Niet de gehele cast. Effygodin speelt er nog inquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om het vervangen van de gehele cast te kunnen handelen
Wel kleine tietjes helaasquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keira is nice ja. Mooi lichaam ook
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, mooi lichaamquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel kleine tietjes helaas
Helaas was het niet genoegquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet de gehele cast. Effygodin speelt er nog in
Meestal heb ik daar ook wel moeite mee, maar bij deze kon ik me vrij snel weer inlevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond je? Die vond ik ook zoo vervelend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zusje van die saaie lul die met Effy ging was ook lekker.
Freddyquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zusje van die saaie lul die met Effy ging was ook lekker.
More then a handfull is a waste.quote:
Ja dat was echt een achterlijke aandachtshoer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je? Die vond ik ook zoo vervelend.
Echt zo`n baby
En dat ze ging optreden voor zo`n hoerentalentenshow
In een van die laatste afleveringen was ze tof.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je? Die vond ik ook zoo vervelend.
Echt zo`n baby
En dat ze ging optreden voor zo`n hoerentalentenshow
Dat liedje wat ze ook zongquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was echt een achterlijke aandachtshoer.
Hopelijk word ze gegangbangd door een bende zwarte pieten in de serie.
Freddy was wel lief voor Effyquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In een van die laatste afleveringen was ze tof.
Toen Freddy je weet wel. Duffe lul was dat trouwens die Freddy.
Take what you can get, everything that spills was just excess.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
More then a handfull is a waste.
Ik hou van petite
Emily en Effy die ass to ass naakt doen voor je in bed waarna je beide hun ass mag volgieten met je goddelijke dressingquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat liedje wat ze ook zong
Ass to ass with you![]()
Ass to ass met Effygodin
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emily en Effy die ass to ass naakt doen voor je in bed waarna je beide hun ass mag volgieten met je goddelijke dressing
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Freddy is echt zo'n saaie gozer hè. Groeit echt op tot een burgerlul.
Nee ik weet niet maar dat vind ik gewoon helemaal niksquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Take what you can get, everything that spills was just excess.
-datismijnmening
Nee ik moet duidelijk aan de seks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk aan de vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |