SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huh wie kwam er vorig seizoen ver dan?quote:
AZ was de laatste die het nog een beetje knap deed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
AZquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Huh wie kwam er vorig seizoen ver dan?
AZ was de laatste die het nog een beetje knap deed.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
@zhano
Bij ER moesten ze met 2 man zich vasthouden aan een grote boomstam die naar beneden lazerde en rondjes bleef draaien. Ging zo hard en lomp..was echt gevaarlijk. Heb nog nooit zoiets gezien bij ER. Was ook de laatste keer denk ik.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sowieso is ER saai geworden vind ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:03 schreef Tim86 het volgende:
@zhano
Bij ER moesten ze met 2 man zich vasthouden aan een grote boomstam die naar beneden lazerde en rondjes bleef draaien. Ging zo hard en lomp..was echt gevaarlijk. Heb nog nooit zoiets gezien bij ER. Was ook de laatste keer denk ik.
Gewoon een herhaling van zetten elk jaar, dat doet een programma als WIDM toch beter.![]()
Volgend jaar weer onbekendequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso is ER saai geworden vind ik.
Gewoon een herhaling van zetten elk jaar, dat doet een programma als WIDM toch beter.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wat waren de laatste met een halve finale plaats.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja halve finale... de laatste die ver kwamen was gewoon AZ, vorig jaar kwartfinale en verloren van uiteindelijke finalist. Lijkt me hartstikke goed resultaat en een resultaat dat de komende jaren niet verbeterd gaat worden door een NL clubquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat waren de laatste met een halve finale plaats.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is ook wel eens leuk tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
Haha Timmy en sjon die een discussie hebben vanuit hetzelfde standpunt![]()
![]()
Valt wel mee?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
Haha Timmy en sjon die een discussie hebben vanuit hetzelfde standpuntDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Clasiegod gaat feyenoord naar de finale loodsen als je het kiid vraagt hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja halve finale... de laatste die ver kwamen was gewoon AZ, vorig jaar kwartfinale en verloren van uiteindelijke finalist. Lijkt me hartstikke goed resultaat en een resultaat dat de komende jaren niet verbeterd gaat worden door een NL clubPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neuh, ik heb niet zo'n hoge pet op van Feyenoord. Clasie wel natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Clasiegod gaat feyenoord naar de finale loodsen als je het kiid vraagt hoor.![]()
![]()
Niet kunnen winnen van een Europa League finalist
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
7 uur nadat ie down ging stond er hequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
12 uur UK. die 13:00 hier als het goed is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe laat ging ie down dan hequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
7 uur nadat ie down ging stond er he
Thnx over het heggetje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop wel een grote club voor PSV, eentje waar je je niet hoeft te schamen als je er uit vliegt (i.t.t. de clubs waar we de afgelopen jaren van verloren hebben) en waarvan het geweldig is als je doorkomt. Geen clubs a la Legia Warschau dus..
Doe maar Inter, dan heb je nog een kans ook want die zijn egt slegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |