Hij zit in het legerquote:Op zaterdag 13 december 2014 08:16 schreef Dot. het volgende:
ZoeIn slaap vallen is ook iets waar je niet veel aan kunt doen
Zou het misschie helpen als hij wat drinkt oid? Iets lichamelijks waardoor hij niet in slaap kan vallen?
Hier haalt vriend de fles terwijl ik luier verschoon en het duurt bij hem langer om in slaap te vallen, dus ik geef de fles terwijl hij weer probeert te slapen. En s ochtends sta ik meestal op, maar regelmatig ook mijn vriend zodat ik blijf liggen. Doordeweeks sta ik op met Stip en als ik ga douchen leg ik hem weer bij mn vriend die dan wakker wordt.
Oh, je bent gewoon te lief voor hem! Ipv 'lieverd, wil je de baby verschonen?' probeer eens 'SERGEANT ACHTERNAAM, WAKKER WORDEN, JE HEBT LUIERDUTY'quote:Op zaterdag 13 december 2014 08:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hij zit in het legerals ze een bepaald commando geven moeten ze binnen een bepaalde tijd (een minuut ofzo) uit hun slaapzak, aankleden en bij de groep staan. Nu is hij zelf sergeant maar dat maakt niet uit. Die discipline moet hij gewoon hebben.
Omdat ik weet waar hij allemaal toe in staat is (36u werken met 4uurtjes slaap. Ze hebben bijv een brug gebouwd voor koningsdag. Lichamelijk zwaar werk en dat doet hij met slaaptekort zonder miepen) hij is ook een aantal keer uitgezonden geweest naar Afghanistan enz.
Misschien ben ik ook wel hard maar dan denk ik,. 2 baby'tjes is dan peanuts
Ik blijf erbij dat we gewoon moeten samenwerken. En als je gelijkwaardig bent heb je ook minder frustratie. Hij kan dat nu nog niet blijkbaar.
Misschien moet hij deze verandering nog verwerken ofzo
Haha ik ga het vannacht uitproberenquote:Op zaterdag 13 december 2014 08:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon te lief voor hem! Ipv 'lieverd, wil je de baby verschonen?' probeer eens 'SERGEANT ACHTERNAAM, WAKKER WORDEN, JE HEBT LUIERDUTY'![]()
Maar dat is idd wel echt balen als je weet dat hij het kan, maar dat het dan thuis niet gaat...
Oh, dat doe ik nog steeds. Als wij s nachts een fles geven moeten we verschonen, omdat hij anders doorlekt en ik vind hem dan naar de commode slepen echt te veel werk. Maar hij slaapt natuurlijk ook bij ons in zn cosleeper. Ofja, de laatste weken sinds hij ziek is vooral half op mijquote:Op zaterdag 13 december 2014 09:03 schreef Loj het volgende:
Tap hoe gaat het daar?
Gewoon echt respect Zoe! En ik zou op een rustig momentje toch even zeggen tegen je man hoe je de nachten ervaart. Voordat het een echt groot irritatiepunt wordt.
Sowieso respect voor moeders zonder meewerkende mannen! Ik ben twee dagen alleen geweest en ik vond het echt wel zwaar... (Maar dat kwam vooral door een niet slapende dreumes en een regeldagje bij Js).
En vanavond mag m'n vent het doen, want ben ik weg. En morgen mag oma het doen, dan hebben we ons eerste kerstdiner
Trouwens, misschien een beetje stom, maar ik heb Js in het begin gewoon op ons bed verschoont 's nachts.
Handdoek neerleggen en ik hoefde het bed niet uit. Oh en de luier werd in een luierzakje in de hoek van de kamer gegooid
Luierzakje?quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:03 schreef Loj het volgende:
Tap hoe gaat het daar?
Gewoon echt respect Zoe! En ik zou op een rustig momentje toch even zeggen tegen je man hoe je de nachten ervaart. Voordat het een echt groot irritatiepunt wordt.
Sowieso respect voor moeders zonder meewerkende mannen! Ik ben twee dagen alleen geweest en ik vond het echt wel zwaar... (Maar dat kwam vooral door een niet slapende dreumes en een regeldagje bij Js).
En vanavond mag m'n vent het doen, want ben ik weg. En morgen mag oma het doen, dan hebben we ons eerste kerstdiner
Trouwens, misschien een beetje stom, maar ik heb Js in het begin gewoon op ons bed verschoont 's nachts.
Handdoek neerleggen en ik hoefde het bed niet uit. Oh en de luier werd in een luierzakje in de hoek van de kamer gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |