Brr daar is het net mijn schoonzusje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen gemeende lach.
[ afbeelding ]
Bestaat echt zo'n film vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon neuken toch.
Al paste dat niet echt in het script. Hij zou dan zelf niet bestaan hebben waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moeder had ook graag een klein schattig meisje gehad.
Lang, rank en assertief met een vleugje arrogantiequote:Op vrijdag 12 december 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor die kleine, schattige meisjes. Zou zeker omkijken dan.
[..]
Ik ga hem even checken.
Die heeft ze ook ooit gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moeder had ook graag een klein schattig meisje gehad.
Ik herinner me wel meer van haar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scene herinner jij je nog wel he ouwe viespeuk
Klinkt als een film voor de oscarnominatiesquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestaat echt zo'n film van. Dat iemand ging neuken met een jongere versie van zijn moeder en toen hij klaarkwam werd hij die kut ingezogen. Was hij zijn eigen pa
Pics van je schoonzusjequote:Op vrijdag 12 december 2014 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Brr daar is het net mijn schoonzusje.
We willen voorbeelden zienquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lang, rank en assertief met een vleugje arrogantie
Zodra er iets van arrogantie bij komt kijken haak ik af. Dat vind ik zo'n afknapper.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lang, rank en assertief met een vleugje arrogantie
Van de tweede generatie zou ik het liefst Pandora doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me wel meer van haar.
Best wel geniaal bedacht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een film voor de oscarnominaties
Whut?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de tweede generatie zou ik het liefst Pandora doen.
Pandora heeft wel een lekker lichaam opzich. Zou ik ook keihard doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de tweede generatie zou ik het liefst Pandora doen.
Geen idee, geen taboo's zolang er sprake is van consenting adults, ik zou het pas weten als ik mij daadwerkelijk in zo'n scenario bevindt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort taboo's gaat me toch wat te ver.
Die kan je echt vertellen dat sperma slikken je intelligenter maakt.quote:
Ik kom waarschijnlijk nooit in zo'n scenarioquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, geen taboo's zolang er sprake is van consenting adults, ik zou het pas weten als ik mij daadwerkelijk in zo'n scenario bevindt.
Dat snap ik, en haar lichaam kan ik me ook nog wel invinden, maar als je dat hoofd zietquote:
Doet het niet.quote:
Jij valt op domme wijven hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die kan je echt vertellen dat sperma slikken je intelligenter maakt.
Effy en Naomiquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik, en haar lichaam kan ik me ook nog wel invinden, maar als je dat hoofd ziet
En dan te bedenken dat Effy,Emily en Naomi er ook nog zijn. die zijn toch wel echt een stuk cuter hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |