hier opeten? Pik er af en toe eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |