Zoals ik postte ziet ze er nog steeds uit hoor. Alleen bij jouw foto heeft ze wat meer make-up op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden, tegenwoordig ziet ze er gewoon zo uit
[ afbeelding ]
Ze is echt in 1 jaar veranderd van hottie naar enge emoquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden, tegenwoordig ziet ze er gewoon zo uit
[ afbeelding ]
Werden chicks daar hitsig van dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cruel intentions was altijd mijn film om chicks te regelen. Goeie herinneringen aan.
Vast rare chicks danquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cruel intentions was altijd mijn film om chicks te regelen. Goeie herinneringen aan.
Ik weet niet, is nu al een paar jaar zoquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals ik postte ziet ze er nog steeds uit hoor. Alleen bij jouw foto heeft ze wat meer make-up op.
Van die fase komt ze ook vanzelf af.
Echt héquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is echt in 1 jaar veranderd van hottie naar enge emo
Hij stelt zich gewoon aan dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet wie Fylax is
Alleen bang zijn van een gifje?
Ik vind het altijd zonde wanneer leuke chicks er opeens eng uit willen zienquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is echt in 1 jaar veranderd van hottie naar enge emo
Yup en emotioneel omdat die kerel dood gaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werden chicks daar hitsig van dan?
Chuck Bass godquote:
Ik wil haar wel onder mijn hoede nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet, is nu al een paar jaar zo
Maar ik heb nog nooit thuis een film gekeken met een chickquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup en emotioneel omdat die kerel dood gaat.
Werkte altijd back in de days meisjes vragen bij je film te komen kijken en eindigen met seks.
Die ligt hier ook nog ergens in de kast. Heel lang terug een keer gekeken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film is ook kapotgeil JR .
Hoezo die film brengt seks op een speelse manier in beeld niks mis mee.quote:
Die werkte ook altijd heb beide nog wel ergens op dvd in de kast staan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film is ook kapotgeil JR .
What else is new?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stelt zich gewoon aan dan.
Uitstekend planquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil haar wel onder mijn hoede nemen.
Goede kleren voor haar uitkiezen dit dat.
Snap dat ook niet nee, maar bij haar was wel heel extreemquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stelt zich gewoon aan dan.
[..]
Ik vind het altijd zonde wanneer leuke chicks er opeens eng uit willen zienWAAROM IN HEMELSNAAM
Ja, The Pretty Reckless, is ze leadsinger vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:18 schreef datismijnmening het volgende:
Blijkbaar ging Taylor ineens bij één of andere metalband dus ja
Is dat die donkere uit Thirteen nu ?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat die donkere uit Thirteen nu ?
Die blonde is getrouwd geweest met uber freak Marlyn Manson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |