Amsterdam en Utrecht zijn ook wel tof ja. Rotterdam ben ik niet zo bekend mee eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
Utrecht![]()
Amsterdam![]()
Rotterdam![]()
dat zijn pas mooie steden ama
Ik ben er over 6 maanden elke dag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik graag weer een keer heen
Poeh zou er best wel willen wonen. Alleen is het allemaal zo schreeuwend duur in Engelandquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er over 6 maanden elke dag.
#viesweinigzininverhuizen
Valt wel mee. Alleen London is echt heel erg duur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh zou er best wel willen wonen. Alleen is het allemaal zo schreeuwend duur in Engeland
ik wil heel graagquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
heb daar tat laten zetten #neverforget
Volgens mij heb je dit idd ook al een keer tegen mij gezegdquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen London is echt heel erg duur.
Nee, helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit idd ook al een keer tegen mij gezegdIk heb echt het beeld van Engeland is duur. Maar hoeft niet perse dus.
Ik ben ook bang voor naalden maar vind tattoo's zetten toch wel het minst enge. Alleen voet deed gruwelijk pijn maar jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil heel graag
maar durf echt niet naalden
ik wil chestquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor naalden maar vind tattoo's zetten toch wel het minst enge. Alleen voet deed gruwelijk pijn maar ja
valt echt wel meequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil heel graag
maar durf echt niet naalden
Dat doet sowieso geen pijn. In ieder geval de binnenkant niet.quote:
oh allebei de binnenkanten wil ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doet sowieso geen pijn. In ieder geval de binnenkant niet.
Ik weet niet hoe dat bij de borst is qua pijn maar ik kan je wel verzekeren dat onderarmen reuze zullen meevallenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh allebei de binnenkanten wil ik
en dan chest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |