Niks contact verbreken, dit figuur is 26. Wat dacht je van je vader, of eventueel een broer inlichtten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef verlegengirl1414 het volgende:
Hallo allemaal,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik via internet een jongen ontmoet (hij is 26, ik 14). We gingen samen chatten en we werden vrienden alleen nu begint hij te zeggen dat hij mij leuk vindt, leuk in de zin van verliefd. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem zie als vriend en meer niet. Alleen hij blijft het telkens zeggen en dat vind ik niet fijn. Ik heb hem gevraagd te stoppen maar hij gaat door. Nu heb ik tegen hem gezegd dat als hij door blijft zeuren dat ik het contact wil verbreken, maar dan begint hij over dat niemand hem leuk en aardig vind en dat iedereen hem laat vallen. Hij zegt zelfs dat hij soms op het idee komt om zelfmoord te plegen. Ik wil dat natuurlijk niet want hij is wel aardig maar hij bljift zeuren dat hij mij leuk vindt. Ik wil dat hij stopt. Misschien stel ik me ook wel aan, maar ik ken hem niet heel goed en ik hem ontmoet via internet en niet iedereen is te vertrouwen. Wat moet ik doen?
Is contact verbreken niet voldoende?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Niks contact verbreken, dit figuur is 26. Wat dacht je van je vader, of eventueel een broer inlichtten?
Dat kind is 14, wat de neuk heeft pedofilie hiermee te maken? Maak dat meisje niet onnodig bang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef Ven1972 het volgende:
Gewoon verbreken. Licht jouw ouders maar in over wat die man bij jou doet. En ik vermoed dat hij een pedofiel aan het worden, moet je ook aangifte doen bij plaatselijke politie. Mag ik je wat vragen, zitten jullie te chatten via Facebook of een website waar alle jonge meiden op staan?
Die man van 26 is echt ziek in hoofd om zo verliefd te worden op een meid van 14 jaar, wat een klootzak is dat. Kan toch niet, hij is volgens mij echt de weg kwijt.
Dus je moet actie ondernemen. Die man van 26 moet echt naar psycholoog om aan zijn problemen te werken, want hij is echt naief in opzichte dat hij heel vaak met jou wezen te chatten.
Dat doe ik ook niet, Marsenal. Meisje is 14 jaar is nog wel minderjarig, maar nog niet volwassen voor deze wet. Dus naar mijn mening is dus wel pedofilie wat een man van 26 jaar doet. Ik weet niet waar zij en hij in de chat over hebben, maar kan het ook over seks gaan of verliefdheid. Vandaar is een man van 26 echt fout bezig!quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat kind is 14, wat de neuk heeft pedofilie hiermee te maken? Maak dat meisje niet onnodig bang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |