quote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
WAAR IS SLAAP_ZAK
AL EEN DRIE SECONDEN NIET GEPOSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wehehehe
![]()
ja truequote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Welnee, na een paar maanden denk je hooguit... hey die gast met die kikker UI ... waar is ie...
jatogquote:Op donderdag 11 december 2014 21:02 schreef Blackings het volgende:
deze track deadprez ik vind het echt goed ok
Juist, gewoon lol om het moment meer niet man, dat dramaqueen gedoequote:Op donderdag 11 december 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja truemaarja dat geldt voor iedereen hier
Preciesquote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Juist, gewoon lol om het moment meer niet man, dat dramaqueen gedoe
luister ik liever naar taylor swiftquote:Op donderdag 11 december 2014 21:02 schreef Blackings het volgende:
Ik had volgens mij hem daar ook staan, ja kom, zo achterlijk als hij reageerde, dat kan gewoon niet for real zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij kan Copthorne het gewoon niet hendelen dat ie die ze proberen me te besodeflikkeren award gaat winnen
hahahaha, jouw sig.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister ik liever naar taylor swift
Ik heb ook geen problemen met hem. Ik heb wel het idee dat hij iets te autistisch is, want hij gaat overal veel te serieus op in.quote:
Is ie ook, maar hij moet niet zo debiel doen af en toequote:
Of er gewoon om kunnen lachenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ie ook, maar hij moet niet zo debiel doen af en toe
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Of er gewoon om kunnen lachen
Jezelf serieus nemen
Mensen stimuleren om op KLB te blijvenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al onze opbeurende posts voor niets
hee die ken ikquote:Op donderdag 11 december 2014 21:02 schreef Blackings het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |