Dit dus he... man man... ik kom hier echt al eeuwen, maar dit soort kleuters mochten nooit onbegeleid op internet, falende ouders denk ikquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie heeft dat blik nieuwe users van afgelopen tijd eigenlijk opengetrokken? Nooit eerder gehad, en zo volwassen is het hier toch niet, maar krijg toch wel het gevoel van wat een generatiekloof moet zijn.
Is ook echt niet bij te houden man.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie heeft dat blik nieuwe users van afgelopen tijd eigenlijk opengetrokken? Nooit eerder gehad, en zo volwassen is het hier toch niet, maar krijg toch wel het gevoel van wat een generatiekloof moet zijn.
wees blij dat ik niet meer als een enorme debiel typ net als een aantal maanden geledenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sinds wanneer heb jij dat onderschriftquote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat ik niet meer als een enorme debiel typ net als een aantal maanden geleden
Nou hoera, we zijn je enorm dankbaarquote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat ik niet meer als een enorme debiel typ net als een aantal maanden geleden
Ik ben ook extatischquote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou hoera, we zijn je enorm dankbaar
2 dagen lang ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 21:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat onderschrift
jij kende me toch nietquote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou hoera, we zijn je enorm dankbaar
Ah man... alsof ik het niet goed deed... stormloop man, homo-erotisch bash topic FTWquote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef terrastegel het volgende:
Waar is deadprez om een nieuw deel te openen?
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef john-hert het volgende:
Waarom was jij eigenlijk geband laatst pausnicolaas?
quote:
Jaaa, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:
Was t blik over datum?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
is gaan wonen bij hetzalallemaalwel in het hiernamaalsquote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef terrastegel het volgende:
Waar is deadprez om een nieuw deel te openen?
ripquote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gaan wonen bij hetzalallemaalwel in het hiernamaals
Deadprez geilt op het openen van nieuwe delen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah man... alsof ik het niet goed deed... stormloop man, homo-erotisch bash topic FTW
garpig hequote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Weer zo sterk![]()
Man hoe kom je erop
Ik dacht, nee, ik hóópte, dat het aan mij zou liggen. Dan had het wel weer over gegaan namelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit dus he... man man... ik kom hier echt al eeuwen, maar dit soort kleuters mochten nooit onbegeleid op internet, falende ouders denk ik
Het ligt niet aan jou, maar aan hen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht, nee, ik hóópte, dat het aan mij zou liggen. Dan had het wel weer over gegaan namelijk.
Nee het is echt kut...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht, nee, ik hóópte, dat het aan mij zou liggen. Dan had het wel weer over gegaan namelijk.
-1,5 want banquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee het is echt kut...
Haan in zijn begindagen zeg maar... En die paus houdt het al maanden vol en heeft een stel users om zich heen die hem laten denken dat het wat is... heel sneu allemaal
Nee, je bent niets... gaat ook niets meer worden, ik heb ervaring genoeg om potentie te zien hier, het zit er gewoon niet in, jammer jongenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan hen.
Komt goed, schatje
Heb je een onvoldoende teruggekregen vandaag ofzo? Je bent echt een beetje mad vandaagquote:Op woensdag 10 december 2014 21:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, je bent niets... gaat ook niets meer worden, ik heb ervaring genoeg om potentie te zien hier, het zit er gewoon niet in, jammer jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |