Die van mij is echt te mislukt om op FB te zettenquote:Op maandag 15 december 2014 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. de eerste kerstbomen heb ik ook op FB![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij is echt te mislukt om op FB te zetten
Heb er nog geen een gezienquote:Op maandag 15 december 2014 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. de eerste kerstbomen heb ik ook op FB![]()
Juist daarom doen!quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is echt te mislukt om op FB te zetten
nu ben ik benieuwd naar jouw boom!quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pasteltinten met glitters in een goedkope kunstboom ftw!
quote:Op maandag 15 december 2014 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Die FB-verkoophoek, iemand probeert een bon van Zalando te verpatsen die gewoon bij de post zat![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Die FB-verkoophoek, iemand probeert een bon van Zalando te verpatsen die gewoon bij de post zat![]()
![]()
Klinkt als mijn boom.quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pasteltinten met glitters in een goedkope kunstboom ftw!
Dat ding kost niks, ik heb hem ook gehad. Je krijgt iets van 20 euro korting dus op zich is het leuk geprobeerd, maar aan de andere kant heeft bijna iedereen dat ding gehad, dus verloot dat ding dan, stelletje hebberds.quote:Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Meer dan 4 euro krijgt ie er niet voor (gok dat ie 5 euro kost), maar snap dan niet dat mensen dat nog doen
Hij staat niet voor niets in de verkoophoekquote:Op maandag 15 december 2014 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding kost niks, ik heb hem ook gehad. Je krijgt iets van 20 euro korting dus op zich is het leuk geprobeerd, maar aan de andere kant heeft bijna iedereen dat ding gehad, dus verloot dat ding dan, stelletje hebberds.
quote:Op maandag 15 december 2014 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar jouw boom!
Je hebt altijd mensen die de hele dag thuis zitten en iedere gratis euro goed kunnen gebruiken he.quote:Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Meer dan 4 euro krijgt ie er niet voor (gok dat ie 5 euro kost), maar snap dan niet dat mensen dat nog doen
Als je t zo goed kan gebruiken moet je niiet bestellen bij Zalandoquote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die de hele dag thuis zitten en iedere gratis euro goed kunnen gebruiken he.
Nee daarom gebruiken ze die bon ook niet maar verkopen ze hem.quote:Op maandag 15 december 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t zo goed kan gebruiken moet je niiet bestellen bij Zalando
Dat betekent dat ze daar dus al besteld hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee daarom gebruiken ze die bon ook niet maar verkopen ze hem.
Dat snap ik ook wel, maar misschien heb ik nog iets te veel principesquote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die de hele dag thuis zitten en iedere gratis euro goed kunnen gebruiken he.
Nergens goed voor.quote:Op maandag 15 december 2014 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar misschien heb ik nog iets te veel principes
Eindelijk!quote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan gooi ik ze allemaal overboord!
Tof. Neuken?quote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan gooi ik ze allemaal overboord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |