Niet eens heel erg. M'n leven is te chill nu, voor een groot deel door deze community. Het feit dat ik energie stop in dit soort discussies is om mensen te motiveren om ook wat met hun leven te gaan doen. Je hebt gezien hoe goed het werkt :-)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit enorm sarcastisch is
Denk dat hij vooral een discussie vreest waarvan hij weet dat zat punten niet te verdedigen zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Gaat mij meer om het hele dat het je erergie kost om een paar posts te doen hier. Dat je het zonde vind van je tijd of geen zin in hebt snap ik wel, maar energie..
Zie dan altijd een erg zwak persoon voor me die helemaal niets kan hebben in het algemeen, maar zo iemand lijkt jij me dan weer niet
Oh, het is niet dat ik het persoonlijk opvat hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Gaat mij meer om het hele dat het je erergie kost om een paar posts te doen hier. Dat je het zonde vind van je tijd of geen zin in hebt snap ik wel, maar energie..
Zie dan altijd een erg zwak persoon voor me die helemaal niets kan hebben in het algemeen, maar zo iemand lijkt jij me dan weer niet
Hahah. Ik heb altijd meer het idee dat elke discussie eindigt met een non-response van de andere kant. Ik weet zeker dat ik iedereen kan uitleggen wat de community is en het grootste percentage loopt er van weg met een positief beeld. In persoon is dat juist een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk dat hij vooral een discussie vreest waarvan hij weet dat zat punten niet te verdedigen zijn.
Maar dit is uiteraard ook vast niet waar.
Over de PUA wereld lijkt me dat nog wel meevallen denk ik zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Gray het volgende:
Denk dat hij vooral een discussie vreest waarvan hij weet dat zat punten niet te verdedigen zijn.
Maar dit is uiteraard ook vast niet waar.
Het verbaast me niets dat je zo denkt, maar gewoon lekker doen joh.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahah. Ik heb altijd meer het idee dat elke discussie eindigt met een non-response van de andere kant. Ik weet zeker dat ik iedereen kan uitleggen wat de community is en het grootste percentage loopt er van weg met een positief beeld. In persoon is dat juist een stuk makkelijker
Waar denk je dat het vandaan komt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat je zo denkt, maar gewoon lekker doen joh.
Het vreet me teveel energie om iemand te moeten overtuigen van iets waar ze niet om vragen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Waar denk je dat het vandaan komt?
Ah snap ik. Schrok gewoon van het programma en hoe deze mannen denken! Heel erg!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet eens heel erg. M'n leven is te chill nu, voor een groot deel door deze community. Het feit dat ik energie stop in dit soort discussies is om mensen te motiveren om ook wat met hun leven te gaan doen. Je hebt gezien hoe goed het werkt :-)
Vroeger kon ik er nooit tegen als mensen dingen verkondigden die niet waar waren en ging ik ze altijd corrigeren. Heb bovendien leraarsbloed (van beide ouders^^), daar zal het ook wel mee te maken hebben. Maargoed, what's the point, voel me net een jehova getuige hier. Bovendien is het niet mijn probleem wat mensen van hun leven maken.
Zo voelen Jehova's zich ook inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Oh, het is niet dat ik het persoonlijk opvat hoor.
Het kost energie om iemand te overtuigen van iets waar hij zelf niet om gevraagd heeft. Het zijn ook nog eens ontzettend genuanceerde dingen allemaal, die zijn lastig uit te leggen. Ik moet hard nadenken over hoe ik ze goed verwoord zodat ze op de juiste manier opgevat worden. Niet altijd even makkelijk.
Ik heb het net gelezen. Laat ik zeggen dat ik het een bijzondere jongen vind :-)quote:Op woensdag 4 november 2015 09:46 schreef Weissman het volgende:
Yo Pope, wat vind jij van de Tinder Outsource Challenge op DA
Of niet, dat gaat echt te ver, die coach ook zo van versieren is soms pijnlijk of zoquote:Op woensdag 4 november 2015 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
http://www.npo.nl/3onderzoekt/21-10-2015/VPWON_1239873
13.38: wtf, als volwassen man zo'n meisje compleet uitschelden![]()
Wat een fucking droeftoeter die gozer.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
Het lijkt inderdaad zoals de presentatrice al noemt voort te komen uit het ''Ik ben vroeger gekwetst, nu zijn jullie uit de beurt''. Geen goede motivatie.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:42 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Of niet, dat gaat echt te ver, die coach ook zo van versieren is soms pijnlijk of zoFlikker toch op man, je hebt teveel naar RSD gekeken. Een beetje anderen onderuit halen om je eigen ego te strelen en onzekerheid te maskeren, zoeken naar validatie.
Ook dat stukje met Omar op dat witte paard is gewoon precies wat er mis is met zijn aanpak. Het Disney effect. Net als in de romantische films, alsof dat in het echt ook zo gebeurd LOL
Godallemachtig.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
Wanneer mensen zo 'zelfverzekerd' zijn dat ze anderen kunnen beledigen om een reactie teweeg te brengen, denk ik dat ze met een zelfverzekerde, doch sympathieke instelling even ver zouden komen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad zoals de presentatrice al noemt voort te komen uit het ''Ik ben vroeger gekwetst, nu zijn jullie uit de beurt''. Geen goede motivatie.
Hij heeft tot op zekere wel gelijk dat pijn erbij hoort. Want dat is soms zo. Actief uitgaan kan -zeker in het begin - veel pijn veroorzaken, je gaat comments van vrouwen vroeg of laat persoonlijk opvatten en het relateren aan je eigenwaarde. Karakter ontwikkel je door met die pijn om te leren gaan, daarom resulteert het uiteindelijk juist vaak in groei.
Alsnog is dat geen excuus om jouw pijn op vrouwen te projecteren. Het is niet hun schuld dat je met issues opgegroeid bent.
Wanneer heb jij ''zelfvertrouwen'' met ''beledigen'' geassocieerd? Die twee gaan voor mij dus totaal niet samen. Verder ben ik het met je eens overigens, ookal kun je dat pad nemen (en werkt het blijkbaar vaak nog ook, interessante psychologie gaande daar), het is gewoon niet nodig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Wanneer mensen zo 'zelfverzekerd' zijn dat ze anderen kunnen beledigen om een reactie teweeg te brengen, denk ik dat ze met een zelfverzekerde, doch sympathieke instelling even ver zouden komen.
Zelf hoor ik vaak van dames dat ze zich veilig voelen bij me, en dat is niet omdat ik hen kleineer om zelf sterker te lijken. Ik luister naar ze, knik ja wanneer ik het eens ben, en schud nee wanneer ik het oneens ben. Zit ik ergens fout mee, dan geef ik dat toe en laat ik mijn waardering blijken.
Al zal ik me in alle bochten wringen om mijn gelijk te krijgen. Aard van het beestje, he?
Wat vond je van de dingen die hij vertelde, kwam het overeen met het beeld dat de media van hem geschetst heeft?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Godallemachtig.
Ik heb 2 keer een vrije cursus avond in Amsterdam (hilton hotel) van Julian mee gemaakt.
Was ook opzich wel interessant hoe veel jongens daar zitten en hoe zij gemanipuleerd worden.
Ik doe er iig niet meer aan mee en ben gewoon spontaan en vriendelijk, misschien beetje plagen maar lange na niet beledigen.
Ik vond het wel motiverend en sommige dingen had 'ie wel gelijk in (het idee dat je af en toe plagen moet -op en fatsoenlijke wijze).quote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat vond je van de dingen die hij vertelde, kwam het overeen met het beeld dat de media van hem geschetst heeft?
En heeft hij ergens genoemd dat je een vrouw moet beledigen om haar te versieren? Was dat inderdaad de nadruk van zijn verhaal?
Ah, dus op de freetour zei hij een beetje plagen, maar als je zijn programma zou kopen zou hij je precies vertellen hoe je met chicks beledigen kan hosselen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vond het wel motiverend en sommige dingen had 'ie wel gelijk in (het idee dat je af en toe plagen moet -op en fatsoenlijke wijze).
Andere kant vond ik het wel beetje een secte idee.
Dus het positieve: het motiveerd.
Het negatieve: te nadrukkelijk op bepaalde onderwerpen.
Er gaan dan ook voornamelijk jongens heen die (naar mijn idee) erg onzelfverzekerd zijn/overkomen. Andere gaan er heen om hun game te verbeteren.
En dingen zoals vrouwen naar de strot pakken heb ik nooit gehoord.
Daar kwam je pas als je 2100 euro betaalde om een volle weekend met die gasten "infield" te gaan. Ik bedank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |