abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147525779
Hallo allemaal,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik via internet een jongen ontmoet (hij is 26, ik 14). We gingen samen chatten en we werden vrienden alleen nu begint hij te zeggen dat hij mij leuk vindt, leuk in de zin van verliefd. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem zie als vriend en meer niet. Alleen hij blijft het telkens zeggen en dat vind ik niet fijn. Ik heb hem gevraagd te stoppen maar hij gaat door. Nu heb ik tegen hem gezegd dat als hij door blijft zeuren dat ik het contact wil verbreken, maar dan begint hij over dat niemand hem leuk en aardig vind en dat iedereen hem laat vallen. Hij zegt zelfs dat hij soms op het idee komt om zelfmoord te plegen. Ik wil dat natuurlijk niet want hij is wel aardig maar hij bljift zeuren dat hij mij leuk vindt. Ik wil dat hij stopt. Misschien stel ik me ook wel aan, maar ik ken hem niet heel goed en ik hem ontmoet via internet en niet iedereen is te vertrouwen. Wat moet ik doen?
pi_147525865
Deze psycho negeren vanaf nu
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:43:18 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147525940
Goed topic.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147526060
Negeren die jongen. Ik heb dit ook ooit gezien tussen een jongen en een meid, die jongen dreigde continu hetzelfde. Het heeft die meid die periode echt gesloopt. Dreigen met zelfmoord als een ander geen relatie wil, dan ben je echt een laffe hond.
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:46:15 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_147526063
Contact verbreken natuurlijk
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_147526072
Verbreek het contact. Dit is niet gezond en een volwassene moet niet zo met jou om gaan. Als hij door blijft gaan moet je een volwassene inlichten, bijvoorbeeld een tante die je wel tof vind.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:48:43 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_147526145
Afstand van hem nemen.

Laat je niet onder druk zetten met zielige verhalen. Vriendschappen onderhoud je omdat je er allebei wat aan hebt, niet vanuit een schuldgevoel.

Als hij weer gaat jammeren over zelfmoord, vertel hem dat hij naar de huisarts moet voor een verwijzing naar een psycholoog. Jij bent geen therapeut.

Ik zou bijna zeggen, vertel hem dat hij eens volwassen moet worden, maar ja als hij dat te horen krijgt van een 14-jarige gaat hij misschien nog harder huilen :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_147526247
Contact verbreken.

2 punten:
Punt 1: hij is 26, jij bent 14. Sowieso veeeel te fout.
Punt 2: hij is fout bezig.
pi_147526332
Alles wat hierboven gezegd is
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:54:48 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147526418
Die man is niet een vriend maar een viezerik die door zielig te doen denkt jouw te kunnen manipuleren. Beter bespreek je dit met je ouders voogd dan kunnen ze stappen tegen hem ondernemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147526476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:41 schreef TheStranger1158 het volgende:
Deze psycho negeren vanaf nu
opgelost
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:56:28 #12
54408 Parzival
Where it happens
pi_147526507
iemand die denkt sex te kunnen hebben met een 14jarige..

je moet t maar zo zien.. hij ligt zich elke avond te bevredigen op jou.. en als jij dat niet wilt.. dan is het wel duidelijk he... nokken met die zooi.. tis een idioot die zich aanstelt en hoopt op meer van jou
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:57:47 #13
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147526570
Zeg TS.. druk eens iets vaker op enter... :Y
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_147526592
En bovendien; waarschijnlijk als het met jou niks wordt gaat ie via internet wel weer opzoek naar een ander "slachtoffer" bij wie die het probeert.

Het enigste wat je hem kunt meegegeven is dat ie hulp moet zoeken.
pi_147526711
leuke vriend :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:12:55 #16
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_147527174
En voor je het weet wil hij een stoute foto via de webcam, zodat hij je daarmee kan chanteren.
Wellicht goed om je verhaal te vertellen tegen een persoon die je vertrouwt, voor het uit de hand loopt.
pi_147527463
Iemand van 26 die zulke dingen tegen een meisje van 14 zegt is een verschrikkelijk moeilijk mens.

Direct het contact verbreken, er zijn duizenden anderen waar je prima mee kan chatten zonder dat ze je een rotgevoel geven.
-nee-
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:35:25 #18
434769 GokHoogte
Winner winner chicken dinner
pi_147528240
Lieverd er zit 12 jaar verschil in jullie. En het is verstandiger om het contact te verbreken!
pi_147529967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef verlegengirl1414 het volgende:
Hallo allemaal,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik via internet een jongen ontmoet (hij is 26, ik 14). We gingen samen chatten en we werden vrienden alleen nu begint hij te zeggen dat hij mij leuk vindt, leuk in de zin van verliefd. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem zie als vriend en meer niet. Alleen hij blijft het telkens zeggen en dat vind ik niet fijn. Ik heb hem gevraagd te stoppen maar hij gaat door. Nu heb ik tegen hem gezegd dat als hij door blijft zeuren dat ik het contact wil verbreken, maar dan begint hij over dat niemand hem leuk en aardig vind en dat iedereen hem laat vallen. Hij zegt zelfs dat hij soms op het idee komt om zelfmoord te plegen. Ik wil dat natuurlijk niet want hij is wel aardig maar hij bljift zeuren dat hij mij leuk vindt. Ik wil dat hij stopt. Misschien stel ik me ook wel aan, maar ik ken hem niet heel goed en ik hem ontmoet via internet en niet iedereen is te vertrouwen. Wat moet ik doen?
Niks contact verbreken, dit figuur is 26. Wat dacht je van je vader, of eventueel een broer inlichtten?
pi_147529989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Niks contact verbreken, dit figuur is 26. Wat dacht je van je vader, of eventueel een broer inlichtten?
Is contact verbreken niet voldoende?
-nee-
pi_147530304
Post zijn privegegevens hier even, dan is het zo opgelost.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:27:49 #22
432997 Ven1972
Man met humor
pi_147530477
Gewoon verbreken. Licht jouw ouders maar in over wat die man bij jou doet. En ik vermoed dat hij een pedofiel aan het worden, moet je ook aangifte doen bij plaatselijke politie. Mag ik je wat vragen, zitten jullie te chatten via Facebook of een website waar alle jonge meiden op staan?

Die man van 26 is echt ziek in hoofd om zo verliefd te worden op een meid van 14 jaar, wat een klootzak is dat. Kan toch niet, hij is volgens mij echt de weg kwijt.

Dus je moet actie ondernemen. Die man van 26 moet echt naar psycholoog om aan zijn problemen te werken, want hij is echt naief in opzichte dat hij heel vaak met jou wezen te chatten.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_147530538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef Ven1972 het volgende:
Gewoon verbreken. Licht jouw ouders maar in over wat die man bij jou doet. En ik vermoed dat hij een pedofiel aan het worden, moet je ook aangifte doen bij plaatselijke politie. Mag ik je wat vragen, zitten jullie te chatten via Facebook of een website waar alle jonge meiden op staan?

Die man van 26 is echt ziek in hoofd om zo verliefd te worden op een meid van 14 jaar, wat een klootzak is dat. Kan toch niet, hij is volgens mij echt de weg kwijt.

Dus je moet actie ondernemen. Die man van 26 moet echt naar psycholoog om aan zijn problemen te werken, want hij is echt naief in opzichte dat hij heel vaak met jou wezen te chatten.
Dat kind is 14, wat de neuk heeft pedofilie hiermee te maken? Maak dat meisje niet onnodig bang.
-nee-
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:34:02 #24
432997 Ven1972
Man met humor
pi_147530699
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat kind is 14, wat de neuk heeft pedofilie hiermee te maken? Maak dat meisje niet onnodig bang.
Dat doe ik ook niet, Marsenal. Meisje is 14 jaar is nog wel minderjarig, maar nog niet volwassen voor deze wet. Dus naar mijn mening is dus wel pedofilie wat een man van 26 jaar doet. Ik weet niet waar zij en hij in de chat over hebben, maar kan het ook over seks gaan of verliefdheid. Vandaar is een man van 26 echt fout bezig!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_147530787
Wat een psycho zeg. 1 veels te oud 2 probeert medelijden op te wekken

Afbreken dus ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')