quote:Op donderdag 11 december 2014 00:21 schreef Scuidward het volgende:
Ah KLB SC is hier. Drop ik dit even als reactie op de discussie van pagina 2 (inb4 niet 301 reacties op 1 pagina).
niet 301 reacties op 1 paginaquote:Op donderdag 11 december 2014 00:21 schreef Scuidward het volgende:
Ah KLB SC is hier. Drop ik dit even als reactie op de discussie van pagina 2 (inb4 niet 301 reacties op 1 pagina).
ja zoiets doe je niet expres dan krijg je geen banquote:Op donderdag 11 december 2014 00:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee oprechte excuses aangeboden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
die site doet kut ik kon hem de vorige keer downloadenquote:Op donderdag 11 december 2014 00:22 schreef Blackings het volgende:
yo stinkhaas
http://shoutkey.com/underscore
En jou nog vaker tegenkomen?quote:
Aux Rausquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja zoiets doe je niet expres dan krijg je geen banO kut heb net mass tubgirl naar haar pm gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
open in iequote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die site doet kut ik kon hem de vorige keer downloaden
Wat denk je nou te bereiken door dat hier te posten?quote:
De liefde voor Yvonne met jullie delenquote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat denk je nou te bereiken door dat hier te posten?
Slijmbal.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
De liefde voor Yvonne met jullie delen
trusten pauskequote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Ondanks de jammerlijke omstandigheden: een goede nacht toegewenst want Kerst
Beste browser.quote:
latersquote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef PausNicolaas het volgende:
trustequote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |