Ik kan water juist alleen converteren in een soort bierkleurige substantie.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is toch al tijden aan de kekke wijntjes, zoals een goede hipster betaamt? Wel handig, ik meen mij te herinneren dat Jezus dat kon maken van water.
Gewoon dat drinken dus.quote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan water juist alleen converteren in een soort bierkleurige substantie.
Grolschquote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan water juist alleen converteren in een soort bierkleurige substantie.
Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Zitten we nou nog steeds met die dikke hoeren te kijken?!
Liever nietquote:
Dikke hoeren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Zitten we nou nog steeds met die dikke hoeren te kijken?!
De TT. Dat we nog steeds met dit topic bezig zijnquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De TT. Dat we nog steeds met dit topic bezig zijn
Is al eeuwen open, trage harries!
Je bent blind voor dikke hoeren!quote:
Hoe is het mogelijk!quote:
Daarom had ik gisteren vrij genomenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo moe... Ik ben te oud voor events die tot 's avonds laat duren terwijl je gewoon moet werken de volgende ochtend.
T kan geen gewenning zijn. Want zo ben je niet, dik en hoerig.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T kan geen gewenning zijn. Want zo ben je niet, dik en hoerig.
O ja, ik zag de foto. Iets met coiffure award toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Het was best spannend gisteren, een zaal met 80 kappers binnen moeten met mijn blonde haar
"Congratulatioooons! You ma'am, are not a fat whore!"quote:
Wie organiseert zoiets dan ook op maandagavondquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo moe... Ik ben te oud voor events die tot 's avonds laat duren terwijl je gewoon moet werken de volgende ochtend.
Nee, eindejaarsdiner van mijn werk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik zag de foto. Iets met coiffure award toch?
Kappersquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie organiseert zoiets dan ook op maandagavond
O ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, eindejaarsdiner van mijn werk.
Aah, je hebt het iig geprobeerdquote:
Ik denk ik toon interessequote:Op dinsdag 16 december 2014 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah, je hebt het iig geprobeerd
Ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik toon interesse
Want ik HEB gister echt een foto van je gezien met je blonde bekkie op een feest
Cherrylips and Angels are watching her every move!quote:
En wat?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat?
Moeten we ook nog een menign hebben?
Als t niet intereessant isquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sinds wanneer hebben jullie die niet!?
quote:
Luiquote:
Smerig!quote:
O ik dacht een kwartetje van hoerenquote:
Wat een schattig woord, kwartetjequote:Op dinsdag 16 december 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht een kwartetje van hoeren
IK zou d'r slaan. T liefst in een bad met vla.quote:
Verkleinwoord hequote:Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een schattig woord, kwartetje
Ieuw, vlaquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK zou d'r slaan. T liefst in een bad met vla.
Zou ik gewoon doen hoor!
*pakt popcorn en smartphone*
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet durft hoor
Oh. In mijn hoofd niet hoor.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar we wisten sowieso toch al dat er af en toe iets niet goed zit in jouw hoofd
Het was denk ik niet wat ze er van gehoopt hadden...quote:
Dan hebben we de vierde ook te pakkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was denk ik niet wat ze er van gehoopt hadden...
Verstandig om aan dat beeld vast te houdenquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:11 schreef missbehavin het volgende:
En in mijn hoofd blijf je gewoon slanke mooie Cue hoor, niks teleurstellend
Die kwamen laatst ook ergens langs, geen idee meer waarquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik pies in m'n broek om de flauwe "site down" tweets
"Hmm, mongooltjes.nl is al een hele tijd down"
"Ja, noodlanding.nl is ook al uit de lucht!"
"Die site van gay.nl doet ook geen flikker"
"Die van marijkehelwegen.nl is under construction"
"Tsss, en uwv.nl werkt niet!"
"Die van familieverstappen.nl is gewoon gecrasht"
"Nou bij peterjanrens.nl is t altijd maar de vraag: doet ie t of doet ie t niet"
"Ondertussen loopt die van obstipatie.nl de hele tijd vast"
"O, die van oogafwijking.nl doet t, dat scheelt"
"Carnaval.nl ook, maar daar wordt ook goed gehost!"
"Ja en die van atleten.nl is ook weer up and running"
Ja he, hoe verzinnen ze hetquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik pies in m'n broek om de flauwe "site down" tweets
"Hmm, mongooltjes.nl is al een hele tijd down"
"Ja, noodlanding.nl is ook al uit de lucht!"
"Die site van gay.nl doet ook geen flikker"
"Die van marijkehelwegen.nl is under construction"
"Tsss, en uwv.nl werkt niet!"
"Die van familieverstappen.nl is gewoon gecrasht"
"Nou bij peterjanrens.nl is t altijd maar de vraag: doet ie t of doet ie t niet"
"Ondertussen loopt die van obstipatie.nl de hele tijd vast"
"O, die van oogafwijking.nl doet t, dat scheelt"
"Carnaval.nl ook, maar daar wordt ook goed gehost!"
"Ja en die van atleten.nl is ook weer up and running"
Owja die is wel eens bij RTL Late night langs geweestquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:04 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oom-twitter-grappen/
Januari 2014 beldequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Zie filmpjequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Zekerquote:
twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 19:21:59Was begonnen aan Homeland, maar schrijver is blijkbaar nooit ontvoerde soldaat-terrorist geweest. Jammer, snel gestopt. Cc @PeterRdeV reageer retweet
O kan niet wachten tot ik aan seizoen 4 kan beginnen als ie echt zo tof schijnt te zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zekertwitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 19:21:59Was begonnen aan Homeland, maar schrijver is blijkbaar nooit ontvoerde soldaat-terrorist geweest. Jammer, snel gestopt. Cc @PeterRdeV reageer retweet
Nee, in Pakistan gaat het lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je ze gewaarschuwd voor die gijzeling in Sydney?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kan niet wachten tot ik aan seizoen 4 kan beginnen als ie echt zo tof schijnt te zijn
twitter:sverschuren twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 19:25:33@AlexanderNL Was begonnen aan Spongebob, maar schrijver heeft blijkbaar nooit in een ananas diep in de zee gewoond. Jammer, snel gestopt. reageer retweet
Nee, dat ruimt lekker op. 1 terrorist minderquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je ze gewaarschuwd voor die gijzeling in Sydney?
Ohja. En voor MH17 en MH370 is dat ook nog op tijd!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, in Pakistan gaat het lekker
Ja die zag ik laatst ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:05 schreef CherryLips het volgende:
http://brekend.nl/2014/08(...)e-flauw-ze-ook-zijn/
Heb niet eens pillen gehadquote:
Via What's App? Dan typen ze soms een heel lang verhaal, minutenlang zijn ze ermee bezig, en uiteindelijk komen er vier woorden uit. Dat vertrouw ik ook nooit zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Slecht teken als iemand zegt "oeps..."
en vervoglens een lang verhaal typt
Nouja, de 'oeps" zegt al genoeg.. en idd.. slecht nieuwsquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via What's App? Dan typen ze soms een heel lang verhaal, minutenlang zijn ze ermee bezig, en uiteindelijk komen er vier woorden uit. Dat vertrouw ik ook nooit zo.
Wie gaat er dan ook met Polen in zee?!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, de 'oeps" zegt al genoeg.. en idd.. slecht nieuws![]()
Verhuisbus is wss alsnog in polen ipv beschikbaar voor mij
Dat stomme bedrijf waar ik naartoe gaquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met Polen in zee?!
Klinkt heerlijk! Lepeltje-lepeltje onder het bureau?quote:
Jij bent zeker de binnenste?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Lepeltje-lepeltje onder het bureau?
Alleen als je van mijn vetrol afblijftquote:
Ik heb nog wel een dikke vetrol voor jequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen als je van mijn vetrol afblijft
Shit. Ik hang te lang in t gym-topic rondquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een dikke vetrol voor jeNomsayin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |