Meh Naomi vind ik ook niet heel veel aan. Niet echt mijn type, een iets te mannelijk hoofd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik, en haar lichaam kan ik me ook nog wel invinden, maar als je dat hoofd ziet
En dan te bedenken dat Effy,Emily en Naomi er ook nog zijn. die zijn toch wel echt een stuk cuter hoor
Surf & Turfquote:
Vond het wel echt tof toen ze samen aan het water zaten en Effy aan Pandora vroeg waarom ze vrienden waren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met haar roze pyjamas en spacebrownies
quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het wel echt tof toen ze samen aan het water zaten en Effy aan Pandora vroeg waarom ze vrienden waren.
You`re mental en I`m useless
Ben je al bij de Effy afleveringen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Word wel vaak gebruikt dat ze zichzelf useless vinden. Sid, Pandora, JJ
quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Cassie blijft voor mij de skins godin helaas zit ik mobiel anders zou ik ooh wow gifs posten.
Nee joh. De eerstvolgende is een aflevering met COOKGOD.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al bij de Effy afleveringen?
Welke serie was beter volgens jou de eerste generatie of de tweede ? Persoonlijk had ik meer met de eerste omdat in de tweede soms rare dingen zitten zo als die gangster baas.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Word wel vaak gebruikt dat ze zichzelf useless vinden. Sid, Pandora, JJ
Ohja die aflevering is ook goedquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. De eerstvolgende is een aflevering met COOKGOD.
Nu zie ik wel dat hij een flinke crush heeft op EffyTerecht overigens.
Die gangster baas is echt een held. Speelt ook in Pirates enzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welke serie was beter volgens jou de eerste generatie of de tweede ? Persoonlijk had ik meer met de eerste omdat in de tweede soms rare dingen zitten zo als die gangster baas.
Tweede serie vind ik toffer, omdat meer leukere personages. In de eerste serie waren er veel personages die ik niet zo boeiend vond.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welke serie was beter volgens jou de eerste generatie of de tweede ? Persoonlijk had ik meer met de eerste omdat in de tweede soms rare dingen zitten zo als die gangster baas en die psyoloog op het einde.
Oh je valt op blondquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoop ik maar.quote:
Die tweede is echt lelijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super aantrekkelijk juistquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra er iets van arrogantie bij komt kijken haak ik af. Dat vind ik zo'n afknapper.
Ook een tijdje in GoT gespeeld (weer eentje na Cassie en Chris)quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gangster baas is echt een held. Speelt ook in Pirates enzo
En in GoT Inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook een tijdje in GoT gespeeld (weer eentje na Cassie en Chris)
Ach het enige wat ik nu weet is dat er een interessante verhaallijn komtquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:48 schreef Fok-it het volgende:
Dude, niet spoileren over die psycholoogMoet JR nog zien
Dat stukje is juist super interessant
Idem, volgens mij komt dat scenario vrijwel alleen in een bepaald genre 18+ films voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk nooit in zo'n scenario
Je kan ook zelfvertrouwen hebben zonder arrogant te zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Super aantrekkelijk juist![]()
Laat zien dat een meid weet wat ze waard is, wat ze wil en niet settled voor minder
Vooral een erg leuke climaxquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het enige wat ik nu weet is dat er een interessante verhaallijn komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |