Chris kon ik er eerst niet opkomen waar ik hem van kende.quote:
Komt nog dat was een beetje overdone. Ik kom in serie 1 Cassie Sid en Chris erg waarderen en bij vlagen Tony en die Turk. Vooral die aflevering dat ze op schoolkamp gingen was prachtig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede serie vind ik toffer, omdat meer leukere personages. In de eerste serie waren er veel personages die ik niet zo boeiend vond.
Die gangster baas vond ik ook wel een beetje eruit vallen en niet heel realistisch ook verder![]()
Psycholoogding niet gezien
Rosie lelijk vindenquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar.
[..]
Die tweede is echt lelijkDerde is cute
Ik niet, op wat uitzonderingen na danquote:
Tony vond ik in het eerste seizoen echt een kwal, in het tweede seizoen vond ik het wel zielig voor hem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt nog dat was een beetje overdone. Ik kom in serie 1 Cassie Sid en Chris erg waarderen en bij vlagen Tony en die Turk. Vooral die aflevering dat ze op schoolkamp gingen was prachtig.
Tweede was vooral Cook Effy en Thomas die erg tof zijn.
True, maar zelfvertrouwen is just zelfvertrouwen, ik vind dat beetje extra juist geilquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook zelfvertrouwen hebben zonder arrogant te zijn hoor.
Michelle keert terugquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
Oh in die aflevering die je nu gaat kijken trouwens, zit echt een karakter waar ik helemaal agressief van werd
Dat vind ik echt helemaal niks met zo'n arrogante bakkus.quote:
Je hebt zelf een beetje extra.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True, maar zelfvertrouwen is just zelfvertrouwen, ik vind dat beetje extra juist geil
Haha neequote:Op vrijdag 12 december 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Michelle keert terug
[..]
Dat vind ik echt helemaal niks met zo'n arrogante bakkus.
Zonde. Daarna werd het juist topshowquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:53 schreef datismijnmening het volgende:
Eerste twee seizoenen skins![]()
Daarna afgehaakt
Michelle was inderdaad om zum kotsen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tony vond ik in het eerste seizoen echt een kwal, in het tweede seizoen vond ik het wel zielig voor hem.
Michelle had ik echt een bloedhekel aan die verneukte het. Jal kon ik alleen waarderen omdat ik haar wil raken, maar voor de rest saai personage.
Thomas vind ik juist saai bij tweede generatie. JJgod en Emily vind ik wel tof. En Cook is echt een baas.
Ik juist andersom. Hoewel ik Keira de meest knappe vrouw ever vind ondanks dat ze brunette is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet, op wat uitzonderingen na dan![]()
Niet op lichtblond in ieder geval.
Ooh dat is echt bloedirritantquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha neeadvocaat van Cook. Ten eerste smakt die mongool echt alsof er 10 olifanten in een ruimte van 2 bij2 lopen te eten, en hij heeft zo`n irritante stem
Extra centimeters jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zelf een beetje extra.
Keira is nice ja. Mooi lichaam ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik juist andersom. Hoewel ik Keira de meest knappe vrouw ever vind ondanks dat ze brunette is.
Sketch ja, had ook echt een irritante stem en was raar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Michelle was inderdaad om zum kotsen.
Ik werd trouwens agressief van dat nare wijf dat verliefd was op die homo wat een irritant kind was dat zeg.
Ik ben te autistisch om het vervangen van de gehele cast te kunnen handelenquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde. Daarna werd het juist topshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |