Wist je dat Timmy Simons vandaag jarig is? 38 jaar!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brugge heeft Timmy Simons, het slot op de deur. Zie daar maar eens langs te komen.
Die is dan wel weg hoop ikquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan komt die zwakke Moisander tegen (als die blijft) Die moet dan waarschijnlijk janken
Romantiek van de sport.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon geen geschiedenis schrijven omdat de scheids een klootviool is.
Ik heb mijn traanbuizen al op laten drogen toen Sigthorsson contractverlenging kreeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die blijft ga ik zelf janken
Als hij nou twee seizoenen echt meesterlijk heeft gespeeld snap ik dat. Maar hij speelde niet meer dan degelijk, en dan moet je gewoon doorgeselecteerd worden als je dit jaar KEIHARD faalt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, iedereen geeft weer het kredietargument.
Maar dat had ik wel verwacht , dat het lulletje mag blijven.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn traanbuizen al op laten drogen toen Sigthorsson contractverlenging kreeg.
[..]
kan nietquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwiedettie terug in de Kuip
Moet je m gratis weg laten lopen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat had ik wel verwacht , dat het lulletje mag blijven.
Te eigenwijs om hun verlies te nemen
Wie moet er spelen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn traanbuizen al op laten drogen toen Sigthorsson contractverlenging kreeg.
[..]
Als hij nou twee seizoenen echt meesterlijk heeft gespeeld snap ik dat. Maar hij speelde niet meer dan degelijk, en dan moet je gewoon doorgeselecteerd worden als je dit jaar KEIHARD faalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |