abonnement Unibet Coolblue
pi_147964497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 22:46 schreef sp3c het volgende:
vorig jaar was het ook niet uitverkocht
Hoeveel betalende mensen zatten er dan?

En hoe denk je het op te lossen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147964530
quote:
4s.gif Op donderdag 25 december 2014 23:39 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ja, 30-lamelullos euro's. Nooit van z'n leven dat ik die ga betalen als -voor die clubs- neutrale supporter. 15 euro, hooguit. Geen cent meer. Dan maar een stream, maar als zelfs die wordt tegengehouden dan zoeken ze het maar uit.

Puur stukje wanbeleid, dit soort besluiten.
Die neutrale supporters die er geen 30 euro voor over hebben gingen vorig jaar ook niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147964567
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

5 euro, tegen 12/15 euro toen het eredivisie was met 100/150 man :')
Wedstrijden dat ik geweest zaten er meer maar dat waren PO wedstrijden

AJ heeft dus weinig opgeleverd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147964587
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ik gun het ze van harte. Echt, dat meen ik.
Over 2,5 week tegen Zoetermeer en nog maar 230 kaarten te koop :D wie had dat gedacht. Ook hebben ze eigen café zodat de omzet niet meer naar de uithof gaat maar naar de vereniging HYS
pi_147964788
BOMMEZIJN, Marco 3V297 A 12 Hijs Hokij Den Haag 11 8 7 15 14
BENTEM, Stace van 2A868 A 9 Hijs Hokij Den Haag 10 4 9 13 28
BENTEM, Alan van 8V195 A 17 Hijs Hokij Den Haag 5 6 4 10 2
VERREIJEN, Joey 3L328 A 77 Hijs Hokij Den Haag 7 3 6 9 12
BRITSTRA, Bas 6U964 V 7 Hijs Hokij Den Haag 11 3 6 9 10
ZWARTBOL, Luke 8K615 V 21 Hijs Hokij Den Haag 10 3 4 7 2
RURUP, Johan 2N596 A 6 Hijs Hokij Den Haag 11 3 4 7 12
VOLS, Guido 7P743 V 73 Hijs Hokij Den Haag 11 0 6 6 2
VOLS, Diordy 3N552 A 5 Hijs Hokij Den Haag 11 5 0 5 2
KICK, Jasper 9Z287 A 17 Hijs Hokij Den Haag 3 2 3 5 4
RURUP, Ben 3K115 A 18 Hijs Hokij Den Haag 4 2 2 4 2
OEVEREN, Mike van 8M642 A 94 Hijs Hokij Den Haag 11 2 2 4 2
EBREGT, Johnny 1T365 V 19 Hijs Hokij Den Haag 9 0 4 4 6
BODNAR, Slavomir 1L811 V 4 Hijs Hokij Den Haag 4 1 0 1 2
KNOOP, Jesse 9Q318 A 33 Hijs Hokij Den Haag 10 1 0 1 0
SCHUIT, Maurice van der 8S014 V 65 Hijs Hokij Den Haag 11 0 1 1 4

Zet er een paar redelijke imports bij en je kan zo aan de eredivisie mee doen lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147964809
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wedstrijden dat ik geweest zaten er meer maar dat waren PO wedstrijden

AJ heeft dus weinig opgeleverd?
AJ en bestuur hebben geen ruk gedaan aan promotie. Nu zijn er wekelijks in alle regionale dagbladen verslagen te lezen van HYS, krijgen sportverenigingen vrijkaarten (eenmalig) tussen de 100/300 stuks om kennis te laten maken met de sport, om te vullen en hopelijk interesse te krijgen om terug te komen. Ondanks de vrijkaarten verdienen ze aan verkoop van eten en drinken.

AJ baalt er wel van dat ie toen niet geluisterd heeft toen ik (en de inner circle) deze adviezen gaven. Hij gunt het HYS en wil wel helpen maar dan moet de opzet van de bond sterk veranderen
pi_147964886
Als hij geld geeft voor de exploitatie en 4 imports die hij wil komt er toch gewoon weer eredivisie hockey?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=95258

67 wedstrijden in Slowkakije en onder 18, niet verkeerd

Zijn mede verdedigers spelen onder meer in de NHL, KHL, Tsjechie, Slowakije en Kazachstan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147965022
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij geld geeft voor de exploitatie en 4 imports die hij wil komt er toch gewoon weer eredivisie hockey?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=95258

67 wedstrijden in Slowkakije en onder 18, niet verkeerd
Geld is het probleem niet, probleem is meer dat als hij er is andere zo min mogelijk willen bijleggen maar wel de volledige inspraak willen hebben.
Daarbij leeft ie in grote onmin met de bond, uithof en (voormalige) medesponsors die hem een financiële poot hebben gedraaid
pi_147965066
Gewoon voorzitter worden en de rest subsponsors
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 26 december 2014 @ 01:18:35 #110
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_147966601
Waarom zou je in die pannenkoeken eredivisie willen meedoen als je het dermate uitstekend doet op eerste divisie niveau?
Tics van je petten.
pi_147967419
Volgend seizoen alle clubs die daartoe bereid zijn (dus zoveel mogelijk eredivisie en alles van de eerste divisie) op een hoop gooien en reguleren en je lost een hoop op. Kan niet wachten.
Flesje bier
pi_147967757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 01:18 schreef nattermann het volgende:
Waarom zou je in die pannenkoeken eredivisie willen meedoen als je het dermate uitstekend doet op eerste divisie niveau?
omdat het sport is en je hogerop wil?

en alsof die eerste divisie het ijshockey walhalla was de laatste tijd.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147968928
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:10 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Over 2,5 week tegen Zoetermeer en nog maar 230 kaarten te koop :D wie had dat gedacht. Ook hebben ze eigen café zodat de omzet niet meer naar de uithof gaat maar naar de vereniging HYS
Vergeet de clubs, vergeet de bond: die live stream komt er niet zolang de horeca-eigenaar in Eindhoven zijn medewerking kan dreigen te staken. Kleine tip: als je er eens komt, kijk dan eens verder dan het gratis pilsje en de bitterbal waarmee iedereen gepaaid wordt. In Eindhoven slagen daar inmiddels steeds meer mensen in.
pi_147969036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon voorzitter worden en de rest subsponsors
Suikeroomeffect. Praat met Jan Willem van Stuijvenberg. Die man heeft de eerste helft van het jaar in zijn eentje de Kemphanen overeind gehouden en is dat langzaam maar zeker zat. Als hij ermee stopt, dan valt het hele zaakje om. Net als in Den Haag met AJ. In Eindhoven heb je een geldschieter (Van Stuijvenberg) die tot voorzitter is gebombardeerd en iemand die steeds zegt tienduizenden euro's op te zullen brengen maar nooit waarmaakt wat ie belooft. Hoe lang dat hier nog goed gaat? Misschien jaren, zoals in Den Haag, maar ik vermoed van niet.
pi_147969217
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 10:28 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Vergeet de clubs, vergeet de bond: die live stream komt er niet zolang de horeca-eigenaar in Eindhoven zijn medewerking kan dreigen te staken. Kleine tip: als je er eens komt, kijk dan eens verder dan het gratis pilsje en de bitterbal waarmee iedereen gepaaid wordt. In Eindhoven slagen daar inmiddels steeds meer mensen in.
Ik volg je even niet :? :@
pi_147969239
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon voorzitter worden en de rest subsponsors
Zolang de bond blijft zoals het is en contributie blijft verhogen terwijl de eredivisie op sterven na dood is doet ie helemaal niet meer mee. Zo denken meerdere clubs/sponsors
pi_147969562
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 10:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik volg je even niet :? :@
Het gaat om geld. Als de live stream doorgaat komen er waarschijnlijk minder mensen op af. Dit jaar, nieuwe bestuur/organisatie, is er nog geen enkele keer een live stream vanuit Eindhoven uitgezonden. Minder bezoekers betekent minder inkomsten bij de barman/uitbater, die zichzelf neerzet als eigenaar van Dolphin Kemphanen. Zijn verwachting was dat zijn eigen team, sinds dit seizoen, aanzienlijk meer publiek zou trekken en de omzet zou doen stijgen maar door de slechte prestaties blijft het volk weg. Dat dreigt bij de beker ook te gebeuren. Het gaat allemaal om inkomsten, admiraal.
pi_147969686
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:05 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Het gaat om geld. Als de live stream doorgaat komen er waarschijnlijk minder mensen op af. Dit jaar, nieuwe bestuur/organisatie, is er nog geen enkele keer een live stream vanuit Eindhoven uitgezonden. Minder bezoekers betekent minder inkomsten bij de barman/uitbater, die zichzelf neerzet als eigenaar van Dolphin Kemphanen. Zijn verwachting was dat zijn eigen team, sinds dit seizoen, aanzienlijk meer publiek zou trekken en de omzet zou doen stijgen maar door de slechte prestaties blijft het volk weg. Dat dreigt bij de beker ook te gebeuren. Het gaat allemaal om inkomsten, admiraal.
En wat heeft het met mijn verhaal bij HYS te maken
pi_147969950
Het heeft alles te maken met jullie eigen cafe! Wou dat we dat hier ook hadden, dan hadden we hier rustig kunnen doorbouwen aan een breedgedragen, stabieler ijshockeyorganisatie.
  Moderator vrijdag 26 december 2014 @ 11:41:05 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147970340
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 08:34 schreef Guard het volgende:

[..]

omdat het sport is en je hogerop wil?

en alsof die eerste divisie het ijshockey walhalla was de laatste tijd.....
laatste tijd zeker, alleen de finale gaat iedere keer mis maar verder zijn er weinig problemen

niveau is wat lager maar het is een stuk spannender, ik zou er niet te makkelijk vanuit gaan dat ze allemaal (de top4 bv) over willen stappen volgend jaar, zelfde geld voor de Belgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_147971413
tuurlijk wil niet iedere club meteen door maar een club als HYS mag (m.i.) best wat ambitie hebben en niet blijven hangen in een veilige haven
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147976031
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zolang de bond blijft zoals het is en contributie blijft verhogen terwijl de eredivisie op sterven na dood is doet ie helemaal niet meer mee. Zo denken meerdere clubs/sponsors
Afdracht van de bond hoort gewoon bij de exploitatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147976110
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

laatste tijd zeker, alleen de finale gaat iedere keer mis maar verder zijn er weinig problemen

niveau is wat lager maar het is een stuk spannender, ik zou er niet te makkelijk vanuit gaan dat ze allemaal (de top4 bv) over willen stappen volgend jaar, zelfde geld voor de Belgen
Verschil tussen de 3 ploegen van volgend jaar is veel kleiner dan de 5 van dit jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147976808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Afdracht van de bond hoort gewoon bij de exploitatie
Dat is logisch, alleen de exorbitante verhoging itt het doodgaan van de sport en de bond die geen enkele vorm van promotie of wat dan ook voor de sport ansich doet. Wel boetes uitschrijven, regeldrift verhogen.

Dat waren een aantal bestuursleden van Den Haag, Tilburg, Eindhoven, Groningen en Heerenveen zo zat dat ze afgelopen jaar verkennende gesprekken hadden om de bond buiten spel te houden of andere wegen te bewandelen. Waar onder andere ook de optie van aansluiting bij de oosterburen. En het borrelt nog steeds bij de clubs.

Laatste hardnekkige roddel/verhaal wat ik heb gehoord is dat het eind van dit seizoen niet gehaald gaat worden maar waarschijnlijk versneld het seizoen afraffelen eind februari
pi_147979255
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laatste hardnekkige roddel/verhaal wat ik heb gehoord is dat het eind van dit seizoen niet gehaald gaat worden maar waarschijnlijk versneld het seizoen afraffelen eind februari
Dat doet dan niet alleen in Den Haag de ronde.
  Moderator vrijdag 26 december 2014 @ 23:46:19 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147990507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:23 schreef Guard het volgende:
tuurlijk wil niet iedere club meteen door maar een club als HYS mag (m.i.) best wat ambitie hebben en niet blijven hangen in een veilige haven
tuurlijk maar je moet niet gaan varen om het varen terwijl de wind verkeerd ligt en je (nog) niet genoeg proviant in hebt kunnen slaan

soms is in de veilge haven schuilen beter ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 10:34:38 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148000399
ijsbaan in leeuwarden begint vorm te krijgen ;)

http://www.leeuwardernet.nl/bouwelfstedenhal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148006837
Mooier om een ijsbaan te zien ontstaan dan te zien gesloopt te worden.

Naar aanleiding van het overlijden van Henk Krikke zocht ik naar beeldmateriaal van 'zijn' ijsbaan en stuitte op het volgende youtube videofragment. Mooi en triest te gelijk.


Ben de filmer wel dankbaar. Mooie herinneringen aan die hal!
pi_148030752
Geleen verliest weer eens onnodig.
Flesje bier
pi_148032149
Ik zag het ook hoewel tijdens de eerste twee periodes de vooruitzichten nog heel aardig waren. Moet toch eigenlijk niet kunnen zou je denken. Veel slordigheidjes wel. Jammer voor de Eaters maar ik gunde het Paul Vincent wel. Morgen mogen de Kemphanen het nog eens laten zien, ook vanwege de "geblesseerden".
pi_148035645
PV meteen een goal en een punt

Ben benieuwd of Herentals in een keer met een verdediger van het 2e en Pellegrims in de verdediging goed staat, zou wel verrassend zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_148068368
Spanning is om te snijden in Geleen.
Flesje bier
pi_148070679
Het sprookje mocht vanavond in Geleen niet uitkomen. Eerste twee periodes wordt er opeens erg goed gespeeld, waar Tilburg minder sterk oogt. Ondertussen blundert Sterkens keer op keer met straffen, boardings werden door de ogen gezien en publiekslieveling Didi komt weg met 2 minuten roughing waar een match eerder op z'n plaats was geweest. Was duidelijk te merken dat Tilburg gefrustreerd was bij de 3 - 1 achterstand.

Eaters heeft in de derde periode "de piep laeg" waardoor Tilburg terug kan komen in de wedstrijd. Dankzij kunst en vliegwerk van Sami wordt de overtime gehaald en zelfs overleefd (waar die al na een minuut leek te zijn gewonnen door Geleen, puck werd teruggespeeld op Mollen en die vergrabbelde zich daar volledig aan. Het ging hier om milimeterwerk op de lijn van de Tilburgse goal).

Bij de penalty shots hebben de Trappers meer geluk dan Eaters, waardoor Tilburg toch met 2 punten naar huis kan.

En dat van een wedstrijd waarvan je verwacht met tien doelpunten te verliezen. Puike prestatie van Eaters, wake-up call voor Tilburg. ^O^
Flesje bier
  zondag 28 december 2014 @ 22:09:56 #134
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_148070882
Mooie wedstrijd van Geleen. Zo niet de mooiste van het seizoen.

Maar 2 dingen: wat is Hagemeijer een doorgeslagen idioot. Die knaap heeft echt een schroef in zijn hoofd los zitten.
Daarnaast floot Sterkens vanavond. Laat die man aub nooit meer fluiten want wat heeft die een boel stront in zijn ogen, als het hem uitkomt.
Tics van je petten.
pi_148071467
Didi heeft daar al langer last van naar mijn idee. En van Sterkens heeft de hele Nederlandse competie af en toe last. Stond niet alleen van deze wedstrijd te kijken: 8-1 voor Kemphanen tegen Herentals!
pi_148072739
Uitslag van Eindhoven is ook verrassend ja. Prima dat Eindhoven voor het thuispubliek ook eens kan winnen. Volgens de sheet 518 toeschouwers dus dat is ook nog eens een pluspunt.

En als je dan naderhand hoort dat Sami zijn blocker tussen Didi's stick en het gezicht van Rick van Haren moest houden omdat Hagemeijer daar op in aan het crosschecken was breekt toch helemaal mijn klomp. Nee, Sterkens had echt zijn avond niet.
Flesje bier
  zondag 28 december 2014 @ 22:55:18 #137
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_148073759
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Gezicht het volgende:

En als je dan naderhand hoort dat Sami zijn blocker tussen Didi's stick en het gezicht van Rick van Haren moest houden omdat Hagemeijer daar op in aan het crosschecken was breekt toch helemaal mijn klomp. Nee, Sterkens had echt zijn avond niet.
En die pannenkoek ziet het niet!!!
Tics van je petten.
pi_148081812
PV weer een goal en hopen dat Eaters en Ehv de goede lijn doorzetten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_148081943
Aanvallers uit de Q die boven Sprong staan en niet bij de onder 20 erbij zijn

1 Conor Garland Moncton, Wildcats 35 21 44 65 35
5 Anthony DeLuca Rimouski, Océanic 36 25 27 52 45
10 Anthony Richard Val-d'Or, Foreurs 37 24 24 48 44
17 Francis Perron Rouyn-Noranda, Huskies 33 18 26 44 16
18 Anthony Beauregard Val-d'Or, Foreurs 37 14 30 44 20

Denk dat hij dit jaar een behoorlijk eind van Canada onder 20 had gezeten, zelfs met een pas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_148144529


Mooi schot van Hagemeijer's frustratie, en daar krijg je dan 2 roughing + 2 crosschecking voor... Komende zaterdag weer Sterkens in Geleen, ik hou m'n hart al vast.
Flesje bier
pi_148149016
Het is dus niet zo dat Sami Van Haren vasthoudt zodat Didi zijn gang kon gaan? Ik bedoel: je kunt met deze foto nooit het hele verhaal vertellen. Wat is eraan voorafgegaan?
pi_148149018
18 Jerome Flaake GER L Hamburg FreezersHamburg Freezers RW 33 13
19 Daniel Sparre GER L EHC Red Bull MünchenEHC Red Bull München RW 32
21 Garrett Festerling GER R Hamburg FreezersHamburg Freezers C 33 12
39 Tyson Mulock GER R Grizzly Adams WolfsburgGrizzly Adams Wolfsburg RW
53 Evan Kaufmann GER R Thomas Sabo Ice TigersThomas Sabo Ice Tigers C
61 Daryl Boyle GER R EHC Red Bull MünchenEHC Red Bull München D 29
65 Travis James Mulock GER R Eisbären BerlinEisbären Berlin LW 33 5
68 Brent Raedeke GER L Iserlohn RoostersIserlohn Roosters LW 32 6
70 Brooks Macek GER R Iserlohn RoostersIserlohn Roosters C 32 7 12
77 Darin Olver GER L Eisbären BerlinEisbären Berlin LW 33 4 14 18
86 James Bettauer GER R Augsburger PantherAugsburger Panther D 34
89 Dustin Friesen GER L ERC IngolstadtERC Ingolstadt D 32 0 17 17
104 Kevin Schmidt GER L Hamburg FreezersHamburg Freezers D 33 3 12
108 Ryan Button GER L Iserlohn RoostersIserlohn Roosters D 29 4 11
113 Herberts Vasiljevs GER R Krefeld PinguineKrefeld Pinguine RW 32 4 10
120 Jeffrey Szwez GER L ERC IngolstadtERC Ingolstadt RW 23 8 6 14
133 Adam Mitchell GER R Hamburg FreezersHamburg Freezers RW 31 4 8
146 Kyle Sonnenburg GER L Krefeld PinguineKrefeld Pinguine D 29 6 5
157 Chad Bassen GER L Iserlohn RoostersIserlohn Roosters C 32 6 4
159 John Tripp GER R Kölner HaieKölner Haie RW 30 5 5 10 -2 69
174 Jakub Ficenec GER R Düsseldorfer EGDüsseldorfer EG D 30 2 7 9
179 Sean O`Connor GER R Schwenninger Wild WingsSchwenninger Wild Wings
201 Jean-Francois Boucher GER L ERC IngolstadtERC Ingolstadt LW 19 3
204 Brett Breitkreuz GER L Augsburger PantherAugsburger Panther LW 33
212 Samuel Klassen GER L Hamburg FreezersHamburg Freezers D 28 1
224 Brett Festerling GER L Hamburg FreezersHamburg Freezers D 26 0
234 Robert Brown GER R Schwenninger Wild WingsSchwenninger Wild Wings D
258 Kevin Lavallée GER R Iserlohn RoostersIserlohn Roosters D 31 0 3
265 Peter Flache GER L Straubing TigersStraubing Tigers C 18 1 2 3
275 Martin Davidek GER R ERC IngolstadtERC Ingolstadt LW 6 0 3
280 Corey Mapes GER L Düsseldorfer EGDüsseldorfer EG D 23 0 2 2
313 Sam Verelst GER L Hamburg FreezersHamburg Freezers LW 9 0 0
326 Colton Jobke GER L Augsburger PantherAugsburger Panther D 2 0

Duitse competitie :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_148149219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
18 Jerome Flaake GER L Hamburg FreezersHamburg Freezers RW 33 13
19 Daniel Sparre GER L EHC Red Bull MünchenEHC Red Bull München RW 32
21 Garrett Festerling GER R Hamburg FreezersHamburg Freezers C 33 12
...
...
280 Corey Mapes GER L Düsseldorfer EGDüsseldorfer EG D 23 0 2 2
313 Sam Verelst GER L Hamburg FreezersHamburg Freezers LW 9 0 0
326 Colton Jobke GER L Augsburger PantherAugsburger Panther D 2 0

Duitse competitie :')
Ik heb respect voor bovenstaande verzameling maar wat bedoel je ermee te zeggen? (zonder negatieve toon in de vraag, snap het gewoon niet vrees ik)
pi_148149485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef zomaareenmeneer het volgende:

[..]

Ik heb respect voor bovenstaande verzameling maar wat bedoel je ermee te zeggen? (zonder negatieve toon in de vraag, snap het gewoon niet vrees ik)
Buitenlanders met een Duitse pas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_148149930
Merci, ik snap wat je bedoelt. Ik vind deze wel de mooiste combinaam hebben:

Brett Festerling (dan wel uitspreken op zijn Larry van Wierens)
pi_148180013
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:46 schreef zomaareenmeneer het volgende:
Het is dus niet zo dat Sami Van Haren vasthoudt zodat Didi zijn gang kon gaan? Ik bedoel: je kunt met deze foto nooit het hele verhaal vertellen. Wat is eraan voorafgegaan?
Nee nee, Sami neemt van Haren juist in bescherming natuurlijk. Zou gek zijn als 'ie z'n eigen teamgenoot vasthield zodat Hagemeijer hem eens goed te pakken kan nemen. :') Hagemeijer staat hier net weer op het ijs nadat 'ie 2+10 voor checking to the head heeft uitgezeten. Eerste shift en hij vecht z'n weg om de goal heen met wat roughing om vervolgens, zoals op de foto is te zien, op van Haren in te meppen zonder enige aanleiding. Dan lijkt me een game wel op z'n plek. Maar goed, daar valt nu toch niets meer aan te veranderen. Verheug me wel al op de volgende keer dat 'ie weer in Glanerbrook is, brengt wel altijd wat leven in de brouwerij zo'n speler.

Tevens:

quote:
Kris Hogg per direct weg bij Trappers

Aanvaller Kris Hogg is per direct weg bij Tilburg Trappers. De club beraadt zich over een mogelijke opvolger.
Volgens Trappers keert Hogg om privé-redenen terug naar Canada. De club stelt dat het niet waarschijnlijk is dat de 28-jarige vleugelaanvaller later dit jaar nog terugkeert bij de club. Hogg is op dit moment de nummer zeven op de nationale topscorerslijst met 18 goals en zestien assists in 25 wedstrijden.

Hogg was bezig aan zijn eerste seizoen bij Tilburg en samen met Alexey Loginov de enige import bij de club. Hogg werd in 2004 gedraft door de Calgary Flames, maar kwam nooit dichtbij de NHL. Na zijn studie aan een Canadese universiteit begon hij aan een profloopbaan. Vorig jaar speelde hij voor Utah Grizzlies in de ECHL. Bij Trappers speelde Hogg in een lijn met Ivy van den Heuvel en Mickey Bastings.

Hoewel de deadline voor het aantrekken van buitenlandse spelers inmiddels is verstreken, mag Tilburg onder de bestaande regels nog wel een vervanger voor Hogg halen.
Bron: http://www.ijshockey.com/(...)utm_content=FaceBook

Toch wel een redelijke aderlating voor Trappers denk ik.
Flesje bier
pi_148186037
Dank voor de uitleg, Gezicht.

Kris Hogg wordt vooral door niet-Trappers fans als waardevol beschouwd. Er zal nu wel een andere adept komen.
pi_148204162
Erik Vos of Joey Koudys, heb je volgend jaar meteen een importplek over
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 31 december 2014 @ 23:33:11 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148204375
Vos is gestopt toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148204887
Dat waren Nichols en Vincent ook! We zullen het volgend jaar weten. Beste wensen, mensen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')