Echt zo belabberdquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke film was dat.
Ik heb vanmorgen getekend!quote:
Ik stel me dan zo voor dat je je framboosje in inkt doopt en met je tetten tekentquote:
Ik vind dit nog prima. Meer wordt lelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook wel weer een beetje te veel van het goede hoor
Wat voor tegenbod? Financieel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb weer een Singapore aanbod gekregen.
Ditmaal geen 6 maanden maar 2 maanden.
Sta er niet geheel onwelwillend tegenover.
Maandag tegenbod doen.
2 van die grote 'stempels' op het blad precies onder mijn naam!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stel me dan zo voor dat je je framboosje in inkt doopt en met je tetten tekent
Nee qua data.quote:
Even heen en weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Nee qua data.
Ik wil 2x een maand ipv 1x 2 maanden.
Ik heb in Februari de premiere van m'
Ja of maandje daar, maandje hier (of 2 weken), maandje daar.quote:
Tickets zijn nou toch echt nooit het probleem. In europ vaak 1 keer in de week of om de week. Daar buiten vaak recht op 1 keer per maand terugquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of maandje daar, maandje hier (of 2 weken), maandje daar.
Is ook handiger met werk hier. Want alles mag dan wel online en 24-7 en wereldeconomie zijn, maar dat werkt toch echt niet altijd even handig met je baan hier en tijdverschillen.
En ja dat kost ze dus een retourtje extra qua geld, maar mijn directe baas hier zegt "Ach, we vragen ook nogal wat van jou. Dus mag je best iets terugvragen.".
Nee, dus ik vind t op zich best een goeie oplossing. En dat zie ik ook nog wel zitten. Maandje, maandje. Prima. Niet te lang, toch leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tickets zijn nou toch echt nooit het probleem. In europ vaak 1 keer in de week of om de week. Daar buiten vaak recht op 1 keer per maand terug
Spannend. Mooie uitdagingenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dus ik vind t op zich best een goeie oplossing. En dat zie ik ook nog wel zitten. Maandje, maandje. Prima. Niet te lang, toch leuk.
Nu moet alleen de tegenpartij het er mee eens zijn.
Zit namelijk zo:
Dat eerste aanbod voor minimala een half jaar heb ik afgeslagen.
Daarvoor hebben ze 2 nieuwe mensen aangenomen die er nu zitten.
Die hebben nu beide ontslag genomen. Dus er is een gat.
Plan is dat ik en de CFO die taken gaan leren en daarna mee naar Nederland nemen.
Voorstel aan de ontslagnemende mensen is dan ook tijdens die 2 maanden nog parttime te komen werken.
Ze hebben nl geen nieuwe baan. Zijn beide oude mummelende mannetjes die t toch iets te zwaar vonden en bij familie willen zijn.
Als ik dus zeg: Prima, maar dan 2x een maand, dan wil dat ook zeggen dat die mannetjes 2x een maand parttime moeten komen werken i.p.v. 1x 2 maanden. Of ze dat willen is de vraag.
Komt sowieso een hoop aan hier, qua werk.quote:
taupe?quote:
Het zal nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niemand "thuis zitten"
En Lincoln is sexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |