Ik kan water juist alleen converteren in een soort bierkleurige substantie.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is toch al tijden aan de kekke wijntjes, zoals een goede hipster betaamt? Wel handig, ik meen mij te herinneren dat Jezus dat kon maken van water.
Gewoon dat drinken dus.quote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan water juist alleen converteren in een soort bierkleurige substantie.
Grolschquote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan water juist alleen converteren in een soort bierkleurige substantie.
Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Zitten we nou nog steeds met die dikke hoeren te kijken?!
Liever nietquote:
Dikke hoeren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Zitten we nou nog steeds met die dikke hoeren te kijken?!
De TT. Dat we nog steeds met dit topic bezig zijnquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De TT. Dat we nog steeds met dit topic bezig zijn
Is al eeuwen open, trage harries!
Je bent blind voor dikke hoeren!quote:
Hoe is het mogelijk!quote:
Daarom had ik gisteren vrij genomenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo moe... Ik ben te oud voor events die tot 's avonds laat duren terwijl je gewoon moet werken de volgende ochtend.
T kan geen gewenning zijn. Want zo ben je niet, dik en hoerig.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T kan geen gewenning zijn. Want zo ben je niet, dik en hoerig.
O ja, ik zag de foto. Iets met coiffure award toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Het was best spannend gisteren, een zaal met 80 kappers binnen moeten met mijn blonde haar
"Congratulatioooons! You ma'am, are not a fat whore!"quote:
Wie organiseert zoiets dan ook op maandagavondquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo moe... Ik ben te oud voor events die tot 's avonds laat duren terwijl je gewoon moet werken de volgende ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |