Saraquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt die dokter? Hoe heet ze ook alweer.
Sarah al was ze in de walking dead nog hatelijker. Nu Beth eruit is lopen mensen te janken toen Lori eruit ging zat iedereen te juichen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt die dokter? Hoe heet ze ook alweer.
Deedd i want me brekfestquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
En dan nog met die mongool Walter Junior_________ aan je eettafel.
#MedelijdenmetWalter
Fixedquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze ging zitten roken terwijl hij kanker had zwanger wasIk had haar echt willen wurgen op momenten
Niet spoileren lul.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sarah al was ze in de walking dead nog hatelijker. Nu Beth eruit is lopen mensen te janken toen Lori eruit ging zat iedereen te juichen.
Walter Junior was wel baas ik heb echt zitten schelden op die Skylar hoer toen ze hem opeens een andere naam gaf.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
#MedelijdenmetWalter
Roken terwijl je zwanger bent en al een gehandicapt kind hebtquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
#MedelijdenmetWalter
quote:
Bethquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sarah al was ze in de walking dead nog hatelijker. Nu Beth eruit is lopen mensen te janken toen Lori eruit ging zat iedereen te juichen.
Ja dat was ook wel erg falend jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Roken terwijl je zwanger bent en al een gehandicapt kind hebt
Ik moest wel altijd lachen om die gozer hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]gelijk hele zwembad onderkotsen toen hij een beetje drank kreeg
Was jij dat die topics ging open in klb?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BethRIP
Ik heb een ban gekregen voor beth
Zombies.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
Walking Dead![]()
Nooit begrepen wat daar leuk aan is
haha gvd jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest wel altijd lachen om die gozer hoor.
Met zijn kutwebsite
Was ook wel een typische FOK!ker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha gvd ja![]()
Zat tie daar de hele dag te F5-en
Had net zo goed op fok kunnen gaan zitten
Walking Deadquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
Walking Dead![]()
Nooit begrepen wat daar leuk aan is
Met die spoiler?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was jij dat die topics ging open in klb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |