Ja probeer ik maar gaat lastig vandaag met al die random haat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens normaal gaat doen.
DP en ik zijn geen KLB SC-ers, we haten niet op je alleen omdat we je niet "kennen".quote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid; we bashen je niet omdat we per se iemand willen bashen, we bashen je omdat je je continu als een ongelofelijke teringdebiel gedraagt.
Begin jij alsjeblieft niet over internethelden.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Copthorne het volgende:
Zucht. Weer met zijn vieren een user aan het bashen? Wat een internethelden zitten hier toch.
Random haat zegt iequote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja probeer ik maar gaat lastig vandaag met al die random haat.
Moet een beetje van twee kanten komen
Pas nu maar op voor je tere ziel.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Copthorne het volgende:
Zucht. Weer met zijn vieren een user aan het bashen? Wat een internethelden zitten hier toch.
met z'n allen even een user afkraken is lachen gieren brullen, maar om het na een paar uur wéér te doen gaat de lol er een beetje van af. ok jullie vinden dat hij zich als een debiel gedraagt... dus? dan negeer je hem toch lekker gewoon. als iemand afgekraakt wordt wilt hij toch het laatste woord hebben? en dan wilt de afkraker ook weer even reageren met een hilarische comeback.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens normaal gaat doen.
Ja is onze schuld inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Copthorne het volgende:
En maar zeiken dat de sfeer zo slecht is en dat de postaantallen teruglopen.
Dat wordt vast verholpen als iedereen met de digitale tong de internetaarzen gaat lekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Copthorne het volgende:
En maar zeiken dat de sfeer zo slecht is en dat de postaantallen teruglopen.
Of je probeert niet grappig te zijn met een 'hilarische' comeback en laat het gewoon gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met z'n allen even een user afkraken is lachen gieren brullen, maar om het na een paar uur wéér te doen gaat de lol er een beetje van af. ok jullie vinden dat hij zich als een debiel gedraagt... dus? dan negeer je hem toch lekker gewoon. als iemand afgekraakt wordt wilt hij toch het laatste woord hebben? en dan wilt de afkraker ook weer even reageren met een hilarische comeback.
eindeloze cirkel zo.
Dit dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of je probeert niet grappig te zijn met een 'hilarische' comeback en laat het gewoon gaan.
+1quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met z'n allen even een user afkraken is lachen gieren brullen, maar om het na een paar uur wéér te doen gaat de lol er een beetje van af. ok jullie vinden dat hij zich als een debiel gedraagt... dus? dan negeer je hem toch lekker gewoon. als iemand afgekraakt wordt wilt hij toch het laatste woord hebben? en dan wilt de afkraker ook weer even reageren met een hilarische comeback.
eindeloze cirkel zo.
Jij maakt precies dezelfde fout als PausNicolaas. Ik ben enorm benieuwd of je begrijpt waarom er op jullie gebasht wordt?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindeloze cirkel zo.
Het kan toch satire blijven zonder al die haat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt vast verholpen als iedereen met de digitale tong de internetaarzen gaat lekken.
stel er zitten een paar man je af te kraken: het is toch logisch dat je jezelf wilt verdedigen, ook al is het met stomme garpjes? als ik 5 mensen zie posten ''Der_Mann is een kutuser, wat een mongool, wat een debiel'' dan negeer ik die shit niet zomaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of je probeert niet grappig te zijn met een 'hilarische' comeback en laat het gewoon gaan.
Enige vorm van zelfspot zou al helpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel er zitten een paar man je af te kraken: het is toch logisch dat je jezelf wilt verdedigen, ook al is het met stomme garpjes? als ik 5 mensen zie posten ''Der_Mann is een kutuser, wat een mongool, wat een debiel'' dan negeer ik die shit niet zomaar.
Dat jij zelf een beetje moeite hebt met zelfreflectie is ook al duidelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Copthorne het volgende:
Het kan toch satire blijven zonder al die haat.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel er zitten een paar man je af te kraken: het is toch logisch dat je jezelf wilt verdedigen, ook al is het met stomme garpjes? als ik 5 mensen zie posten ''Der_Mann is een kutuser, wat een mongool, wat een debiel'' dan negeer ik die shit niet zomaar.
ik weet heus zelf ook wel dat ik soms echte kutposts maak, maar dan wil ik nog steeds mezelf verdedigen als mensen me gaan uitschelden. dat elkaar uitschelden vind ik niet erg maar als je het maar urenlang blijft doen wordt het een beetje zielig(voor de afkrakers, Paus zit vast te gniffelen)quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Enige vorm van zelfspot zou al helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |