Echt zo belabberdquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke film was dat.
Ik heb vanmorgen getekend!quote:
Ik stel me dan zo voor dat je je framboosje in inkt doopt en met je tetten tekentquote:
Ik vind dit nog prima. Meer wordt lelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook wel weer een beetje te veel van het goede hoor
Wat voor tegenbod? Financieel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb weer een Singapore aanbod gekregen.
Ditmaal geen 6 maanden maar 2 maanden.
Sta er niet geheel onwelwillend tegenover.
Maandag tegenbod doen.
2 van die grote 'stempels' op het blad precies onder mijn naam!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stel me dan zo voor dat je je framboosje in inkt doopt en met je tetten tekent
Nee qua data.quote:
Even heen en weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Nee qua data.
Ik wil 2x een maand ipv 1x 2 maanden.
Ik heb in Februari de premiere van m'
Ja of maandje daar, maandje hier (of 2 weken), maandje daar.quote:
Tickets zijn nou toch echt nooit het probleem. In europ vaak 1 keer in de week of om de week. Daar buiten vaak recht op 1 keer per maand terugquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of maandje daar, maandje hier (of 2 weken), maandje daar.
Is ook handiger met werk hier. Want alles mag dan wel online en 24-7 en wereldeconomie zijn, maar dat werkt toch echt niet altijd even handig met je baan hier en tijdverschillen.
En ja dat kost ze dus een retourtje extra qua geld, maar mijn directe baas hier zegt "Ach, we vragen ook nogal wat van jou. Dus mag je best iets terugvragen.".
Nee, dus ik vind t op zich best een goeie oplossing. En dat zie ik ook nog wel zitten. Maandje, maandje. Prima. Niet te lang, toch leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tickets zijn nou toch echt nooit het probleem. In europ vaak 1 keer in de week of om de week. Daar buiten vaak recht op 1 keer per maand terug
Spannend. Mooie uitdagingenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dus ik vind t op zich best een goeie oplossing. En dat zie ik ook nog wel zitten. Maandje, maandje. Prima. Niet te lang, toch leuk.
Nu moet alleen de tegenpartij het er mee eens zijn.
Zit namelijk zo:
Dat eerste aanbod voor minimala een half jaar heb ik afgeslagen.
Daarvoor hebben ze 2 nieuwe mensen aangenomen die er nu zitten.
Die hebben nu beide ontslag genomen. Dus er is een gat.
Plan is dat ik en de CFO die taken gaan leren en daarna mee naar Nederland nemen.
Voorstel aan de ontslagnemende mensen is dan ook tijdens die 2 maanden nog parttime te komen werken.
Ze hebben nl geen nieuwe baan. Zijn beide oude mummelende mannetjes die t toch iets te zwaar vonden en bij familie willen zijn.
Als ik dus zeg: Prima, maar dan 2x een maand, dan wil dat ook zeggen dat die mannetjes 2x een maand parttime moeten komen werken i.p.v. 1x 2 maanden. Of ze dat willen is de vraag.
Komt sowieso een hoop aan hier, qua werk.quote:
taupe?quote:
Het zal nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niemand "thuis zitten"
En Lincoln is sexy.
Wijs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het idee om nog naar buiten te gaan maar op gegeven
Er komen geen zwarte naar Epequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, komt dat dan deze kant op?
Idd, ik weet niet of het nou gewoon avond wordt of dat zo de pleuris uitbreektquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Belsezar het volgende:
Het is hier ook al goed donker aan het worden
Ik denk beide en ik moet straks nog naar de supermarktquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, ik weet niet of het nou gewoon avond wordt of dat zo de pleuris uitbreekt
Het einde der tijden!quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, ik weet niet of het nou gewoon avond wordt of dat zo de pleuris uitbreekt
quote:
en, blij dat je nog geweest bent?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:42 schreef Cue_ het volgende:
Regent echt teveel![]()
Wil eignelijk vanavond nog wel even langs de kroeg, maar niet als ik lopend door de harde regen moet
Ik heb het gevoel dat je ergens op doeltquote:Op zondag 14 december 2014 20:15 schreef KomtTijd... het volgende:
en, blij dat je nog geweest bent?
Althans, zaterdag dan
Loserquote:Op maandag 15 december 2014 08:01 schreef Q. het volgende:
De koffie is op. Dit wordt een zware week.
Die van mij is echt te mislukt om op FB te zettenquote:Op maandag 15 december 2014 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. de eerste kerstbomen heb ik ook op FB![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij is echt te mislukt om op FB te zetten
Heb er nog geen een gezienquote:Op maandag 15 december 2014 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. de eerste kerstbomen heb ik ook op FB![]()
Juist daarom doen!quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is echt te mislukt om op FB te zetten
nu ben ik benieuwd naar jouw boom!quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pasteltinten met glitters in een goedkope kunstboom ftw!
quote:Op maandag 15 december 2014 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Die FB-verkoophoek, iemand probeert een bon van Zalando te verpatsen die gewoon bij de post zat![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Die FB-verkoophoek, iemand probeert een bon van Zalando te verpatsen die gewoon bij de post zat![]()
![]()
Klinkt als mijn boom.quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pasteltinten met glitters in een goedkope kunstboom ftw!
Dat ding kost niks, ik heb hem ook gehad. Je krijgt iets van 20 euro korting dus op zich is het leuk geprobeerd, maar aan de andere kant heeft bijna iedereen dat ding gehad, dus verloot dat ding dan, stelletje hebberds.quote:Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Meer dan 4 euro krijgt ie er niet voor (gok dat ie 5 euro kost), maar snap dan niet dat mensen dat nog doen
Hij staat niet voor niets in de verkoophoekquote:Op maandag 15 december 2014 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding kost niks, ik heb hem ook gehad. Je krijgt iets van 20 euro korting dus op zich is het leuk geprobeerd, maar aan de andere kant heeft bijna iedereen dat ding gehad, dus verloot dat ding dan, stelletje hebberds.
quote:Op maandag 15 december 2014 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar jouw boom!
Je hebt altijd mensen die de hele dag thuis zitten en iedere gratis euro goed kunnen gebruiken he.quote:Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]Meer dan 4 euro krijgt ie er niet voor (gok dat ie 5 euro kost), maar snap dan niet dat mensen dat nog doen
Als je t zo goed kan gebruiken moet je niiet bestellen bij Zalandoquote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die de hele dag thuis zitten en iedere gratis euro goed kunnen gebruiken he.
Nee daarom gebruiken ze die bon ook niet maar verkopen ze hem.quote:Op maandag 15 december 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t zo goed kan gebruiken moet je niiet bestellen bij Zalando
Dat betekent dat ze daar dus al besteld hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee daarom gebruiken ze die bon ook niet maar verkopen ze hem.
Dat snap ik ook wel, maar misschien heb ik nog iets te veel principesquote:Op maandag 15 december 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die de hele dag thuis zitten en iedere gratis euro goed kunnen gebruiken he.
Nergens goed voor.quote:Op maandag 15 december 2014 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar misschien heb ik nog iets te veel principes
Eindelijk!quote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan gooi ik ze allemaal overboord!
Tof. Neuken?quote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan gooi ik ze allemaal overboord!
Ik ben niet Turks, is dat goed?quote:Op maandag 15 december 2014 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb krullen en blauwe ogen, daten in een bruin café?
Prima, turken zijn veel te frigide.quote:Op maandag 15 december 2014 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet Turks, is dat goed?
quote:
Belachelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
moet m'n vervanger in werken en FOK!ken hoort officieel niet bij mijn takenpakket.
Waren we alquote:Op maandag 15 december 2014 14:52 schreef Q. het volgende:
We zijn gedoemd.
http://www.dailymail.co.u(...)ey-terror-siege.html
Ik weet eigenlijk niet wat erger isquote:Op maandag 15 december 2014 14:52 schreef Q. het volgende:
We zijn gedoemd.
http://www.dailymail.co.u(...)ey-terror-siege.html
...de selfies of de gijzeling zelf?quote:Op maandag 15 december 2014 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat erger is
... of Q. die als zelfverklaarde heiland het einde der tijden aankondigt.quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
...de selfies of de gijzeling zelf?
Bier is op?quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... of Q. die als zelfverklaarde heiland het einde der tijden aankondigt.
Q. is toch al tijden aan de kekke wijntjes, zoals een goede hipster betaamt? Wel handig, ik meen mij te herinneren dat Jezus dat kon maken van water.quote:
Daarom, dat levert een boel bezuinigingen hier op hoor. Water kost bijna niets.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is toch al tijden aan de kekke wijntjes, zoals een goede hipster betaamt? Wel handig, ik meen mij te herinneren dat Jezus dat kon maken van water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |