Sowieso.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind verder eigenlijk wel dat je een bepaalde verantwoordelijkheid hebt tegenover je huisdier.
Ja dat is logische keuze dan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar bijvoorbeeld overleden kat van vriendin was 17 en was heel erg ziek maar kon heel erg zware (en dure) operatie misschien met GELUK nog wel jaartje mee.
Maar toen had ze wel laten inslapen.
was wel zielig toen kat was precies even oud als vriendin toen, echt 2 weken leeftijdsverschilquote:
Ja dan snap ik het helaas welquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar bijvoorbeeld overleden kat van vriendin was 17 en was heel erg ziek maar kon heel erg zware (en dure) operatie misschien met GELUK nog wel jaartje mee.
Maar toen had ze wel laten inslapen.
Wow, bijzonder. Ja dan heb je er echt zo`n mooie band mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel zielig toen kat was precies even oud als vriendin toen, echt 2 weken leeftijdsverschil
was ook wel gvd lieve kat in tegenstelling tot die ze nu heeftquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, bijzonder. Ja dan heb je er echt zo`n mooie band mee.
Had ik ook met mijn hond wel, niet even oud verder, maar wel vanaf kind gehad toen zij een pup was.
Dan groei je gewoon met elkaar op
Dat lijkt me wel echt zwaar kut jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Hoop nooit weer 2 huisdieren op 1 dag te moeten laten inslapen
Grond zakte best wel onder mijn voeten vandaan die dagquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt zwaar kut ja
Vooral de ochtend daarna is raar, dat je naar beneden loopt en het dan zo stil is, bahquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grond zakte best wel onder mijn voeten vandaan die dag
Kloptquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik erover nadenk is het ook best zielig dat sommige honden tot in het einde der tijden kunstmatig in leven worden gehouden terwijl ze niet chilling leven kunnen zetten ook best zielig.
Voordat eerst nog in de rattenkooi kijken en zien dat er nog maar 1 rat is. En dan idd naar beneden en dan is de kat ook nog eens weg. Mijn vader heeft toen alles weggegooid 'ik neem nu nooit meer een kat' 2 jaar later toch 2 kittens in huis genomen hehe, hij kan echt niet zonder kattenquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de ochtend daarna is raar, dat je naar beneden loopt en het dan zo stil is, bah
Dat zei m'n vriendin toen ook.quote:
Mijn kat werd de laatste week ook met medicijnen in leven gehouden, achteraf hadden we hem beter toen al een spuit kunnen geven. Hij had vocht achter zijn longen en dat ging ook niet meer weg. Hij is in coma geraakt toen we een week later hem in een vervoersmandje deden en weer naar de dierenarts wouden gaan, onderweg is die in diepe slaap geraakt. Meteen bij de DA spuitje gegevenquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik erover nadenk is het ook best zielig dat sommige honden tot in het einde der tijden kunstmatig in leven worden gehouden terwijl ze niet chilling leven kunnen zetten ook best zielig.
Haha. Ik denk dat ik ook altijd zal zeggen als mijn kat overlijd en dan toch tijdje later weer één nemen. Katten zijn gewoon awesome.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin toen ook.
En kijk hier, ik zit er nu ook mee.
Het moge duidelijk zijn, ik heb weinig met die beesten verder.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat ik ook altijd zal zeggen als mijn kat overlijd en dan toch tijdje later weer één nemen. Katten zijn gewoon awesome.
Heftig he met Effyquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare psycholoog in Skins trouwens
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn, ik heb weinig met die beesten verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |