Ja en waar staat dat ik wil dat hij gebanned wordt dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oke hier komt het:
[..]
ONZ / [ONZ-FB] Maanvis doet huilie
Haan is echt een trieste gozer met zijn 'kijk mij eens zuipen en feesten en volgende morgen brak zijn'- topicsquote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zou erg zijn als hij van haan hield,
Nee, niet echtquote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaloers dat jouw naam er niet bij stond?
Je bent er gewoon bij kerelquote:Op woensdag 10 december 2014 20:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja en waar staat dat ik wil dat hij gebanned wordt dan?![]()
Tevens verdient hij gewoon een ban
Hahah jawel geef maar toequote:Op woensdag 10 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, niet echtik wil mijn avondeten binnenhouden...
Als haan al triest is wat ben jij danquote:Op woensdag 10 december 2014 20:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haan is echt een trieste gozer met zijn 'kijk mij eens zuipen en feesten en volgende morgen brak zijn'- topics
Friet met chocoladesausquote:Op woensdag 10 december 2014 20:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als haan al triest is wat ben jij dan
Jij was ook zo geweest als je vrienden hadquote:Op woensdag 10 december 2014 20:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haan is echt een trieste gozer met zijn 'kijk mij eens zuipen en feesten en volgende morgen brak zijn'- topics
En hij haat op haanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]jongen
je boeit me echt geen fuck, nou ja, je irriteert me met je domme posts, dat is alles
Nog een reden om hem te bannenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat moest sowieso volledig banwaardig gemaakt worden
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]jongen
je boeit me echt geen fuck, nou ja, je irriteert me met je domme posts, dat is alles
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij was ook zo geweest als je vrienden had
quote:
Wat een madnessquote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat moest sowieso volledig banwaardig gemaakt worden
Haan is gewoon baas, en zijn topics zijn altijd goedquote:Op woensdag 10 december 2014 21:04 schreef john-hert het volgende:
Haan33 topics waren in 2012/2013 wel beter dan tegenwoordig
Ja en nu denkt iedereen dat ik die partytent in de fik heb getsoken, maar dat was ik niet denk iikquote:
Accepteer nou gewoon maar dat je de drol van KLB bent...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een madness![]()
![]()
omdat hij het verdiendequote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef john-hert het volgende:
Waarom was jij eigenlijk geband laatst pausnicolaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |