Ach dat doen we allemaal wel eensquote:
Ja hopelijk gaat Emilia niet opeens erbij lopen als een gothic.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat ook niet nee, maar bij haar was wel heel extreem
Hopelijk blijft de rest van leukig. Hollywood gewoon normaal
In mijn tijd fapte we op Christina Aguilera, Amanda Bynes en Hilary Duff daar is nu niet veel meer van over.quote:
Duffe Hilaryquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In mijn tijd fapte we op Christina Aguilera, Amanda Bynes en Hilary Duff daar is nu niet veel meer van over.
Mijn tijd ook zelfs JLO en Britney waren toen tha bomb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In mijn tijd fapte we op Christina Aguilera, Amanda Bynes en Hilary Duff daar is nu niet veel meer van over.
Amanda van the Amanda Show?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja plus ze is familie van die hobbit uit lord of the Rings.quote:
Nog nooit één nummer van gehoordquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, The Pretty Reckless, is ze leadsinger van
Lizzie McGuirequote:Op vrijdag 12 december 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amanda van the Amanda Show?
Hilary Duff zou ik keihard doen trouwens.
Mijn broer had altijd van die posters van JLO op zijn kamer hangen dus ik weet ook wel wat daar lekker aan wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn tijd ook zelfs JLO en Britney waren toen tha bomb.
Ouwe lullen dit dat
Elijah Wood?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja plus ze is familie van die hobbit uit lord of the Rings.
Ik had JLO Alizee en X-tina op mijn deur hangen tussen de Eminem en Feyenoord posters.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn tijd ook zelfs JLO en Britney waren toen tha bomb.
Ouwe lullen dit dat
quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lizzie McGuire
Amanda show
Pure kwaliteit allemaal.
En dan begin ik nog niet over Saved by the bell
Fok-it niet hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegenwoordig fappen we op Jessica Alba
Toen alles nog gewoon in het Engels op tv kwam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lizzie McGuire
Amanda show
Pure kwaliteit allemaal.
En dan begin ik nog niet over Saved by the bell
Jessica Alba < Hilary Duffquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegenwoordig fappen we op Jessica Alba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |