Zal vast wel een slecht aftreksel van GoT zijn geworden jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar na al die slechte reactie's twijfel ik ook
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze ging echt een paar uur lang alleen maar liggen op d'r kussen.
zelfs niet opstaan voor eten of snoepjes
Dan doen ze het juist, kan je ook niet controleren snachtsquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en nu moet ze rustig aan doen mag bijna niet lopen
ik leg dr kussen op slaapkamer denk ikquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan doen ze het juist, kan je ook niet controleren snachts
Zou ik ook doen ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik leg dr kussen op slaapkamer denk ik
Denk ook dat het komt omdat kat en hond samen te hard gingen spelen toen ze alleen warenquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik ook doen ja.
Toen m`n hond geopereerd moest worden en in de gaten moest gehouden worden sliep ik paar dagen in de woonkamer
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk ook dat het komt omdat kat en hond samen te hard gingen spelen toen ze alleen waren
dan doet mijn hond echt domme dingen
Trustenquote:
nee altijd beneden, ze durft niet goed trap te lopen sowiesoquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je hond blijft toch gewoon op 1 verdieping lijkt me? Of loopt hij ook naar boven enzo?
Duur genoeg ja. Pijnstillers erbij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Was het een duur grapje Inso? Dierenartsen zijn zo duur. Pff
Pff. Naja we hebben het altijd over voor onze dierenquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Duur genoeg ja. Pijnstillers erbij.
Al sloeg ik wel een schietgebedje toen ze niet geopereerd hoefde te worden.
Zijn toch je kindjes hequote:Op zaterdag 13 december 2014 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff. Naja we hebben het altijd over voor onze dierenIk ben ook behoorlijk wat geld kwijt geweest om die kitten
Al snap ik wel dat sommige mensen niet voor een operatie ofzo kiezen, blijft vaak dure ingreepquote:
Ligt aan leeftijd bij mij, en wat het verschil is met geen operatie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Al snap ik wel dat sommige mensen niet voor een operatie ofzo kiezen, blijft vaak dure ingreep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |