Inmiddels dus:quote:Op donderdag 11 december 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Sons of Anarchy meets Game of Thrones
Ok gelukkig is Sons afgelopen, zijn imago als bad ass motorrijder is nu weg in mijn hoofd. En ik weet nu ook pas dat hij een Brit is, had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Sons of Anarchy meets Game of Thrones
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat zetten ze op hun site als reclame, dus dit is 1 van hun betere werken
Heb je medelijden met ze?quote:
Als je n tattoo zet. Doe t dan goed denk ik altijd.quote:
Hij is z'n carriere idd begonnen als t kleine bottomboytje in Queer as Folk. Maar goed, geeft alleen maar aan dat ie veelzijdig is. Pun intended.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok gelukkig is Sons afgelopen, zijn imago als bad ass motorrijder is nu weg in mijn hoofd. En ik weet nu ook pas dat hij een Brit is, had ik niet verwacht eigenlijk.
Je wil er als "artiest" toch ook wel trots op zijn lijkt me.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je n tattoo zet. Doe t dan goed denk ik altijd.
Dat lijkt me zo eng he. Ik heb ook wel ideetjes voor een tatoeage maar naast het feit dat ik niet weet of het bij me past en dat ik bang ben dat ik er spijt van krijg, moet je ook nog eens kijken dat je hem door de goede artist laat zetten en dat ie het niet verkloot.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij ook nog steeds ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo eng he. Ik heb ook wel ideetjes voor een tatoeage maar naast het feit dat ik niet weet of het bij me past en dat ik bang ben dat ik er spijt van krijg, moet je ook nog eens kijken dat je hem door de goede artist laat zetten en dat ie het niet verkloot.
En laat dan 1 van de beginpunten zijn dat je gaat rondvragen naar de artiest die je voor ogen hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach hij had mij overtuigt met zijn rol als Jax, dus hij kan wel wat idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is z'n carriere idd begonnen als t kleine bottomboytje in Queer as Folk. Maar goed, geeft alleen maar aan dat ie veelzijdig is. Pun intended.
mag ik op de speer van Lincoln gaan zitten?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:51 schreef Belsezar het volgende:
Net de nieuwe Mad Max trailer gezien
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:31 schreef Ang3l het volgende:
17:30!
Work's over!
Ik ga thuis huilen!
En geneukt worden!
Doei!
Houdoe!
Was degene die je thuis hebt zitten nog niet voldoende?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mag ik op de speer van Lincoln gaan zitten?
Mensen.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Er staat iemand in de lokale verkoophoek op Facebook die een nestje kittens verkoopt met als thema het Achterhuis. De kittens heten Otto, Margot en Anne.
Godallejezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |