Als je er maar vanaf bentquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Moet je m gratis weg laten lopen dan?
Heel wat beter dan die KPN troep.quote:
Dan is het nog wel om te jankenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat had ik wel verwacht , dat het lulletje mag blijven.
Te eigenwijs om hun verlies te nemen
Ja. Op laten rotten die gozer.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Moet je m gratis weg laten lopen dan?
Denswil, Viergever, Riedewald, een zak aardappelen.quote:
Ik heb hem nog niet gezien vandaag .quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel wat beter dan die KPN troep.
Gelukkig zat ik te schijten toen die kutreclame er was vandaag
Is dat met die iPad in de klas?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel wat beter dan die KPN troep.
Gelukkig zat ik te schijten toen die kutreclame er was vandaag
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat met die iPad in de klas?
Het is gewoon een trauma . Komt nog erbij dat Frankie het helemaal in hem ziet zittenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het nog wel om te janken
[..]
[..]
haha...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Brammess het volgende:
Kishna - Milik - El Ghazi
Andersen - Klaassen
Serero
Boil Dens Velt Rhijn
Cillessen
Duidelijk dat we zo moeten spelen en dan kunnen we elk team in de EL verslaan
We hebben zoveel geld. We hebben een speler die iedereen een trauma bezorgt. Hij heeft een aflopend contract. Toch maar verlengen ook al belemmert hij de vooruitgang. Want MONEY MONEY MONEY. Alle kleine beetjes helpen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon een trauma . Komt nog erbij dat Frankie het helemaal in hem ziet zitten
LOLquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Brammess het volgende:
Andersen - Klaassen
Serero
Boil Dens Velt Rhijn
Cillessen
Financieel gaat gewoon boven het voetbal dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben zoveel geld. We hebben een speler die iedereen een trauma bezorgt. Hij heeft een aflopend contract. Toch maar verlengen ook al belemmert hij de vooruitgang. Want MONEY MONEY MONEY. Alle kleine beetjes helpen.
Oohja dat is een bloedirritante reclame jaquote:
En die van bol.com?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja dat is een bloedirritante reclame ja
Maar er zijn sowieso veel irritante reclames. Nu al een bloedhekel aan dat kerstlied van Jumbo
God mag weten waarom.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon een trauma . Komt nog erbij dat Frankie het helemaal in hem ziet zitten
En met een beetje pech ook van iedereen verliezenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Brammess het volgende:
Andersen - Klaassen
Serero
Boil Dens Velt Rhijn
Cillessen
Stichting Doe Een Wens voor Sigthorssonquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Financieel gaat gewoon boven het voetbal dat is wel duidelijk.
Alsof je er meer dan een miljoen voor krijgt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben zoveel geld. We hebben een speler die iedereen een trauma bezorgt. Hij heeft een aflopend contract. Toch maar verlengen ook al belemmert hij de vooruitgang. Want MONEY MONEY MONEY. Alle kleine beetjes helpen.
Hier een wens : kop erafquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stichting Doe Een Wens voor Sigthorsson
Beter houden ze een prijsvraag voor supporters om een wedstrijdje basisspeler van Ajax te winnen. Daar heb je nog meer aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stichting Doe Een Wens voor Sigthorsson
met flappiequote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me niet zo voor de geest halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |