SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMDAT JE ZELF EEN PANNENKOEK BENTquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben nutella pannenkoeken aan het maken.
Ik zou zeggen kom eten en neem KB mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
Nutella pannenkoekendeze vrouw weet hoe te leven
Zomaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
OMDAT JE ZELF EEN PANNENKOEK BENT
Nope. Gesafed, opgeslagen, uitgeprint, ingelijst, uitgedeeld aan alle buren, gedeeld op facebook, instagram, met Jamy Oliver, AIVD, FBI en C&A.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zomaar.
Geef mijn recept terug jij. OWEE ALS JE DURFT TE MAKEN.
Wie is datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Gesafed, opgeslagen, uitgeprint, ingelijst, uitgedeeld aan alle buren, gedeeld op facebook, instagram, met Jamy Oliver, AIVD, FBI en C&A.
Ik doe niet aan lunch-ontbijt-diner. Eet gewoon waar ik zin in heb. Maar meestal gewoon warm.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Borte doe eens een goed lunch recept dan
Sandwichspreadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lunch-ontbijt-diner. Eet gewoon waar ik zin in heb. Maar meestal gewoon warm.
Of wasa thin & crisp rozemarijn met heinz sandwichspread (die rode) en schijfjes avocado erop.
Ooh jamie, dacht dat je jamy zei.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
Jamie Oliver.
[ afbeelding ]
Met je hoofd.
Je bent een schande, gotu boklu.quote:
Ikke vandaag dan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
Sws mijn mama![]()
ANNE SENI SEVIYORUM KIZ!
ANNE CANDIR YAHU!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ikke vandaag dan.
Een Poolse vrouw op werk zat pannenkoeken te eten en ik kreeg door haar ook zin.:@ Maar bedacht mij toen bedacht dat we thuis geen melk meer hadden en appte mama 'anne, markete gidiyorsan bana sut al'
Schrijft ze terug 'kusura bakma, markete gitmiyoruz'![]()
En toen ik zei 'taz'![]()
En toen heeft ze gehaald.![]()
Taz.Magic word.
Haar yoghurt was op, was ze vast vergeten en dacht wss 'kan ik ook meteen melk halen'.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ANNE CANDIR YAHU!
Baba ook hoor.![]()
En toch sDGHIHSGhOHSoihg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ik op mezelf ga.
Gewoon eigen duzen. Word helemaal leip hieroooooooo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haar yoghurt was op, was ze vast vergeten en dacht wss 'kan ik ook meteen melk halen'.
Soms kan ze heel lief zijn ja.
Lief heee zijn ze somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |