Dat is in the eye of the beholder blijkbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lees nu eens goed wat ik schreef, dat is dus hoe jij bent overgekomen of ik lieg. Volgens mij is het allemaal redelijk waar dus als je erdoor afgezeken wordt ligt dat aan jouw eigen teksten.
haha precies!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is in the eye of the beholder blijkbaar.
Kritiek en harde aanpak hoeft niet zo hier. Althans ik voel die behoefte niet.
Maar Wespensteek/Queller, als je het allemaal zo tenenkrommend vind dan kan je je toch gewoon niet reageren? Je bent niet van de forumpolitie, toch?
Grappig en dat voor iemand die kijkt wat er te verdienen val aan het laten bezorgen van folders door ook nog eens weer een ander bedrijf in te huren. Maar gefeliciteerd je begint zelfs na te denken over wat je kunt verdienen, hoeveel werk het is en waar je mee bezig gaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef arclite86 het volgende:
[..]
oud papier verkopen wat mij een mischien een paar euro oplevert en mij heel veel tijd kost noem ik geen 'goede tips'
Deze zwartwerkende knutselsmurf heeft niets in WGR te zoeken. Jammer dat PUB het niet meer doet...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Bart2002 het volgende:
Maar Wespensteek/Queller, als je het allemaal zo tenenkrommend vind dan kan je je toch gewoon niet reageren? Je bent niet van de forumpolitie, toch?
Ik reageer toch heel netjes. Alleen TS is er niet zo blij mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is in the eye of the beholder blijkbaar.
Kritiek en harde aanpak hoeft niet zo hier. Althans ik voel die behoefte niet.
oh wacht ff... is dit de forumpolite weerquote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Grappig en dat voor iemand die kijkt wat er te verdienen val aan het laten bezorgen van folders door ook nog eens weer een ander bedrijf in te huren. Maar gefeliciteerd je begint zelfs na te denken over wat je kunt verdienen, hoeveel werk het is en waar je mee bezig gaat.
is goed bart, want met deze grappenmakers gaat dit nergens heenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef Bart2002 het volgende:
Doe nou je case even prima formuleren en post hem op tweakers. Ik zie hem wel verschijnen.
Succes.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef arclite86 het volgende:
[..]
is goed bart, want met deze grappenmakers gaat dit nergens heen
Grow a pair en succes.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef arclite86 het volgende:
is goed bart, want met deze grappenmakers gaat dit nergens heen
Jaja, er komt wat bij kijken. En kleur is een drama inderdaad, want nooit goed, en altijd achteraf, als het kwaad al is geschied. En drukproeven gaat meestal digitaal, maar wat je ziet op je scherm (en iedereen ziet dat weer anders..) komt niet per definitie overeen met het fysieke product.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef Fer het volgende:
Welke omgeving, zoek een drukker die ook wat verspreiders in dienst heeft? Of neem zelf wat verspreiders in dienst, op basis van 0-uren contract.
Anders gewoon via NetwerkVSP inderdaad.
Bedenk overigens, als je het drukken (printen) uitbesteed, je altijd langzamer bent dan iemand met eigen printers en nooit echt de kleur goed onder controle hebt. En heb je ook gedacht aan drukproeven aanbieden?
Valt wel mee, als je weet wat je doet en een beetje technisch bent als ontwerper. Ken er die nooit hun machines calibreren, maar toch altijd goed produceren. Kwestie van technische uitdagingen, kunnen aanpassen in je ontwerp.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jaja, er komt wat bij kijken. En kleur is een drama inderdaad, want nooit goed, en altijd achteraf, als het kwaad al is geschied. En drukproeven gaat meestal digitaal, maar wat je ziet op je scherm (en iedereen ziet dat weer anders..) komt niet per definitie overeen met het fysieke product.
Dramatisch. Er zijn echt leukere beroepen. Zoals leeuwentemmer b.v.
Dit zal wel een beetje offtopic worden hier, maar een fysieke drukproef moet je opsturen, of de klant moet komen kijken. In deze tijd van haastige spoed is daar geen tijd voor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je weet wat je doet en een beetje technisch bent als ontwerper. Ken er die nooit hun machines calibreren, maar toch altijd goed produceren. Kwestie van technische uitdagingen, kunnen aanpassen in je ontwerp.
Verder worden een hoop van dit soort klussen gewoon geprint, dan is een drukproef niet zoveel werk meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |