genoeg tijd om ff te fappen dus, ben zo terugquote:Op woensdag 10 december 2014 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kwartiertje afkoelen
prioriteiten heroverwegen
Hij vertoont al maandenlang irritant gedrag, dat wordt ook een beetje zielig.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet heus zelf ook wel dat ik soms echte kutposts maak, maar dan wil ik nog steeds mezelf verdedigen als mensen me gaan uitschelden. dat elkaar uitschelden vind ik niet erg maar als je het maar urenlang blijft doen wordt het een beetje zielig(voor de afkrakers, Paus zit vast te gniffelen)
Wij doen dit niet voor ons plezier alleen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet heus zelf ook wel dat ik soms echte kutposts maak, maar dan wil ik nog steeds mezelf verdedigen als mensen me gaan uitschelden. dat elkaar uitschelden vind ik niet erg maar als je het maar urenlang blijft doen wordt het een beetje zielig(voor de afkrakers, Paus zit vast te gniffelen)
quote:
Dat is een mening lijkt me? Als Der_Mann zichzelf een kwaliteitsuser vind mag dat toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij doen dit niet voor ons plezier alleen.
Een hint: jezelf kwaliteitsuser noemen terwijl je in werkelijkheid niks van enige significantie hebt voortgebracht, wekt veel irritatie op. Vooral als je hetzelfde soort gedrag van anderen in stand houdt.
Graag.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja jij wint kuthoer. Zullen we Zal ik nu weer normaal doen?
Dat noemt men arrogantie en opschepperij, twee dingen die niet worden gewaardeerd ook niet in het echte leven.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
Dat is een mening lijkt me? Als Der_Mann zichzelf een kwaliteitsuser vind mag dat toch?
groetjes en kusje voor je zusjequote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
Ik peer 'm. Vind de sfeer niet leuk meer.
Yep, ik heb ook een normaal leven naast FOK!, met zo zijn tekortkomingenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:43 schreef Blackings het volgende:
PausNicholaas is best een aardige kerel.
R&P / Op achtergrond bij grotere groep.
Insight op zijn leven.
kusje op je kutjequote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
je moet wel een grote mongool zijn om te denken dat ik serieus ben als ik dat soort dingen zeg. jij bent trouwens letterlijk de enige die ooit zijn frustratie heeft geuit om de ''ik ben een kwaliteitsuser'' posts, maar goed. de meeste mensen snappen wel dat dat een grap is.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een hint: jezelf kwaliteitsuser noemen terwijl je in werkelijkheid niks van enige significantie hebt voortgebracht, wekt veel irritatie op. Vooral als je hetzelfde soort gedrag van anderen in stand houdt.
Ze willen je besodeflikkeren.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |