Volgens mij is dat daar ook standaard geregeld hoor. De pot 1 en beste CL deelnemers mogen altijd het beslissende duel thuis spelen volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de EL is daar toch geen regel voor?
even kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat daar ook standaard geregeld hoor. De pot 1 en beste CL deelnemers mogen altijd het beslissende duel thuis spelen volgens mij.
klopt, geplaatste status is eerst uitspelenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat daar ook standaard geregeld hoor. De pot 1 en beste CL deelnemers mogen altijd het beslissende duel thuis spelen volgens mij.
Ajax en een gunstige lotingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom belangrijk dat je sowieso ff brugge loot
Klopt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Brugge heeft Timmy Simons, het slot op de deur. Zie daar maar eens langs te komen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste twee seizoenen was het nou ook niet heel ongunstig wat we kregen in de EL hoor.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brugge heeft Timmy Simons, het slot op de deur. Zie daar maar eens langs te komen.
Salzburg van vorig jaar was een beetje een machine hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste twee seizoenen was het nou ook niet heel ongunstig wat we kregen in de EL hoor.
Toen hadden we ook zwaarder kunnen loten hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Salzburg van vorig jaar was een beetje een machine hoor
Maar je hebt wel gelijk
Gaat ook gebeuren tegen een Zenit of Kiev.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker eruit gecounterd worden
Maxi Kruse tegen Veltmanquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Herrmann tegen Bolussen of Viergever, Kramer op Serano. Lachen man.
Zenit is een verzameling sterretjes wat amper samen kan spelenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren tegen een Zenit of Kiev.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |