ja maar dat levert niks op, en hierbij hoed ik alleen achter de pc te zitten en klanten gesprekken te houdenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook aanbieden hun gras te gaan maaien en op hun hondje te passen
zeg het maar bart...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:36 schreef Bart2002 het volgende:
Het komt er toch weer op neer: weet je wat jij eens zou moeten doen?
KVK voor een businessmodel. Een beetje structuur aanbrengen.quote:
Je weet dat respons op een flyer in zo'n pak folders echt bijna 0 is?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:06 schreef arclite86 het volgende:
[..]
juist omdat het het gedrukt en verspreid moet worden levert dit alleen maar meer op voor mij,
de enige manier om de bewoners rondom een bedrijf aan te trekken is via een flyer,
ik kan ook wel campagne's voeren voor websites en er voor zorgen dat er 10,000 bezoekers op een webpagina komt voor maar ¤300 maar die zijn verspreid in den haag en wonen niet rond om een bedrijf, snapje..
Je kunt oud papier gaan ophalen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef arclite86 het volgende:
maar heeft er iemand nog meer ideeën wat voor serviceen ik allemaal nog meer kan aanbieden qua reclame
valt mee en bedrijf waar ik soms zaken me doe dat 2000 flyers laten rond brengen voor zijn bedrijf en had gelijk al nieuwe klantenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je weet dat respons op een flyer in zo'n pak folders echt bijna 0 is?
ja? Ik ben namelijk nog nooit bij de kvk geweest ik ben namelijk een student van 22 jaar en ik ben net begonnen, maar wat zouden zij allemaal voor mij betekenen?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
KVK voor een businessmodel. Een beetje structuur aanbrengen.
Doe niet zo flauw.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt oud papier gaan ophalen.
Waaruit blijkt dat want je neemt volgens mij geen enkel antwoord serieus.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef arclite86 het volgende:
kom op mensen ik stel serieuze vragen en dan verwachten ook dat mensen mij willen helpen en niet de lol broek gaan uithangen, reageer anders niet..
Structuur in je bedrijf. Belangrijk iets. Je wilt over x jaar ook nog bestaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef arclite86 het volgende:
[..]
ja? Ik ben namelijk nog nooit bij de kvk geweest ik ben namelijk een student van 22 jaar en ik ben net begonnen, maar wat zouden zij allemaal voor mij betekenen?
ja dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in, ik denk dat ik die illegale maar moet teleurstellenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Structuur in je bedrijf. Belangrijk iets. Je wilt over x jaar ook nog bestaan.
Als je een totaalpakket wilt aanbieden aan klanten dan moet je zelf betrouwbaar zijn en je houden aan je afspraken EN je moet (blindelings) betrouwbare partners hebben waar je de zaken zoals drukken en bezorgen uitbesteed. Als zij iets verkloten ben jij verantwoordelijk richting de klant.
Zoals je misschien begrijpt gaat betrouwbaar en goedkoop niet goed samen door 1 deur.
Betrouwbaar zijn kost geld.
Bart2002 en peter geven mij bijvoorbeeld pas echt goede antwoorden waar ik pas echt wat aan hebquote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat want je neemt volgens mij geen enkel antwoord serieus.
Dat zou kunnen, dat kan ik niet beoordelen want ik ken jouw businessplan niet maar als ik eerst lees:quote:Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef arclite86 het volgende:
[..]
Bart2002 en peter geven mij bijvoorbeeld pas echt goede antwoorden
Vervolgens wil je er nog van alles bij gaan doen, als hosting en dan wil je nog meer ideeën en dan ben je zakenman die alles wil doen war je geld aan verdiend dan neem ik je niet serieus. In elk geval is voor een zakenman die geld wil verdienen met oud-papier ophalen best geld te verdienen en een beginnende ontwerper kan ook nog veel leren van het kijken naar andere ontwerpen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:21 schreef arclite86 het volgende:
[..]
ik heb het al druk genoeg met het ontwerpen en het zoeken/bespreken van/met klanten
Dat je daar aan twijfelt.quote:
ik heb al veel ideeen maar meer is natuurlijk altijd beter, op het moment heb ik 6 klanten in de wachtrij en 4 af die wachten nu nog op met het betalen omdat ik nog een geen bezorger heb (maar die heb ik nu dankzij dit forum wel gevonden) maar het is altijd beter om zoveel mogeliijk ideeen te hebben zodat als ik weer eens bij een klant sta ik weet wat ik allemaal kan aanbieden, wat voor mij meer geld betekent, snapje..quote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat kan ik niet beoordelen want ik ken jouw businessplan niet maar als ik eerst lees:
[..]
Vervolgens wil je er nog van alles bij gaan doen, als hosting en dan wil je nog meer ideeën en dan ben je zakenman die alles wil doen war je geld aan verdiend dan neem ik je niet serieus. In elk geval is voor een zakenman die geld wil verdienen met oud-papier ophalen best geld te verdienen en een beginnende ontwerper kan ook nog veel leren van het kijken naar andere ontwerpen.
Weet je wat jij moet doen, dit onderwerp afsluiten en eens nadenken wat jij wil met jouw "onderneming" want je bent net als die vele andere studenten met wilde ideeën met dat verschil dat jij anderen moet vragen of die ideeën hebben voor jou.
quote:
ik zal het ook een vragen bij tweakers bedankt voor al je tips bart!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat je daar aan twijfelt.![]()
TS, het is hier vloeken in de kerk, maar als je goed advies wilt (behalve KVK) dan zou ik de plannen eens helder beschrijven en het een proberen op tweakers.net (in Werk en Inkomen).
Daar krijg je serieuze antwoorden. Je moet de OP wel goed onderbouwen, met wat jezelf al onderzocht hebt. Het zijn daar nou eenmaal jonge onderzoekers.
Oh ja, ideeën kun je niet verkopen hoor. Persoonlijk heb ik liever dan men bezig is met verkopen van concrete producten dan met uitwerken van ideeën.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:12 schreef arclite86 het volgende:
ik heb al veel ideeen maar meer is natuurlijk altijd beter
Echt serieus ben je niet, is het wel?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef arclite86 het volgende:
ja? Ik ben namelijk nog nooit bij de kvk geweest ik ben namelijk een student van 22 jaar en ik ben net begonnen, maar wat zouden zij allemaal voor mij betekenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |