Onderaan staat ook een 'open nieuw deel'-knopjequote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
Zal wel een snellere maniervoor zijn die ik niet ken
Er staat gewoon open een nieuw deel als die dicht is.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
Man man manquote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
Ik heb minder dan jijquote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke, dan moet ik je maar geloven, iemand met maar 2 notes moet wel eerlijk zijn.
Dat weet je na 8 maanden en ruim 5 duizend posts nog steeds niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
TT en OP kopieren?
wordt ikquote:
Heb ik 5000 posts?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat weet je na 8 maanden en ruim 5 duizend posts nog steeds niet?
Bijna 6000 alquote:
godver pauske heb ik 3 minuten van mijn leven verspild aan picas van liz zoeken + posten en je reageert niet eensquote:
Nou over het algemeen wel. 1 keer per 8.500 posts schiet ik uit m'n slof.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke, dan moet ik je maar geloven, iemand met maar 2 notes moet wel eerlijk zijn.
Ja ik kan niet zo snel op mobielquote:Op donderdag 11 december 2014 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver pauske heb ik 3 minuten van mijn leven verspild aan picas van liz zoeken + posten en je reageert niet eens
snotaap
DAT IS JUIST GEILquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo snel op mobiel![]()
Moet wel zeggen: mooie piccas!![]()
![]()
Maar wel beetje dark steeds die mevrouw
Een half jaar geleden was je wel wat negatiever aanwezig, volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
Ik krijg bijna nooit meer notes, ik vraag me af of ik me beter gedraag of dat de mods het gewoon opgegeven hebben
Komt omdat je Spartacus bent man, de lieveling van het gewone volk, als ze je straffen komen er rellen en alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
Ik krijg bijna nooit meer notes, ik vraag me af of ik me beter gedraag of dat de mods het gewoon opgegeven hebben
spartacus nog nooit gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je Spartacus bent man, de lieveling van het gewone volk, als ze je straffen komen er rellen en alles.
Toen kwam ikquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was je wel wat negatiever aanwezig, volgens mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |